Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heei:) jeg havnet litt tilfeldig i dagboka di og leste at du tar Ibux når du har mensen eller er syk.. men den burde ikke du ta når du er prøver:) Bare en tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei:) jeg havnet litt tilfeldig i dagboka di og leste at du tar Ibux når du har mensen eller er syk.. men den burde ikke du ta når du er prøver:) Bare en tips!

Takk for tips! Har bare tatt paracet nå i denne PP, så får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EL på gang??

Ifølge min Womanlog på mobilen, så er EL onsdag sånn ca! Spennendeeeeee :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El sånn ca i dag!! Dette blir spennende! Håper det klaffer for dere denne gangen!!! Sender babystøv :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naaw, så søte dere er jenter! Har hatt sex hver dag siden forrige torsdag, bortsett fra mandag da. Mannen var så fryktelig svimmel :( Men, han er veldig (øøhm.... ) engasjert. Fullt kjør!

Vi har bursdag med to dagers mellomrom, så den 20.august, så har vi reservert oss ett bord på Steakhouse, namnam! Blir kos det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Så bra at dere har vært flinke kaniner ;) Og så koselig at dere har bursdag med to dagers mellomrom, genialt å kunne feire bursdag sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då tror jeg denne mnd EL er ferdig, og vi har vært flinke! sex hver dag utenom mandag og torsdag... så får vi se om det holder da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Macaron

Så bra dere har vært flinke :) Sender litt babystøv deres vei, så kanskje dette skal bli måneden det klaffer for dere :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...