Gjest Uglefot Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Setter du deg i framsete ved sjåføren eller i baksetet? Jeg setter meg alltid i framsete.
Miss Muffet Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Baksetet, med mindre jeg kjenner sjåføren.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg sitter alltid, uten unntak, i baksetet! Gjerne bak sjåføren. Men de prater uansett alltid til meg, selv om jeg ikke vil. Endret 4. november 2010 av gjestdeluxe
kisskissbangbang Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Setter meg alltid i baksetet, på motsatt side av sjåføren. Forsetet føles bare feil, blir for "nært" på en måte, og å sitte bak sjåføren synes jeg er upraktisk når man småprater.
Sunniva81 Skrevet 4. november 2010 #7 Skrevet 4. november 2010 Alltid i baksetet Enten bak sjåføren eller motsatt.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. november 2010 #8 Skrevet 4. november 2010 Baksete, motsatt av sjåføren. Er det bil som er trang i baksetet (dårlig plass til beina) hender det seg jeg setter meg foran da
Gjesten Skrevet 4. november 2010 #9 Skrevet 4. november 2010 Alltid i baksetet. Jeg tror det kommer litt an på hvilken side jeg kommer fra, men jeg mener jeg pleier å sitte på motsatt side av sjåføren.
Golde Skrevet 4. november 2010 #10 Skrevet 4. november 2010 Liker best aa sitte foran i bil, men jeg foeler ofte at taxi-sjafoerene legger opp til at jeg skal sette meg bak. De har gjerne satt forsetet langt fremover, gjerne fremoverlent ogsaa, eller de aapner bakdoeren for meg etc. Saa naa har jeg nok begynt aa sette meg bak.
Tingo Skrevet 4. november 2010 #11 Skrevet 4. november 2010 Pussig ting å lure på I baksetet på høyre side.
Smooothie Skrevet 4. november 2010 #12 Skrevet 4. november 2010 Sitter alltid - uten unntak i baksetet, på motsatt side av sjåføren.
Gjest Uglefot Skrevet 4. november 2010 #15 Skrevet 4. november 2010 (endret) Pussig ting å lure på I baksetet på høyre side. Hehe Husker ei venninne bemerka det engang; Setter du deg i framsetet? Og etter dette så har jeg begynt å lagt merke til om folk setter seg i framsetet eller baksetet. Fikk inntrykk av at de fleste sette seg bak. Det føles så rart å skulle sitte i baksetet når det er ett ledig sete frem tenker jeg :gjeiper: Edit: en mangelfull smiley Endret 4. november 2010 av Uglefot
Gjest Bella_ Skrevet 4. november 2010 #16 Skrevet 4. november 2010 bak på motsatt side og når det er snakk om drosjer.Hva skjer med at de sprayer hele bilen med ekkel parfyme fy har opplevd det så mange ganger.Ekkelt rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #17 Skrevet 4. november 2010 Helst bak på høyre side. Jeg liker ikke at de sitter så nær meg foran, og liker heller ikke den påtvungne smalltalken som de fleste bidrar med. Jeg betaler sannelig nok for turen, og vil kun kjøres fra A til B, takk.
Tingo Skrevet 4. november 2010 #18 Skrevet 4. november 2010 Det føles så rart å skulle sitte i baksetet når det er ett ledig sete frem tenker jeg :gjeiper: Det kommer vel mye an på personligheten. Jeg er ikke overvettes begeistret for småpjatt med fremmede, - og når jeg sitter foran føler jeg at jeg må være på nett med sjåføren istedet for å bare observere omgivelsene og la tankene fly.
Gjest Idamarte Skrevet 4. november 2010 #19 Skrevet 4. november 2010 Jeg setter meg alltid inn bak. Trodde ikke drosjesjåfører ville ha noen foran? Mange blokkerer forsetet med beltet, og de åpner alltid bakdør når de åpner for meg.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #20 Skrevet 4. november 2010 Jeg setter meg også stort sett bak på motsatt side av sjåføren. De gangene jeg kjører drosje er stort sett i utlandet fra flyplassen. Og da faller det helt naturlig å åpne døren på den siden, slenge inn bagasjen bak sjåføren, og sette seg ved den døra man går inn. Har aldri tenkt over at det spiller noen rolle hvor man sitter egentlig, men med ett kolli bagasje blir det naturlig sånn. Hadde ikke hatt noe imot å sitte foran, særlig om det var en lengre tur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå