AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #1 Skrevet 5. november 2010 Jeg har hatt vondt nederst i ryggen siden i går, må tisse hele tiden (men det gjør ikke vondt), er øm "der nede", og kaldsvetter som bare det. Har ikke termometer, så får ikke sjekket om jeg har feber. Har ofte UVI, og hadde akutt nyrebekkenbetennelse for et år siden. Jeg er ikke noe glad i legevakt og sykehus, så vil helst ikke dra med mindre jeg vet det er helt nødvendig. Noen synspunkter?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #2 Skrevet 5. november 2010 Ja det synes jeg du burde, siden du har ofte UVI og har også hatt nyrebekkenbetennelse. Ta med en urinprøve å dra ned.
Gjest idakaroline Skrevet 5. november 2010 #3 Skrevet 5. november 2010 Syns også at du bare bør hoppe i det å dra! Selvom du kanskje ikke er glad i det, så er det viktig og få tatt en undersøkelse. Det blir enda værre for deg om du venter lenger og blir enda dårligere. Bedre å få tatt det med en gang
Supramundane Skrevet 5. november 2010 #4 Skrevet 5. november 2010 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Supramundane, mod
Fremhevede innlegg