lizzie88 Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #681 Del Skrevet 14. juli 2012 Negativ test idag igjen Blir litt frustrert kjenner jeg nå, siden mensen heller ikke dukker opp, så vi får prøvd en ny runde før vi drar på ferie til knirkete senger på pikerommet mitt Skjønner ingenting nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 14. juli 2012 #682 Del Skrevet 14. juli 2012 Det kan hende at mensen kommer for sent hvis du stresser fælt og tenker ofte på det! Knirkete senger kan være en reall utfordring! Men det gjelder bare å være kreativ- det kan bli en fryktelig morsom sengrunde også Happy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #683 Del Skrevet 14. juli 2012 Det kan hende at mensen kommer for sent hvis du stresser fælt og tenker ofte på det! Knirkete senger kan være en reall utfordring! Men det gjelder bare å være kreativ- det kan bli en fryktelig morsom sengrunde også Happy Vet, men gjør ikke deeet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. juli 2012 #684 Del Skrevet 14. juli 2012 Rart at mensen ikke dukker opp, og veldig frustrerende med negative tester! Håper at tr bare holder seg unna deg jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #685 Del Skrevet 14. juli 2012 Rart at mensen ikke dukker opp, og veldig frustrerende med negative tester! Håper at tr bare holder seg unna deg jeg nå Takk Mala, du er så god! Nå har jeg fiksa sluket i dusjen. Skikkelig mannfolkjobb, men men. Fløt vann utover hele gulvet, så jeg fikk opp hele sluket, og fyyyy fan, så ekkelt. Merkelig at alt det der kommer fra oss, siden vi er de første som bor her. Men, etter ett og ett halvt år så samles det vell opp endel (øøhm) rusk! Thumbs up for rørlegger Lizzie Nå skal vi handle inn til taco, også skal mannen fikse taco til jeg kommer hjem fra jobb i boligen ! Ha en fin dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #686 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) dobbelpost. Endret 14. juli 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. juli 2012 #687 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) God lørdag, Lizzie! Rørlegger-dronninga!! Alltid like deilig å rense sluket!! Jeg kaller det egentlig for kvinnfolk-jobb, jeg.. For mannen her i huset brekker seg av ingen verdens ting.. Jeg er litt tøffere enn ham, kan du si! Teite tanta di! Dersom du er gravid, så håper jeg hcg-en din jobber hardt i natt, slik at testen blir positiv imorgen!!! Og hvis TR skal komme, så håper jeg hu kommer nå med en eneste gang, så får dere satt igang en ny pp! Er ikke noe moro med negative tester og ingen mensen Kos dere masse med taco!! Endret 14. juli 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 14. juli 2012 #688 Del Skrevet 14. juli 2012 Fortsetter å krysse fingre jeg også, fortsatt håp så lenge ikke mensen har dukket opp God helg, kos deg med taco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 16. juli 2012 #689 Del Skrevet 16. juli 2012 Hvordan går det med testingen og rørleggeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 16. juli 2012 #690 Del Skrevet 16. juli 2012 Har du testa enda i dag? Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #691 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Har ikke testa siden lørdags morgen. Ser det litt ann om mensen kommer eller ikke... Er litt lei av at syklusen tuller rundt, og litt motløs Endret 16. juli 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 16. juli 2012 #692 Del Skrevet 16. juli 2012 Utrolig kjipt når det blir rot i syklusen. Håper det blir en avklaring for deg veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #693 Del Skrevet 16. juli 2012 Støl i magen kjennes det ut som, og jeg er veldig trøtt. Kjenner at det blir godt med en fridag imorgen! Skal til frisøren å stusse håret, det blir godt, er så flisete i tuppene . Man føler seg alltid bedre etter å ha vært i frisørstolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. juli 2012 #694 Del Skrevet 16. juli 2012 Ingen ting er så herlig som å være til frisøren, føler som ny etterpå jo Du får nyte fridagen din i morgen og så håper vi at tr har tatt langfri fra deg nå, unner deg det så innmari! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #695 Del Skrevet 16. juli 2012 Sommerfølelse noen? Var ute å knipsa meg ett bilde tidligere ikveld til en konkurranse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 16. juli 2012 #696 Del Skrevet 16. juli 2012 Så fint bilde! Sånn bortsett fra temperaturen har det jo vært sommervær i dag Har bare sett noen få regndråper, og det har vært skikkelig deilig med opphold i dag! Jeg og Mannen var ute en tur i kveld, og han hadde med seg kameraet (som vanlig). Endte opp med noen knallfine bilder av solnedgangen utover vannet, og et bilde av meg som "gjemmer" meg bak et furutre - men magen stikker ut Det ble ganske artig, egentlig Kos deg hos frisøren og med fridagen i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 17. juli 2012 #697 Del Skrevet 17. juli 2012 Så deilig med en fridag Kos deg i dag, og nyt frisørtimen (jeg eeelsker å gå til frisøren, er så deilig å bli vasket håret på, få hodebunnsmassasje, og bare bli stelt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #698 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg har nyvaska hår da, så det trenger jeg ikke. Bare en liten stuss, men er kos uansett så. Vekka mannen med nystekte vafler til frokost idag, nam nam Også har jeg fått satt på klær, skal parre sokker, pakke inn gaven til gudattra mi, og ellers bare få kosa meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 17. juli 2012 #699 Del Skrevet 17. juli 2012 Så bra at du koser deg i dag! Her har vi endelig godt vær (selv om skyene har kommet snikende til utover formiddagen, våkna til skyfri himmel i dag!). Så nå har jeg hengt opp hengekøya og har tenkt å kose meg i den, mens mannfolka jobber på kjøkkenet Det er deilig å være gravid innimellom! Og hurra for at ingen TR har dukka opp enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #700 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Ja, jeg gleder meg til det blir min tur å gå gravid! Ble litt stussing hos frisøren, og fikk klippa bort det tørre fæle håret... Hun styla håret mitt med saltvannspray, men det er allerede helt flatt igjen. Tror håret mitt spiser hårprodukter, for de bare forsvinner O.o Og nei, ingen mens enda Endret 17. juli 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå