Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Gjest Macaron

Fin piercing :) Men gjør det ikke veldig vondt å ta det der oppe? (Nå fikk jeg hull i ørene som treåring da, så jeg har egentlig ingen formening om hvor vondt det gjør å ta i øreflippen heller..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin piercing :) Men gjør det ikke veldig vondt å ta det der oppe? (Nå fikk jeg hull i ørene som treåring da, så jeg har egentlig ingen formening om hvor vondt det gjør å ta i øreflippen heller..)

Jo, var endel vondt. Men, tårene triller hos meg før de stikker, siden jeg har nåleskrekk! Har alltid hatt lyst på en slik en, så når jeg fikk gavekort hos ei piercingdame hos ei venninne, så slo jeg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM imorgen, og bursdagen til mannen i huset :)

Har ikke noen spesielle symtomer, så regner med at det blir en ny PP på oss davell -.- Litt ømme pupper, men det er sikkert bare PMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den har jo vært litt ute på kjøret tidligere og... men så lenge TR ikke har kommet, så er det jo håp ;) Har du testa noe enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, IKM var tirsdag, så er nok tid for å teste. Men, er litt motløs etter forrige syklus, så tenker ikke å teste for om enda en stund.

Hvis det ikke er kommet noen mens til neste helg, så skal jeg teste tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk den kaka som jeg har mekka ihop nå ikveld :

422182_10150995782077610_1443874399_n.jpg

To barn i barnehagen som har bursdag imorgen, så jeg fikk så lyst til å hive ihop ei kake! Er ikke så stor, stekt i 20cm form, så er ganske yndig.

Er sjokoladekake med sjokoladesmørkrem og bringebærsyltetøy under fondantlokket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over at du klarer å la være å teste fremdeles :) Innen neste helg, dvs enda en uke uten testing? :) Da skal jeg prøve å la være å mase på deg, men det er jo veldig spennende! :fnise: Men jeg skjønner jo at du vil vente litt, med tanke på forrige syklus og greier...

Kul kake, forresten! Tipper bursdagsbarna (og de andre) blir kjempeglade når de får den i morra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...