Gå til innhold

Min første Mr. Rabbit


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg gått til innkjøp av en mini mr. Rabbit. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg er litt spent og litt redd på en gang, jeg har aldri brukt en dildo før. Og vel vibratorer har aldri heller blitt prøvd skikkelig ut. Du kan si jeg har vært veldig usikker på det hele med å onanere ved hjelp av diverse ting :sjenert:

MEN nå begynner prosjektet mitt, og jeg håper det går bra. Mitt spørsmål til deg er da; hvordan var din første opplevelse med Mr. Rabbit eller en annen form for dildo/vibrator? :skravle:

Var du like usikker som meg? Eller visste du med en gang hva du ville ha? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare eid én vibrator i mitt liv, og den lukta så plastikk at jeg kasta den. Tynn var den også...:rolleyes:

Har hørt at Mr. Rabbit er knall ! :nigo: Bare spør jentene i Sex and the City :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Hoho må si jeg elsker den episoden med Mr. Rabbit og avhengigheten hihi :skratte:

Hmm kan si jeg kjøpte en svær dings, som var skremmende når jeg tok den på. Så ikke noen suksess for min del, kanskje jeg skal gi det et nytt forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare, er det silikon, kjøp smørings/glidekrem med det samme. Det forklarer vel en del av min historie :P

Jeg måtte gå å klage fordi jeg hadde problemer med å syns dette var noe godt, fikk den jo ikke ordentlig inn. Ho sa at med silikon da bør man ha glidekrem for det blir fort tørt med den typen.

Jeg vurderte også å kjøpe en rabbit, en ville starte litt enklere. den var litt volsom( ved synet av den), så kjøpte en vanntett rosa vibrator med hjerter på, og med sånne lange "gummihår" på tuppen. Dette var en vib med 7 forskjellige vibreringer. Den er litt for stor for meg til å ha inni, men det blåser jeg i, jeg liker å stimulere klitoris istedenfor, eller bruke den sammen med en gutt jeg leker med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ga meg min første orgasme og mange deilige etter det :lur:

Fikk det også mye lettere å få orgasme med menn etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen steder på nett man kan kjøpe disse? Og noen steder som sender litt diskret hva innholdet er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten blå dildo/vibrator, den er helt fantstisk! Ikke for stor, og den er utformet til å massere g-punktet. Jeg veksler mellom å stikke den inn og å massere klitoris.

Du spurte hvordan første gang var: Jo, det var så fantastisk - fikk mange deilige orgasmer :-) og i ekstremt godt humør dagen etter på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på 2 minutter den første gangen jeg brukte min rabbit, så det var vellykket kan en si :fnise:

Samme her.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...