Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Gjest Macaron

Oi, så merkelig og frustrerende at testen var negativ.. Men vi holder fokus på det positive: det er absolutt fortsatt håp så lenge mensen ikke har dukket opp, ja! Fortsetter å krysse fingre or deg, og sender babystøv din vei :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensen kom den, tidlig i morgest :tristbla: ! Fant ut at jeg hadde fått mensen, og 5 min etterpå, så fossa neseblodet ut nesa på meg! Nesten, bare nesten at jeg ikke stappa tampongen oppi nesa. Joda, en knallstart på dagen må man si :nei: ...

Men, men. Sånn er livet!

Har vært på jobb i boligen idag, og jeg trives! De som bor der begynner å bli kjent med meg nå, og da går alt så mye enklere :jepp: , flotte folk som jeg har jobba med i helga også. Gudbedre, som jeg har savna å jobbe med flere enn bare en person dag inn og dag ut :rope:

Ber litt til høyere makter at noen skal slutte der, så jeg får meg jobb :lete:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så synd at duste-tanta kom :kjefte:

Hadde virkelig trua jeg!

Så godt å høre at det går bedre på boligen, blir såklart bedre når en blir bedre kjent :)

Skjønner den følelsen av å jobb med flere mennesker! Jeg var nesten bestandig alene på jobb før jeg fikk jobben jeg har nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Dustemens :tristbla: Blir skuffa selv jeg, var så sikker på at det var din tur denne gangen. Masse klemmer! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fastslår herved at jeg har verdens slemmeste PMS, og gleder meg til en ny runde om ca 14.dager :rodmer:

Fra og med onsdag, så har jeg en stappfull uke, kjenner jeg blir en smuuule stressa allerede :sjenert: Hadde dere sett planleggingsboka mi, så hadde dere også blitt det, for sure :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Jeg henger meg på, jeg... Dustemens!!! Men nå MÅ det vel bli deres tur snart?! Satser på at dette er den PP det klaffer! Også får du prøve å ikke stresse deg ihjelp med full avtalebok ;-)

Lykke til på boligen! :) Jobber du i barnehagen fremdeles også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger meg på, jeg... Dustemens!!! Men nå MÅ det vel bli deres tur snart?! Satser på at dette er den PP det klaffer! Også får du prøve å ikke stresse deg ihjelp med full avtalebok ;-)

Lykke til på boligen! :) Jobber du i barnehagen fremdeles også?

Jepp, gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Åh nei, dumme mensen :tristbla: Men flott at du trives så godt i den nye jobben da, krysser fingrene for at du får fortsette der etter sommeren også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du snart er ferdig med den hersens tanta snart, slik at dere kan prøve på nytt!

Og neste pp bestemmer jeg at tanta skal holde seg unna deg i mange, mange måneder :jepp:

*skremmertantaborte* :krangle::rope::opplyser::regler::pisk::rasende:

:plystre:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du snart er ferdig med den hersens tanta snart, slik at dere kan prøve på nytt!

Og neste pp bestemmer jeg at tanta skal holde seg unna deg i mange, mange måneder :jepp:

*skremmertantaborte* :krangle::rope::opplyser::regler::pisk::rasende:

:plystre:

Takk, du er så god :D

Har besøk under denne EL, som forøvrig er i helga. Så, vi får se hva vi får presset inn.... --->Hjelpes, det hørtes nesten litt fælt ut :sjenert:

Mente, tid til sex altså ;)

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, du er så god :D

Har besøk under denne EL, som forøvrig er i helga. Så, vi får se hva vi får presset inn.... --->Hjelpes, det hørtes nesten litt fælt ut :sjenert:

Mente, tid til sex altså ;)

Haha, skjønte hva du mente, men lo godt med den forklaringen på slutten der :fnise:

Får håper dere får tid til litt sex uansett :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lite sex under EL helga :filer:

Hadde besøk av en treåring fredag-lørdag, som tørna ut klokka 05.30 på lørdagsmorningen. Ingen sex fredag eller lørdag. Var i sengs klokka 23 på lørdagen, så var helt kake!

Men, har jompa litt i ettermiddag, mens søskenbarnet mitt var i dusjen i naborommet. Har vært å bada i havet, og da klarte jo ikke mannen å holde fingrene av "fatet", så da måtte det bli en veldig rask og stille kjappis når vi kom hjem :eeeh:

Idag drar søskenbarnet mitt, mens jeg er på jobb. Trodde at flyet gikk tidligere, så tok meg ei lita vakt på 5 timer i boligen der jeg jobber :5:

Kjenner at det skal bli litt veldig godt å få henne ut av hus. Hun er litt rar, så hun går samboern litt på nervene :ninja: !

Nå skal jeg smette i noen klær, og gjøre meg klar til jobb :danse:

red; Skrivefeil

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere fikk "presset inn" litt da ;):fnise:

Da skjønner jeg at det blir godt å få huset sitt for seg selv igjen :)

Ønsker deg en fin uke og så må vi få til å avtale en cafédate :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra dere fikk "presset inn" litt da ;):fnise:

Da skjønner jeg at det blir godt å få huset sitt for seg selv igjen :)

Ønsker deg en fin uke og så må vi få til å avtale en cafédate :klemmer:

Jeg er ferdig på jobb 16.30 på onsdagen, kan få det til da??

Nå er jo Egon åpen igjen, og jeg døøøør etter litt oreo kake :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig på jobb 16.30 på onsdagen, kan få det til da??

Nå er jo Egon åpen igjen, og jeg døøøør etter litt oreo kake :fnise:

Da må vi få til å treffes på Egon :D

Onsdag går bra, rundt 19 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vi få til å treffes på Egon :D

Onsdag går bra, rundt 19 kanskje?

That's a date :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wæææh, jeg har blødning nå, er jo litt under to uker til mensen jo! :sjokkert:

Tenkte på festebløding (?), men det er jo bare to dager siden vi hadde sex? Også har jeg sånn rart vondt på venstre side av magen.

Gikk ikke såååå hardt for seg at jeg skulle blø eller noe :eeeh:

Har aldri hatt blødninger midt i syklusen før, så dette er nytt! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi kl.19 da :)

Spennende med en liten blødning da Lizzie! Kan ikke så mye om feste blødninger jeg, men er vel lov å håpe :jepp:

Krysser fingrene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har googla frem og tilbake, og kommer ikke frem til noe. Festeblødning er ca 5 dager etter man har hatt sex, så får det ikke til å stemme, siden det kun er 3 dager siden vi hadde?

Men, blør ikke lengre nå, og det var ikke mye som kom altså :gjeiper:

Vi får se rundt den 7.juli hva det der tullet var :sjenert: Tenker meg en pitteliten tur til legen hvis det ikke stabiliserer seg, synes det har vært litt vell mye tull med syklusen min i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...