Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Min ste-bestemor sa til min kjære i jula at hun så ham holde et lite barn i armene.

5 måneder senere var det jo realitet at vi var på vei :)

La oss håpe at disse bestemødrene har et snev av sanndrømhet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg som er skoelsker har allerede plukket meg ut ett par fine vintersko. Var forsent ute i fjor, og endte opp med sko som ikke var vanntette, kjempeglatte og ELENDIG kvalitet.

I år er jeg kanskje endel for tidlig ute, men skal satse på skikkelige vintersko. Er gjerne en fordel med gode sko når man jobber i barnehage :eeeh: !

Fant disse her og synes de er rålekre, og ser bra ut. Hva tenker dere?

Hihi, onkelen min har en sports og fritidsbutikkk, og han har de inne der, så jeg får ca 50% rabatt og sendt de nedover fra NordNorgelaugh.png . Love it!

Og ja, jeg har en stooor forkjærlighet for sko :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Håper det er greit at jeg også er innom her og sier hei. Ser dere har prøvd en stund nå, og jeg vet akkurat hvordan du har det.

For oss tok det 2 år før spira satt. Jeg var dritt lei hele prøvinga, og hadde mista veldig mye sexlyst :( alle andre ble gravide, og det er utrolig sårt å gå rundt å være den som ikke får det til.

Nå gadd ikke jeg lese hele innlegget ditt (over 800 svar jo.. Wow), har vel egentlig ikke tid til det :gjeiper:

Men har dere søkt hjelp og utredning?? Jeg gjorde det etter et år. Og da tok de masse generell blodprøver av meg. Det viste seg at jeg har for lavt stoffskifte. Tok over 6mnd å få riktig dose, og kontroll på dette. Og da trodde jeg at jeg skulle bli gravid med en gang.. Men neida.

Vi tok et par mnd pause fra prøvinga da jeg hadde fått time til videre utredning (3-4 mnd vente tid :( )

Og boom.. Det satt spira.

Ble sjokka da altså... Hadde fullstendig mista troa på at dette kom til å gå naturlig, og det har tatt lang tid før jeg har klart å slappe av og tro at lillegutt kommer til verden. Har enda prislappene på på alle klæra jeg har kjøpt til han... Virrer en tanke i bakhodet mitt om at jeg kanskje ikke får bruk for dem og må levere dem tilbake :(

Det er min historie. Gleder meg til å følge deg videre :) håper du får en fin kveld videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kakaoen!

Vi har prøvd litt frem og tilbake. Har jobba snart to år i barnehage, og har en samboer med kronisk svimmelhet. Jeg har vært mye forkjølet og syk, og han har hatt mye skole og sykdom både egen og det som kommer fra barnehagen.

Skal prøve en periode til, så blir det legebesøk etter det. Blir litt lei, men er en pessimist av natur, så er bare sånn.

Men, takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gaaah, er helt nedsylta i influensa idag:( Ganske så kjedelig, men skal se om vi får til en runde idag og imorgen også!

Svir under nesa, og snørra renner. Herregud, blir det en baby ut av denne PP, så er det en skikkelig snørrunge :hoho: <--- Sovet eleendig inatt, så humoren er likedan ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at du har fått influensa.

Virker som om dere er ganske uheldige når det kommer til omstendighetene rundt prøvingene enkelte ganger.

Håper det klaffer likevel for dere!

Snørrunge blir det vel uansett på en eller anne måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars, dere er virkelig maks uheldig, med sykdom osv i nesten hver eneste PP, ja.. Men så lenge dere får skvist inn litt sengekos likevel så er det jo absolutt håp ;) Håper du føler deg litt bedre utover dagen da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du har fått influensa.

Virker som om dere er ganske uheldige når det kommer til omstendighetene rundt prøvingene enkelte ganger.

Håper det klaffer likevel for dere!

Snørrunge blir det vel uansett på en eller anne måte ;)

Ja, vi er ganske uheldige ser det ut som! Men, nå er jeg syk, så kanskje jeg slipper å være mer syk før jul :) Har gått omgangssyke her i nærmiljøet, men barnehagen slapp unna!

Tror det er fordi at jeg er allegiker at jeg blir så lett syk? Mener å ha lest at allergikere har dårligere immunforsvar...

Menmen, baby det VIL jeg ha uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at alle de dumme bakteriene kan holde seg langt f*** unna deg videre framover ja ;)

Mulig det har noe med allergikere å gjøre, det kjenner jeg personlig ikke mye til :)

Hvor lenge har dere prøvd nå?

Har dere vurdert assistert befruktning/adopsjon og slikt?

Ingen tvil om at det beste er å få til ting selv altså, all respekt for det :)

Vet bare ikke hvor lenge folk pleier å prøve før de ser litt alternativt på det?

Håper du ikke synes det er frekt av meg å spørre, for det er ikke intensjonen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...