Gjest Littleangel66 Skrevet 18. juli 2012 #721 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei! Er ny her inne, men sniker litt i dagboken din og ønsker deg og din kjære masse lykke til! Krysser fingrene og kaster en stor dose baby støv over dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 18. juli 2012 #722 Del Skrevet 18. juli 2012 Æææh så spennende!! Jeg krysser alle fingre nå for dere Ingen mens = håp. Selv har jeg akkurat hatt besøk av firmenningen min på 5 mnd! SÅ SØT! Merker at det klør litt i eggstokkene.... Utrolig at du klarer å holde hodet ditt kaldt, det er kjempebra jobbet av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 18. juli 2012 #723 Del Skrevet 18. juli 2012 Snikleser står frem her også Så spennende dette er! Kysser alt som krysses kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #724 Del Skrevet 18. juli 2012 Velkommen til dagboka mi ! Blir ikke noe testing før fredags morgen. Så dere skal få holdes på pinebenken litt til! : kaklehone : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juli 2012 #725 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg syns jeg ser en strek jeg Lizzie! Spennende å se hvordan det går på fredag Jeg sender deg masse babystøv Vil ha noen å gå gravid sammen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #726 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg syns jeg ser en strek jeg Lizzie! Spennende å se hvordan det går på fredag Jeg sender deg masse babystøv Vil ha noen å gå gravid sammen med! Åååh, det hadde vært noe ja! Ligger bare 3 uker bak deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #727 Del Skrevet 18. juli 2012 Sitter her å leser inne på mammanett og sånne sider. Måtte bare regne ut min kanskje termin, som btw er i midten av mars 2013 Nå sitter jeg her og nesten tuter :cry: . Har lest om barnets utvikling i uke 5, sett på magebilder fra uke 10 og oppover, og plutselig klikka jeg inn på bilder av nyfødte babyer...! Blir så veldig lei meg om det nå ikke har klaffa, merker at nervene mine er i høyspenn og jeg er sliten av meg selv og syklusen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 18. juli 2012 #728 Del Skrevet 18. juli 2012 Klem til deg<3 jeg skjønner hvordan du har det...håper av hele mitt hjerte at det klaffe for dere nå<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 18. juli 2012 #729 Del Skrevet 18. juli 2012 Stor klem <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 19. juli 2012 #730 Del Skrevet 19. juli 2012 Oioioi, her er det jo riktig mye spennende på gang!!!! Krysser absolutt alt jeg eier og har for at det skal være deres tur nå, at bare testen var litt teit, og at kroppen din er treg med å produsere hcg Blir utrolig spennende å høre om resultatet av testen for i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 19. juli 2012 #731 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg mener forøvrig bestemt at jeg ser en strek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #732 Del Skrevet 19. juli 2012 Takk for klemmer og opitmisme jenter ! Jeg har så syyykt lyst på vin/cider/rusbrus, men kan ikke drikke det før mensen kommer sier sambo. Råstreng! Hadde jeg bare enn fått en positiv test, så hadde det gått greit, meeeen... Frustrertisommerferien.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 19. juli 2012 #733 Del Skrevet 19. juli 2012 Takk for klemmer og opitmisme jenter ! Jeg har så syyykt lyst på vin/cider/rusbrus, men kan ikke drikke det før mensen kommer sier sambo. Råstreng! Hadde jeg bare enn fått en positiv test, så hadde det gått greit, meeeen... Frustrertisommerferien.no Hehehe jeg vet akkurat hvordan det er!!! Så sånn sett,så er dette med prøvingen og ikke få barn så lett helt ok til tider når man vi drikke litt vin:p På en måte...hvis du skjønner hva jeg mener.. På mandag satt jeg på hytten og bare koste meg med vin og cider mens jobben var på jobb. Koste meg skikkelig. Fikk den ferie/sommerfølelsen da,Hehe. Men hvis testen viser positiv er det jo verdt det,da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 19. juli 2012 #734 Del Skrevet 19. juli 2012 (Jeg ser den også på skjermen her hjemme. Just for the record ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riesling Skrevet 19. juli 2012 #735 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg ahr også tenkt å teste i morgen, krysser fingrene for oss begge (eller alle som prøver faktisk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #736 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg ahr også tenkt å teste i morgen, krysser fingrene for oss begge (eller alle som prøver faktisk ) Må få høre hvordan det går hos deg da Har kjøpt en digital test, og en vanlig. Litt spent, det skal jeg innrømme Moro at det ikke er bare meg som ser streken forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. juli 2012 #737 Del Skrevet 19. juli 2012 Masse lykke til med testing i morgen tidlig, Lizzie! Du må oppdatere oss samme hva!! OG jeg krysser fingrene for at du ser to streker i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #738 Del Skrevet 19. juli 2012 Takk Mala Kommer med update før 8 regner jeg med. Jeg holder på å mekke ihop ei ostekake til ei venninne som hadde bursdag igår. Skal feire litt imorgen. Herrlig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 19. juli 2012 #739 Del Skrevet 19. juli 2012 Lykke til med testing i morgen, jeg krysser fingre og tær for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 19. juli 2012 #740 Del Skrevet 19. juli 2012 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå