Mollypolly Skrevet 17. juli 2012 #701 Del Skrevet 17. juli 2012 Når venta du egentlig mens, IKM? Jeg venta lørdag.. og har ikke kommet her heller.. og har ikke fler tester, har ikke testa siden fredag kveld... hehe.. huuuumm..... detta er spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #702 Del Skrevet 17. juli 2012 Når venta du egentlig mens, IKM? Jeg venta lørdag.. og har ikke kommet her heller.. og har ikke fler tester, har ikke testa siden fredag kveld... hehe.. huuuumm..... detta er spennende!! Velkommen innom her MollyPolly Jeg hadde IKM helga den 6-8 juli jeg. Får se om jeg husker på å teste imorgen tidlig. Men, tror at syklusen min er over stokk og stein. Blir ikke klok på den her nei. Ja, det er spennende, men samtidig irriterende. Jeg har fått 3 negative tester, men enda ingen mens da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 17. juli 2012 #703 Del Skrevet 17. juli 2012 Skjønner at dette både er spennende og nervepirrende!! Har du pleid å ha lange sykluser før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riesling Skrevet 17. juli 2012 #704 Del Skrevet 17. juli 2012 får følge litt med her tenker jeg, er i samme situasjon ikm var 23 juni... 4 negative tester så lang, sist for en uke siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #705 Del Skrevet 17. juli 2012 Nei, har ikke det.. Har hatt på 27/28 dager, og sist var på 31 dager, men er nå oppe i 38 dager, så den tar litt kaka Velkommen hit Riesling, får se hvordan det går med oss begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 18. juli 2012 #706 Del Skrevet 18. juli 2012 Merkelig at syklusen din er SÅ utrolig på tur da.. Du må oppdatere her så snart du får testa på nytt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #707 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) Goood morgen Sola skinner idag, og det er herlig vær. Begynner på jobb klokka 15.00 idag, så kunne godt ha sovet litt til. :sleeping: Tok en test, og synes at jeg så en svaaak strek, men skjønner at det muligens er en skyggestrek. Ser bare en strek på bildet nemmelig. Se selv davell: Litt skuffa, men får se om mensen kommer da . Ha en fin dag alle sammen Endret 18. juli 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 18. juli 2012 #708 Del Skrevet 18. juli 2012 Hm, jeg ser også bare en strek på bildet. Æsj Håper du kan få enten mensen eller to streker snart, så du slipper å gå sånn og vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 18. juli 2012 #709 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg ser en strek, riktignok en svaaaaak strek, men jeg skimter allikvel en strek! Nå skal det sies at jeg kan være litt miljøskadet etter å ha tatt rundt et dusin tester den siste uken, men hvis jeg var deg ville iallefall ikke tatt sorgene på forskudd riktig enda! Sender massevis av babystøv din vei :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #710 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg ser en strek, riktignok en svaaaaak strek, men jeg skimter allikvel en strek! Nå skal det sies at jeg kan være litt miljøskadet etter å ha tatt rundt et dusin tester den siste uken, men hvis jeg var deg ville iallefall ikke tatt sorgene på forskudd riktig enda! Sender massevis av babystøv din vei :strix: Det er den samme som jeg ser da! Kan være en skyggestrek, men jeg er usikker... Får stoppe å kjøpe flere tester idag før jeg begynner på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elwira Skrevet 18. juli 2012 #711 Del Skrevet 18. juli 2012 Håper du får det du ønsker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #712 Del Skrevet 18. juli 2012 Håper du får det du ønsker deg Hadde vært gøy å ha med en positiv test i kofferten nordover ja Men, om det ikke klaffer nå, så klaffer det sikkert senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 18. juli 2012 #713 Del Skrevet 18. juli 2012 Så lenge mensen ikke har kommet, er det håp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 18. juli 2012 #714 Del Skrevet 18. juli 2012 Et tips er å kjøpe slik test hvor det står i ord "gravid" eller "ikke gravid" Da er ikke noe opp til synsbedrag eller ei Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #715 Del Skrevet 18. juli 2012 Et tips er å kjøpe slik test hvor det står i ord "gravid" eller "ikke gravid" Da er ikke noe opp til synsbedrag eller ei Krysser fingrene! Skal kjøpe en sånn, og en annen tenkte jeg. Men, jeg tror enda at det er en skyggestrek. Har fått små kviser på haka, så vet ikke om det er ett tegn på mensen eller graviditet? Tiden får vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 18. juli 2012 #716 Del Skrevet 18. juli 2012 Skal kjøpe en sånn, og en annen tenkte jeg. Men, jeg tror enda at det er en skyggestrek. Har fått små kviser på haka, så vet ikke om det er ett tegn på mensen eller graviditet? Tiden får vise. Jeg synes du er flink til å holde hodet kaldt på tross av mulige streker Kudos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 18. juli 2012 #717 Del Skrevet 18. juli 2012 Hiver meg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #718 Del Skrevet 18. juli 2012 Velkommen til alle nye sniklesere Må holde hodet kaldt vettu,.. Mannen kunne også se den lille streken, men den er veeeldig svak som tidligere nevnt. Så vi holder fast jubelen litt til! Men, noe er det som skjer, for det er ømt der inni under sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 18. juli 2012 #719 Del Skrevet 18. juli 2012 Det er veldig spennende her nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. juli 2012 #720 Del Skrevet 18. juli 2012 Dette er utrolig spennende, søte Lizzie! Krysser alt jeg har for deg og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå