lizzie88 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #641 Del Skrevet 2. juli 2012 Drømmer kan være skumle altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. juli 2012 #642 Del Skrevet 2. juli 2012 Drømmer kan være skumle altså Kan være litt ekkelt å våkne opp fra noen drømmer ja, kan mange ganger undres over hvorfor man drømmer som man gjør! Håper det er noe i drømmen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #643 Del Skrevet 3. juli 2012 Høhøhø, blir kanskje Justin Bieber konsert på meg i April Niesa til sambo har sååå lyst å dra, og har ingen voksen til å ha med seg. Var så dum å sa at jeg kanskje kunne være med henne da. Fjortisen er overbegeistra, og jeg begynner å innse at det er litt dumt å trekke seg Men, er litt fan av Bieber, så kan nok gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #644 Del Skrevet 3. juli 2012 Pjuuuh... Nå har jeg vært FLINK! Har vært å trena i nesten to timer. Dro ut med det nye treningstøyet mitt, ipoden i lomma, og med joggesko på! Jogga og gikk hurtig den ene veien, og gikk i rask gange hjem igjen. Blir nok å angre meg imorgen, når jeg har lår som er steinharde. Men akkurat NÅ, så føles det bra Hadde vært noe å gått ned noen kg, har en BMI på 26, som akkurat sier at jeg er overvektig . Ned ti kg, det tilsvarer en BMI på 23. Høres akkurat passe ut for meg, men får se hva jeg får til Jeg og sambo har bestilt oss ferietur til Sverige! Ordnet med noen som ville passe fuglene. Vi skal ta oss 4 velfortjente dager, og bare kose oss. Håper bare at TR holder seg unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. juli 2012 #645 Del Skrevet 4. juli 2012 Kjempeflink Lizzie! Vil tro du kjenner det i bena i dag Bare for å ha en ting klart: du er ikke overvektig og jeg syns egentlig at den BMIgreia ikke er grunnlag til å si om noen er overvektig eller ikke Slik som meg, min BMI er noen tideler over det som kjennetegnes som fedme, og selv om jeg vet at jeg er tykk, så syns jeg ikke at jeg sliter av fedme... (mulig jeg er vel optimistisk nå da) Håper dere får en super tur, uten tantebesøk! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #646 Del Skrevet 4. juli 2012 Lårene mine er helt ødelagte idag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #647 Del Skrevet 5. juli 2012 Men, idag har jeg hatt ei kort joggingsøkt igjen ! Har en råbratt bakke opp til skogen som naboen klipper ned, så den har jeg jogga opp og ned med kjempemotiverende musikk på øret. Har trena litt også, hoppet, strekt meg godt i fart og det kjennes ut som om jeg har trent hardt Gikk fint, helt til det kom en svææær elg ut av buskene litt lengre opp. Hjeeelp ! Ble fort ferdig da for å si det sånn Men, med enda stive legger og lår, så sitter jeg nå her svett og fornøyd. Flink Lizzie, flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. juli 2012 #648 Del Skrevet 5. juli 2012 Flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 6. juli 2012 #649 Del Skrevet 6. juli 2012 Veldig lenge siden jeg har hilst på nå, har tatt ferie fra alt de siste ukene Men her har det jo skjedd en hel del, du er rett før IKM, og trener som en helt!! Så flink du er, altså Blir bittelitt misunnelig faktisk, og gleder meg til jeg kan begynne å løpe igjen selv også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 6. juli 2012 Forfatter #650 Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Veldig lenge siden jeg har hilst på nå, har tatt ferie fra alt de siste ukene Men her har det jo skjedd en hel del, du er rett før IKM, og trener som en helt!! Så flink du er, altså Blir bittelitt misunnelig faktisk, og gleder meg til jeg kan begynne å løpe igjen selv også! Takk for skryt Blir litt ekstra ovenpå da! Føles litt bedre å spise grillmat og brus hvis jeg har trena litt :gjeiper: Ja, det er rett før IKM, men jeg tror ikke at det er noe inni magen min Er litt småkvalm, men det har jeg vært før, også er det kommet små kviser på haka mi, og det er ikke ett godt tegn Da blir det visst ferie med McMoody Lizzie i Østersund på samboern. Stakkars mannen Endret 6. juli 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 7. juli 2012 Forfatter #651 Del Skrevet 7. juli 2012 Da er ferien starta Jeg og sambo har spist frokost/lunch på Egon, og vært å traska rundt i byen. Har tatt meg ett glass vin, og skal bare kose meg. Gravid eller ikke, får så være. Sjansen for at jeg er gravid eller ikke er liten uansett Mensen kommer nok som bestilt imorgen ettermiddag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. juli 2012 #652 Del Skrevet 7. juli 2012 Så deilig med ferie, Lizzie! Kos deg, du! Da jeg slappet av, så satt spiren! Jeg kjente det småkrible i livmora ca 11 dpo, og da hadde det vært både bursdager og 17.mai etc, så jeg drakk litt - MEN ikke mye. Kosa meg, og der satt jammen spiren :D Heier på deg! Og om spiren ikke sitter nå, så er juli typisk måned for spirefestning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. juli 2012 #653 Del Skrevet 7. juli 2012 God ferie Lizzie Kos deg og nyt den Og så håper jeg at tr holder seg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 8. juli 2012 Forfatter #654 Del Skrevet 8. juli 2012 Og her er mensen sein igjen.. Men, med tanke på forrige syklus, så holder jeg hodet kaldt i minst 5 dager. Skal begynne å pakke ned til ferietur, og pakker med meg tamponger jeg, for man kan banne på at mensen ihvertfall kommer når jeg skal kose meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PurpleLady Skrevet 8. juli 2012 #655 Del Skrevet 8. juli 2012 Med den historikken du har kan det være lurt å ha hodet kaldt noen dager til ja... Men jeg krysser alt jeg har for at det har klaffa denne gangen! God ferietur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 9. juli 2012 #656 Del Skrevet 9. juli 2012 Skjønner at du ikke vil "get your hopes up", ja.. Men jeg fortsetter også å krysse for deg, på et eller annet tidspunkt skal det jo faktisk klaffe for dere også Og god ferie, kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #657 Del Skrevet 9. juli 2012 Takk for kryssing og optimisme jenter ! Jeg er enda kvalm og uggen, så vi får se hva dagene i Sverige bringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 9. juli 2012 #658 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg krysser også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. juli 2012 #659 Del Skrevet 9. juli 2012 Krysser jeg å!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 9. juli 2012 #660 Del Skrevet 9. juli 2012 Spennende! Jeg krysser i vei jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå