lizzie88 Skrevet 23. august 2012 Forfatter #821 Del Skrevet 23. august 2012 Jepp, med forrige syklus friskt i minne, og en del bortkastede penger på tester, så er nok pessimisten i meg kommet fram! Er ikke heelt fornøyd med kaka, men øvelse gjør mester sies det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 23. august 2012 #822 Del Skrevet 23. august 2012 Er imponert over at du ikke tester. Men så lenge ikke mensen har kommet er det håp - som sagt tidligere. Jeg krysser hvert fall fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 24. august 2012 Forfatter #823 Del Skrevet 24. august 2012 Og idag kom mensen *hjertesukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 24. august 2012 #824 Del Skrevet 24. august 2012 Åååh Sender deg masse :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. august 2012 #825 Del Skrevet 24. august 2012 Så urettferdig! Sender deg en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 25. august 2012 #826 Del Skrevet 25. august 2012 Neeeeeei, så kjipt, Lizzie :( Håper det går bra med deg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 25. august 2012 Forfatter #827 Del Skrevet 25. august 2012 Går fint Måtte gråte meg en liten skvett igår kveld da, men det må til. Er ett menneske med høye krav til meg selv, så mensen er hardt når jeg ville ha baby istede Har ommøblert og vaska her idag, godt med litt endringer både i stua og på kjøkkenet ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 25. august 2012 #828 Del Skrevet 25. august 2012 Stor klem til deg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 25. august 2012 #829 Del Skrevet 25. august 2012 Uff da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 25. august 2012 #830 Del Skrevet 25. august 2012 Så kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 25. august 2012 Forfatter #831 Del Skrevet 25. august 2012 Jepp, er kjipt, men that's life! Skal ned på helsekosten til helga, og se om det finnes noe som trigger frem eggløsning eller noe sånnt... Gidder ikke å dra til legen, hun er såå merkelig Noe må jeg få til snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 26. august 2012 #832 Del Skrevet 26. august 2012 Huff, ser du fikk mensen ... ser ut som vi ligger ganske likt i syklusen... sånn ikm rundt samme periode.. Venter selv på mens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. august 2012 #833 Del Skrevet 26. august 2012 Klem til deg Lizzie-søte!!! Så TEIT og unødvendig det er at det ikke har klaffet enda. Jeg krysser like mye som før, og enda mer; for neste pp! Hva er det de sier? Hostesaft som fertilitetsfremkallende middel! Google det (du har sikkert hørt om det før, men skader jo ikke å nevne det) til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 26. august 2012 Forfatter #834 Del Skrevet 26. august 2012 Klem til deg Lizzie-søte!!! Så TEIT og unødvendig det er at det ikke har klaffet enda. Jeg krysser like mye som før, og enda mer; for neste pp! Hva er det de sier? Hostesaft som fertilitetsfremkallende middel! Google det (du har sikkert hørt om det før, men skader jo ikke å nevne det) til deg Mihihi, det værste jeg vet, er hostemedisin og nesespray Jeg skal kjøpe bidronninggelè når lønna kommer i neste uke. Prøver det først! Har gitt undisene mine ny mat nå på morningen, så sitter å hører på godlyder fra de spiser og drikker vann. Søtingene mine Igår, så landa de på gulvet sånn plutselig, og en av de var så tøff igår at den landa i eplekaka mi Det er litt av ett liv med undiser ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 29. august 2012 Forfatter #835 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Bare så det er sagt; Jeg er innom å leser i dagbøkene mine, gratulerer med UL dato, snart fødsel, og permisjon og krysser fingre for at andres spirer skal sitte snart Heier selvsagt på dere som har baby i magen, og følger med . Er veldig passiv, merker det selv også. Men, det stikker i hjertet mitt over at jeg er så misunnelige på dere jenter, men jeg kan ikke noe for det Vil så fryktelig gjerne at det skal klaffe for oss også. Det tærer på at mensen kommer, og jeg kjenner at jeg snart ikke orker flere prøveperioder. Er sint på meg selv og mannen, og dagene etter TR er triste, og pessimistiske . Gudbedre, nå må det snart bli vår tur ! Dagens utblåsning fra meg. Red: Skrivefeil Endret 29. august 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. august 2012 #836 Del Skrevet 29. august 2012 Innom og smugtitter litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 29. august 2012 #837 Del Skrevet 29. august 2012 Skjønner deg kjempegodt Lizzie Jeg har jo vært der selv og vet hvor ufattelig frustrerende det er! Ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke kommenterer i dagboka mi, du har som sagt min fulle forståelse Det kommer til å klaffe for dere også, helt sikkert, det er bare så fryktelig tøft når man føler man ikke ser noen ende på prøvingen. Og så er jo selvfølgelig perioden rett etter at mensen nettopp har dukket opp IGJEN den aller tøffeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 29. august 2012 Forfatter #838 Del Skrevet 29. august 2012 Haha, snakka med mormor nå nettopp. Hun vet ikke at vi prøver og sånnt... Hun hadde drømt inatt at mamma min, hadde holdt ett "liteban", og lurte på om jeg var gravid? Hadde jo vært litt kult om hun var sanndrømt da. Hun var så sikker på at det var min baby! Måtte bare si at jeg er helt sikker på at jeg ikke er gravid Ler litt for meg selv her nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 29. august 2012 #839 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg har det også sånn i perioder, at jeg bare leser og ikke har noe å si i andres dagbøker. Jeg synes det er lov å være lei seg og trekke seg tilbake, det er jo ganske kjipe ting vi går igjennom måned etter måned, hver eneste gang. Jeg håper hver gang av hele mitt hjerte at dere andre blir gravide, samtidig som det er innmari kjipt hvis dere blir gravide alle sammen og jeg sitter der og føler meg mislykka alene. Mye følelser! Det må jo være din tur snart. Jeg heier på at mormoren din er sanndrømt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. august 2012 #840 Del Skrevet 29. august 2012 Skjønner frustrasjonen din, og jeg må si jeg håper at mormoren din har sanndrømt altså! Jeg unner deg det så inderlig og jeg håper det blir deres tur nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå