Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:cry: Uff, Lizzie.. Det var leit. Håper TR kommer fort som fy nå, slik at dere kan prøve på igjen.

Stoooor klem fra meg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Åh nei, det er jo ikke mulig???? Jeg var SÅ spent på å sjekke oppdateringen din i dag, var sikker på at det var deres tur nå.. Enig med Nuttapia i at nå bør mensen jammen komme fort som fy så du slipper noe mer usikkerhet, og dere heller kan starte på ny frisk igjen!

:klemmer: fra meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorey

Er det mulig???! Uff, så utrolig dumt! :tristbla: Men så lenge TR ikke har kommet, er det jo håp. Når hadde du IKM?

Klemmer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj så kjedelig.

Den TR`en din fortjener juling altså! Drive å lure slik hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dorey

Jøss, da er jo dette intet annet enn merkelig. Tok du to tester i morges? Det burde jo ha slått ut nå, skulle du være gravid :-( Jeg føler virkelig med deg! Jeg vet veldig godt hvordan du har det, var der selv for et år siden. Men brått så klaffer det!

Om ikke annet så kan du jo ta en glass vin eller fem når TR kommer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting! :klo:

Hvis det ikke har klaffet, bør tr dukke opp fort slik at derr kan starte på en ny pp!

Sender deg en stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Testen lyste "Ikke Gravid" den :(

:klem:åååå...hvordan går det med deg nå?

Vet at det er tungt og at det ikke er så masse som hjelper å si. Så derfor vil jeg bare sende deg masse klemmer... :hjerte::klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bare en test, gadd ikke å ta to når den ene jeg har er så tydelig...

Går bra med meg, er noe skuffet, men lite å gjøre med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt Lizzie... Det jo typisk at man skal få en tullestrek når alt annet tilsier at det muligens er noe på gang. Men det er ikke over før det er over, selv om jeg forstår du ikke orker å gå rundt å håpe nå. Sender over en virtuell trøsteklem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, setter pris på virtuelle klemmer :hjertesmil: ! Blir litt fraværende i andre's bøker merker jeg, døør litt på meg av misunnelse av å lese graviditesbøker, blir lei meg bare :(

Men, kommer sterkere tilbake :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Takk, setter pris på virtuelle klemmer :hjertesmil: ! Blir litt fraværende i andre's bøker merker jeg, døør litt på meg av misunnelse av å lese graviditesbøker, blir lei meg bare :(

Men, kommer sterkere tilbake :smilyblomst:

Skjønner hva du mener. Trenger også en pause etter slike perioder... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Macaron

Jeg skjønner deg veldig godt Lizzie, jeg har jo vært der selv, og vet utrolig godt hvor sårt det er når det føles som at "alle andre" blir gravide.. Det ordner seg helt sikkert for dere også tilslutt, selv om jeg vet at det er vanskelig for deg å fokusere på det akkurat nå. Håper i hvert fall det går bra med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tror dere ikke at TR skulle komme samme natta som vi kjører nordover? Har vært innom tidenes ekleste do ved ei fetgekai og stappa inn en tampong. Menssmerter fra en annen verden, og uten smertestillende i bilen. Joda, blir nok ei lang natt! Men,men, en ny PP er ihvertfall igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo typisk :/ Håper dere er vel fremme og at du har fått hvile og smertestillende nå :klem:

Og yey for ny PP! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...