lizzie88 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #741 Del Skrevet 20. juli 2012 Testen lyste "Ikke Gravid" den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. juli 2012 #742 Del Skrevet 20. juli 2012 :cry: Uff, Lizzie.. Det var leit. Håper TR kommer fort som fy nå, slik at dere kan prøve på igjen. Stoooor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 20. juli 2012 #743 Del Skrevet 20. juli 2012 Åh nei, det er jo ikke mulig???? Jeg var SÅ spent på å sjekke oppdateringen din i dag, var sikker på at det var deres tur nå.. Enig med Nuttapia i at nå bør mensen jammen komme fort som fy så du slipper noe mer usikkerhet, og dere heller kan starte på ny frisk igjen! fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 20. juli 2012 #744 Del Skrevet 20. juli 2012 Er det mulig???! Uff, så utrolig dumt! Men så lenge TR ikke har kommet, er det jo håp. Når hadde du IKM? Klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #745 Del Skrevet 20. juli 2012 Hadde IKM 8.Juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 20. juli 2012 #746 Del Skrevet 20. juli 2012 Fysj så kjedelig. Den TR`en din fortjener juling altså! Drive å lure slik hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 20. juli 2012 #747 Del Skrevet 20. juli 2012 Jøss, da er jo dette intet annet enn merkelig. Tok du to tester i morges? Det burde jo ha slått ut nå, skulle du være gravid :-( Jeg føler virkelig med deg! Jeg vet veldig godt hvordan du har det, var der selv for et år siden. Men brått så klaffer det! Om ikke annet så kan du jo ta en glass vin eller fem når TR kommer. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. juli 2012 #748 Del Skrevet 20. juli 2012 Nå skjønner jeg ingenting! Hvis det ikke har klaffet, bør tr dukke opp fort slik at derr kan starte på en ny pp! Sender deg en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 20. juli 2012 #749 Del Skrevet 20. juli 2012 Testen lyste "Ikke Gravid" den åååå...hvordan går det med deg nå? Vet at det er tungt og at det ikke er så masse som hjelper å si. Så derfor vil jeg bare sende deg masse klemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 20. juli 2012 #750 Del Skrevet 20. juli 2012 Dette er ikke noe gøy. Mange klemmer til deg :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #751 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg tok bare en test, gadd ikke å ta to når den ene jeg har er så tydelig... Går bra med meg, er noe skuffet, men lite å gjøre med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 21. juli 2012 #752 Del Skrevet 21. juli 2012 Så utrolig kjipt Lizzie... Det jo typisk at man skal få en tullestrek når alt annet tilsier at det muligens er noe på gang. Men det er ikke over før det er over, selv om jeg forstår du ikke orker å gå rundt å håpe nå. Sender over en virtuell trøsteklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #753 Del Skrevet 21. juli 2012 Takk, setter pris på virtuelle klemmer ! Blir litt fraværende i andre's bøker merker jeg, døør litt på meg av misunnelse av å lese graviditesbøker, blir lei meg bare Men, kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 21. juli 2012 #754 Del Skrevet 21. juli 2012 Det var leit... Bedre lykke neste pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riesling Skrevet 21. juli 2012 #755 Del Skrevet 21. juli 2012 min var også negativ... en hel syklus på overtid i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. juli 2012 #756 Del Skrevet 21. juli 2012 Takk, setter pris på virtuelle klemmer ! Blir litt fraværende i andre's bøker merker jeg, døør litt på meg av misunnelse av å lese graviditesbøker, blir lei meg bare Men, kommer sterkere tilbake Skjønner hva du mener. Trenger også en pause etter slike perioder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 22. juli 2012 #757 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg skjønner deg veldig godt Lizzie, jeg har jo vært der selv, og vet utrolig godt hvor sårt det er når det føles som at "alle andre" blir gravide.. Det ordner seg helt sikkert for dere også tilslutt, selv om jeg vet at det er vanskelig for deg å fokusere på det akkurat nå. Håper i hvert fall det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollypolly Skrevet 23. juli 2012 #758 Del Skrevet 23. juli 2012 Huff, jeg føler med deg..... Samme her... bare negativt hele tiden... æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #759 Del Skrevet 24. juli 2012 Og tror dere ikke at TR skulle komme samme natta som vi kjører nordover? Har vært innom tidenes ekleste do ved ei fetgekai og stappa inn en tampong. Menssmerter fra en annen verden, og uten smertestillende i bilen. Joda, blir nok ei lang natt! Men,men, en ny PP er ihvertfall igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 24. juli 2012 #760 Del Skrevet 24. juli 2012 Det er jo typisk :/ Håper dere er vel fremme og at du har fått hvile og smertestillende nå Og yey for ny PP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå