Fredagslunch Skrevet 5. november 2010 #1 Del Skrevet 5. november 2010 Hva er reglene, egentlig, for dette? Er det en uskreven regel om at når man har en ONS, så er det ikke "høflig", eller "greit" å ta kontakt etterpå? Kan man ta kontakt etter å ha møtt en fyr på fest, pratet hele kvelden, dratt ut sammen, og etterpå dratt hjem for å ha sex? Og dere ligger i senga og "prater" til klokka to på ettermiddagen? DVS, hvis han ikke har tatt kontakt by now (og ONS-en skjedde forrige helg), så er det kanskje ikke noe håp? Æsj. This SUCKS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneBonny Skrevet 5. november 2010 #2 Del Skrevet 5. november 2010 Hm. Hva med å skrive en sms: Takk for i går.. eller: Takk for forrige helg, med et smilefjes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 5. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 5. november 2010 Hm. Hva med å skrive en sms: Takk for i går.. eller: Takk for forrige helg, med et smilefjes? Kanskje det....men har lest i den derre "He`s just not that in to you" at man aaaaaaldri skal ta kontakt med en mann først......og dessuten hvis han er interessert, så finner han en måte å kontakte deg på. Så da er det vel bare å vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 5. november 2010 #4 Del Skrevet 5. november 2010 Det er jo ikkje sikkert han har lest den bokà? Og det skader jo ikkje å sende ei melding! Eg ville gjort det. Men ikkje meir enn ei. Viss han ikkje svarer positivt er det berre å gløyme han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 5. november 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 5. november 2010 Det er jo ikkje sikkert han har lest den bokà? Og det skader jo ikkje å sende ei melding! Eg ville gjort det. Men ikkje meir enn ei. Viss han ikkje svarer positivt er det berre å gløyme han. Ok, han får EN sjanse! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneBonny Skrevet 5. november 2010 #6 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Om han skulle få fnatt av å få en sms Hvor det står at natten var fin? Endret 26. november 2013 av AnneBonny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 5. november 2010 #7 Del Skrevet 5. november 2010 Klart det er greit å ta kontakt etterpå, jeg vil til og med mene det er god ONS-etikette. Hva vil du videre med han egentlig? Om forrige gang var vellykket så får du nok et ja på spørsmål om han har lyst til å pule igjen. Om du har lyst på mer enn det så spørs det jo litt på om han også tenker i de baner, men noen (mann)folk har en tendens til å ikke ha så lyst til å definere det man holder på med så altfor fort og blir derfor skremt bort av åpenbare frierier. Ingen tør date ei dame som allerede er forelsket i dem hvis de selv ikke er helt sikre på om de er det samme eller klar for et forhold osv. Så send gjerne en sms, men keep it casual. Ville sendt en mld av typen "takk for sist! planer for helgen?". Så kan du slenge på en jeg kjeder meg/jeg er kåt/jeg har fest/jeg tenkte å knuse deg i Fifa 11/jeg har to billetter til ... Alt ettersom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 5. november 2010 #8 Del Skrevet 5. november 2010 Nei, det er et alvorlig brudd på ONS-charteret. Jeg formoder du underskrev det i påsyn av to vitner før akten ble gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #9 Del Skrevet 5. november 2010 Er det virkelig noen som er såpass inn i gamet, at de holder på slik? Om en blir redd for en slik sms etterpå, hva er man egentlig redd for da? Å gi den andre knusende kjærlighetssorg allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 5. november 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 5. november 2010 Nei, det er et alvorlig brudd på ONS-charteret. Jeg formoder du underskrev det i påsyn av to vitner før akten ble gjennomført. Heheheh! Jeg ække så vant med å ha ONS, jeg da. Og lurer bare på om jeg er helt høl i huet når jeg tenker at det er litt kjipt å bare gå videre uten å tenke noe mer på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 5. november 2010 #11 Del Skrevet 5. november 2010 Kanskje det....men har lest i den derre "He`s just not that in to you" at man aaaaaaldri skal ta kontakt med en mann først......og dessuten hvis han er interessert, så finner han en måte å kontakte deg på. Så da er det vel bare å vente og se. Er det mulig... Står det i en tullebok må det jo selvfølgelig være sant. Kanskje han tenker på akkurat samme idiotiske måten som deg, "hvis hun er interessert, så finner hun en måte å kontakte meg på". Så sitter dere der på hver deres kant og venter på en telefon eller sms som aldri kommer. Vis nå litt initiativ selv og ta kontakt, du har ingen verdens ting å tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 5. november 2010 #12 Del Skrevet 5. november 2010 Hva er reglene, egentlig, for dette? Er det en uskreven regel om at når man har en ONS, så er det ikke "høflig", eller "greit" å ta kontakt etterpå? Kan man ta kontakt etter å ha møtt en fyr på fest, pratet hele kvelden, dratt ut sammen, og etterpå dratt hjem for å ha sex? Og dere ligger i senga og "prater" til klokka to på ettermiddagen? DVS, hvis han ikke har tatt kontakt by now (og ONS-en skjedde forrige helg), så er det kanskje ikke noe håp? Æsj. This SUCKS. Jeg er i samme situsjon selv for tiden faktisk :gjeiper: Hadde sex etter en fuktig natt på byen,med en i "vennegjengen".Vi kjenner ikke hverandre sånn kjempegodt,kun treftes på fest gjennom felles venner.Men det har vært en eller annen form for kjemi mellom oss de gangene,og sist så endte det altså i at jeg ble med han hjem.Alltid hatt et godt øye til han, og jeg tror at det har vært gjensidig.En uke senere tok jeg kontakt med han Sendte meld på chatten på FB,etter å ha gått en uke å følt på det du føler på nå. Vel, det gikk vel ikke helt som jeg skulle ønske. Vi hadde forsåvidt en samtale, og han lurte på forskjellig om meg og omvendt. Men han virket ikke sånn kjempegira likssom,og skulle "plutselig bort" Han skulle jo sikkert det også, men jeg rakk jo ikke å spørre om han ville treffes igjen eller noe.Hehe.... Hvertfall så har vi ikke chattet eller noe i ettertid,så ser det slik at han ikke er spesielt keen,dessverre. Og jeg tørs heller ikke mase mer på han,så da blir jeg fortsatt evig singel vil jeg tro Vet hvor ekkelt det er å gå å tenke på det der.Men det er jo en uke siden det skjedde,så jeg hadde nok sendt på en casual melding som -hei,står til?planer for helgen du da? Eller noe i den dur. Du har han ikke på facebok,da?Da kunne du jo chattet med han der? Det er jo helt uformelt og greit.Du har i hvertfall ingenting å tape på å sende meld til han.Go for it! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå