Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes hun var myyyye penere før hun ble Lady Gaga...Nå er hun bare et slags frika produkt som ikke ser normal ut..Lady Gaga før

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen skjønne øyne, glitrende ekte smil og vakre ansiktstrekk hun har! Nå gjemmer hun det vekk i store fæle antrekk som stjeler all oppmerksomhet og parykker som skjuler halve ansiktet. Det er klart for meg at Gaga ikke søker oppmerksomhet på naturlig utseende, men de søppelsekkene hun i blant kler seg i..

• Liker 2
Skrevet

Syns ikke hun er så veldig heldig med utseendet sitt, egentlig...

• Liker 1
Skrevet

Søt på noen av bildene ja. Men jeg er ganske sikker på at Lady Gaga er en mann. Eller at hun ihvertfall ble født som mann..

Gjest Consensio
Skrevet

Søt på noen av bildene ja. Men jeg er ganske sikker på at Lady Gaga er en mann. Eller at hun ihvertfall ble født som mann..

Det sies at hun er født som tvekjønnet, altså både mannlige og kvinnelige deler der nede. (finner ikke kilder til dette, bare ting jeg har lest litt her og der)

Det skjer med enkelte barn, og om foreldrene vil, så kan man "velge" kjønn ved at den ene delen opereres.

Skrevet

Det sies at hun er født som tvekjønnet, altså både mannlige og kvinnelige deler der nede. (finner ikke kilder til dette, bare ting jeg har lest litt her og der)

Det skjer med enkelte barn, og om foreldrene vil, så kan man "velge" kjønn ved at den ene delen opereres.

Det får ofte store konsekvenser for barnet når det vokser opp, når det opereres til feil kjønn. Da blir det feil kjønn i feil kropp, som gjerne skifter kjønn i voksen alder.

Skrevet

Så henne på et talkshow og da sa hun at hun var veldig unormal og gikk med hjemmelaget klær på high school. At hun skilte seg ut fra de andre jentene. Hun ble kalt for en freak. Derfor hun kler seg slik som hun gjør pga hun vil at de som blir kalt for freak pga klesstilen skal kjenne seg igjen og vite at det er okey å kle seg sånn. At de er ikke noen freak pga man kler seg litt anderledes enn det som er normalt. Å at det er greit å skille seg ut

Skrevet

At de er ikke noen freak pga man kler seg litt anderledes enn det som er normalt. Å at det er greit å skille seg ut

Nei, nei, det er ikke greit å skille seg ut, da får du bare youtube-videoer og ekle forumtråder som snakker om at du var sååå mye søtere da du så ut som alle andre. Og hvis du har ett litt uvanlig utseende så er du faktisk ikke kvinne en gang, da oppstår det sprø internett-myter om at du egentlig er mann. Så her er det best å lese seg opp på høstens mote, og ikke tenke utenfor boksen.

Jeg synes det er litt trist at man som kvinne alltid skal vurderes etter hvor søt og pen man er. Lady Gaga er kul og glamorøs, og hun har vel aldri bedt om å bli vurdert på pen&normal-skalaen.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Synes hun er nydelig selv om hun har en egen stil. Hun er ikke stygg selv om hun har merkelige klær på.. Synes hun er kjempetøff som skiller seg ut. :)

Endret av Plutseliten
Skrevet

Synes hun er veldig pen jeg. Jeg begynner å bli lei alt dette styret om at hun er mann. Hvor har de det fra? Har de ikke noe bedre å skrive om?

Gjest Uglefot
Skrevet

Nei, nei, det er ikke greit å skille seg ut, da får du bare youtube-videoer og ekle forumtråder som snakker om at du var sååå mye søtere da du så ut som alle andre. Og hvis du har ett litt uvanlig utseende så er du faktisk ikke kvinne en gang, da oppstår det sprø internett-myter om at du egentlig er mann. Så her er det best å lese seg opp på høstens mote, og ikke tenke utenfor boksen.

Jeg synes det er litt trist at man som kvinne alltid skal vurderes etter hvor søt og pen man er. Lady Gaga er kul og glamorøs, og hun har vel aldri bedt om å bli vurdert på pen&normal-skalaen.

Ja huff,det er et hardt liv..

Jeg er ikke noe fan av stilen til Lady Gaga. Ja,jeg synes hun så bedre ut før.

Folk får skille seg ut så mye de orker men jeg må få lov til å synes det er en jævla stygg stil om jeg vil OG jeg må få lov til å ytre det på forum om jeg vil. Jeg synes det hele blir så tåpelig når det tydligivs er et kommersielt produkt.

Skrevet

Ser ikke helt at hun har forandret seg SÅÅ mye ut i fra de bildene... Hun gikk da i noen rare kombinasjoner tidligere også ser det ut som. Bare at hun nå har blitt eldre (dvs. utviklet seg og sin stil) og blitt kjendis med penger (dvs. hun har økonomien til å dra den mye lengere). Syntes det var fint å se at det de fleste vil stemple som "rare" eller "upassende" plagg ikke var helt ukjent for henne da heller.. Et bevis på at det ikke bare var et tilfeldig pr-stunt, som skulle vise seg å være ganske så smart forøvrig ..

I tillegg er det jo tøft å skille seg ut på den måten hun gjør uten at jeg skal legge for mye cred i det.. Pluss at man må huske at når hun stiller opp i de merkeligste kreasjoner så er hun på jobb, og promoterer seg selv. Tviler på at hun sitter med kjøttkjoler og masker hjemme med venner og familie :P

Lady Gaga er heit :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Pen jente, ja : )

Liker overhodet ikke stilen hennes, men det er da opp til hver enkelt hvordan de vil kle seg.

Skrevet

Jeg liker Lady Gaga for den hun er nå jeg. Hun klarer å "pull it of" og ser bra ut.

I sine "normale" dager så ser jo hun faktisk veldig.. chic ut! Bare å se på dette bildet av hvordan hun går i London. Hun går i ikke-kostyme klær, men er like FIERCE som alltid.

Er enig med Luckygal, hun er heit :lur:

• Liker 1
Skrevet

jeg synes hun var søt på de bildene, og jeg synes hun hadde kult image som artist, inntil hun møtte opp i kjøttkjole :spy:

Gjest scorpius
Skrevet

Hun er en nydelig kvinne både før og nå, synes jeg.

Men hun kledde mørkt hår bedre.

Skrevet

jeg synes hun var søt på de bildene, og jeg synes hun hadde kult image som artist, inntil hun møtte opp i kjøttkjole :spy:

Ja den kjolen var ganske så kvalm! Hadde ikke gått med noe sånt selv om jeg fikk penger for det.

• 2 uker senere...
Skrevet

Auraya, som jeg skulle sagt det selv. Pluss til deg!

Hun bar jo den kjøttkjolen for å få frem et poeng... Ganske Clever, syns jeg.

Skrevet

Auraya, som jeg skulle sagt det selv. Pluss til deg!

Hun bar jo den kjøttkjolen for å få frem et poeng... Ganske Clever, syns jeg.

Enig. Det står noe bak alle antrekkene hennes og musikkvideoene hennes.

Dere som har sett musikkvideoen til sangen ''Alejandro'' har sikkert sett en mann med høyhæler og denne mannen prøver å ha sex med en jente (Lady Gaga) og at dette ikke går. Det er også kors i musikkvideoen og flere ting viser at hun er imot alt dette maset om homofile i kristendommen og at de skal få være som de er and so on.

Hun kler seg også helt crazy for å vise at man skal være stolt av den man er og ikke være redd for andre sine meninger. Dette fordi hun alltid følte seg som en ''freak'' som yngre.

Jeg har faktisk begynt å like henne..:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt lei Gaga jeg.. Synes hun blir litt sånn; "jeg er så innmari spesiell, så jeg må vise det i alt jeg gjør" opplegg.. For all del, kult at dama tør skille seg ut, men synes det blir veldig påtatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...