Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Når venta du egentlig mens, IKM? Jeg venta lørdag.. og har ikke kommet her heller.. og har ikke fler tester, har ikke testa siden fredag kveld... hehe.. huuuumm..... detta er spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når venta du egentlig mens, IKM? Jeg venta lørdag.. og har ikke kommet her heller.. og har ikke fler tester, har ikke testa siden fredag kveld... hehe.. huuuumm..... detta er spennende!!

Velkommen innom her MollyPolly :) Jeg hadde IKM helga den 6-8 juli jeg. Får se om jeg husker på å teste imorgen tidlig.

Men, tror at syklusen min er over stokk og stein. Blir ikke klok på den her nei. Ja, det er spennende, men samtidig irriterende. Jeg har fått 3 negative tester, men enda ingen mens da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dette både er spennende og nervepirrende!! Har du pleid å ha lange sykluser før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får følge litt med her tenker jeg, er i samme situasjon ;) ikm var 23 juni... 4 negative tester så lang, sist for en uke siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke det.. Har hatt på 27/28 dager, og sist var på 31 dager, men er nå oppe i 38 dager, så den tar litt kaka :closedeyes:

Velkommen hit Riesling, får se hvordan det går med oss begge to :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Merkelig at syklusen din er SÅ utrolig på tur da.. Du må oppdatere her så snart du får testa på nytt i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Goood morgen :) Sola skinner idag, og det er herlig vær. Begynner på jobb klokka 15.00 idag, så kunne godt ha sovet litt til. :sleeping:

Tok en test, og synes at jeg så en svaaak strek, men skjønner at det muligens er en skyggestrek. Ser bare en strek på bildet nemmelig. Se selv davell:

IMG_6554.jpg

Litt skuffa, men får se om mensen kommer da :lete: .

Ha en fin dag alle sammen :smilyblomst:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg ser også bare en strek på bildet. Æsj :( Håper du kan få enten mensen eller to streker snart, så du slipper å gå sånn og vente. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en strek, riktignok en svaaaaak strek, men jeg skimter allikvel en strek! Nå skal det sies at jeg kan være litt miljøskadet etter å ha tatt rundt et dusin tester den siste uken, men hvis jeg var deg ville iallefall ikke tatt sorgene på forskudd riktig enda! Sender massevis av babystøv din vei
:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en strek, riktignok en svaaaaak strek, men jeg skimter allikvel en strek! Nå skal det sies at jeg kan være litt miljøskadet etter å ha tatt rundt et dusin tester den siste uken, men hvis jeg var deg ville iallefall ikke tatt sorgene på forskudd riktig enda! Sender massevis av babystøv din vei

Det er den samme som jeg ser da! Kan være en skyggestrek, men jeg er usikker...

Får stoppe å kjøpe flere tester idag før jeg begynner på jobb :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får det du ønsker deg :)

Hadde vært gøy å ha med en positiv test i kofferten nordover ja ;) Men, om det ikke klaffer nå, så klaffer det sikkert senere. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips er å kjøpe slik test hvor det står i ord "gravid" eller "ikke gravid" :)

Da er ikke noe opp til synsbedrag eller ei ;)

Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å kjøpe slik test hvor det står i ord "gravid" eller "ikke gravid" :)

Da er ikke noe opp til synsbedrag eller ei ;)

Krysser fingrene!

Skal kjøpe en sånn, og en annen tenkte jeg. :) Men, jeg tror enda at det er en skyggestrek.

Har fått små kviser på haka, så vet ikke om det er ett tegn på mensen eller graviditet? Tiden får vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe en sånn, og en annen tenkte jeg. :) Men, jeg tror enda at det er en skyggestrek.

Har fått små kviser på haka, så vet ikke om det er ett tegn på mensen eller graviditet? Tiden får vise.

Jeg synes du er flink til å holde hodet kaldt på tross av mulige streker :smilorange: Kudos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til alle nye sniklesere ;) Må holde hodet kaldt vettu,.. Mannen kunne også se den lille streken, men den er veeeldig svak som tidligere nevnt. Så vi holder fast jubelen litt til!

Men, noe er det som skjer, for det er ømt der inni under sex :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...