Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

*snikleser trer frem fra skyggen* :vinke:

Du tror ikke blødningen kan være bety at du hadde el da? I følge Pernille får enkelte en liten blødning rett før eggløsning, og at blødningen dermed indikerer at man er ekstra fruktbar. I og med at du hadde "rart vondt på venstre siden av magen" holder jeg en liten knapp på at det var el som var i gjerde. Jeg også får litt udefinerbart ubehag nederst i magen rundt el, nesten som mageknip bare langt ned.

Edit: skriveleif

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*snikleser trer frem fra skyggen* :vinke:

Du tror ikke blødningen kan være bety at du hadde el da? I følge Pernille får enkelte en liten blødning rett før eggløsning, og at blødningen dermed indikerer at man er ekstra fruktbar. I og med at du hadde "rart vondt på venstre siden av magen" holder jeg en liten knapp på at det var el som var i gjerde. Jeg også får litt udefinerbart ubehag nederst i magen rundt el, nesten som mageknip bare langt ned.

Edit: skriveleif

Ååh, æsj! Hoppa over sex igår jeg :sjenert: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i dagboka mi Frøken Vims forresten ;)!

Jeg skal hive meg over sambo litt seinere, baby det vil jeg absolutt ha :sengekos: !

Kjenner at jeg er rimelig misunnelig på dere som er råheldige, og klaffer så fort, men er seff glad på deres vegne :klemmer: .

Imorgen starter jeg på uka mi med tidligvakter, men starter ikke før kvart over 7, istede for kvart på 7. :rodmer: En halvtime har mye å si altså!

Har vært på koselig cafèdate med søte Mala, og råkosa meg. Var å leita etter sportsbh til meg, uten hell. Teit å ha 70 i omkrets, og E i cup, dødsdømt å finne sportsbh på g-sport da egentlig :kjefte: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hump i vei :sengekos:

Jeg vet i allefall at jeg kommer til å være kjempeglad på dine vegne når du får en mageboer :rodmer:

En halvtime er ganske mye så tidlig på morgenen :Nikke:

Var veldig trivelig å møte deg igjen, og håper det ikke blir så alt for lenge til neste gang! :)

Du får tråle de andre sportsforretningene å se om du finner noen, ellers finner man jo alt på nettet ;)

Kos dere :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøsses.. :klo: Ekstra fruktbar nå, kanskje??? :jepp:

Har hompa ivei ihvertfall ;)

Vi avslutta ikke gårdagens sex, siden sambo fikk migrene. Så håper at dagens "økt" holder :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiv og støl overalt, småkvalm og supertrøtt! Dettte burde det bli en baby av altså ;)

Skal jobbe to tolv timers vakter i helga, håper at det går greeeit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, håper det er et lite frø som holder på å bosette seg i magen din :jepp:

Sender deg babystøv i massevis :strix:

God helg kjære Lizzie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for babystøv :D! Så ei dame som var bare litt gravid, ca 20 uker kanskje, og ble akutt misunnelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mye skriverier på en dag kanskje, men det er mi dagbok, så jeg bestemmer ;)

Jeg er så uggen i formen, kvalm og greier! Får håpe at det går over, er alt for tidlig for symtomer uansett så :sjenert:

Blir kvalm om det går for lang tid mellom mat, og jeg spiser lite når jeg først spiser når jeg spiser. Wierd! Og er veldig støl i mageregionen, men det gikk litt hardt for seg igår, så er nok bare sliten nedi der :sengekos:

Har hatt det sånn før mellom EL og TR, så er ikke sjokka for å si der sånn, men må klage litt. :sukk:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når har du ikm da lizzie?

Spennende syns jeg, og jeg krysser alt for at det er din tur nå! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du ikm da lizzie?

Spennende syns jeg, og jeg krysser alt for at det er din tur nå! :jepp:

IKM er neste helg, såfremst syklusen min ikke roter seg til igjen ;)

Takk for all kryssing Mala, hadde vært gøy å være "preggis" sammen med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testing av posting fra mobilen :). Er på min første 12 timersvakt i boligen. Brukeren min er slapp og lat idag, så da må jeg også være det...

Er øm i magen, og blir lett kvalm kjennes det ut som. Har IKKE ømme pupper da, til forskjell fra forrige syklus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM er neste helg, såfremst syklusen min ikke roter seg til igjen ;)

Takk for all kryssing Mala, hadde vært gøy å være "preggis" sammen med deg :klemmer:

Blir spennende å se om det dukker opp flere symptomer i dagene som kommer nå da :popcorn:

Håper syklusen er på bølgelengde med deg, men at mensen holder seg laaaangt unna ;)

Det hadde vært veldig morsomt å gå gravide sammen ja :rodmer:

Ha en fin kveld på vakt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forresten den sykeste drømmen natt til lørdag!

Drømte at det kom inn en doktor til meg, og han sa "Hei jeg er doktoren din, og det er jeg som skal utføre keisersnittet (!!!) ditt"

Husker ikke mere enn det, men fy søren altså :sjenert:

Nå er det ei stykk sliten Lizzie, som snart finner senga. 12timers vakter er koselig, men litt slitsomt, masse penger tjent på denne helga for å si det sånn :skravle: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og velkommen til dagboka mi Grethe :skravle:

Takk takk! Jeg følger med, vettu :):popcorn:

Ha en fin kveld <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forresten den sykeste drømmen natt til lørdag!

Drømte at det kom inn en doktor til meg, og han sa "Hei jeg er doktoren din, og det er jeg som skal utføre keisersnittet (!!!) ditt"

Husker ikke mere enn det, men fy søren altså :sjenert:

Nå er det ei stykk sliten Lizzie, som snart finner senga. 12timers vakter er koselig, men litt slitsomt, masse penger tjent på denne helga for å si det sånn :skravle: !

Hoho! Jeg hadde jo den rare drømmen ca. en uke før forventet mens, så kanskje det er noe i drømmen!?

Masse penger er ikke feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...