lizzie88 Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #521 Del Skrevet 18. mai 2012 Takk for lykkeønskinger Sitter igjen med masse nye inntrykk og informasjon. Spennende arbeid, men ikke noe jeg kan tenke meg å jobbe med hele livet, siden det e løfting og sånnt. Men, klarer man å få en for innenfor kommunen, så er man på god vei! Fikk høre at de skulle utvide allerede etter nyåret, så jeg skal være mye frempå, å ta vakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. mai 2012 #522 Del Skrevet 18. mai 2012 Er ikke så dumt å komme litt inn i det nei Er bare å være frempå å ta på seg vakter da God helg Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #523 Del Skrevet 19. mai 2012 Ååh, var litt lei meg etter å ha vært på opplæring igår. Synes så synd på foreldrene til disse folkene som bor der jeg jobba. De hadde nok sikkert 1000 forventninger til babyen som skulle komme til verden, også fikk de en med flust av funkskjonshemminger. Føler nesten litt på den sorgen de må ha følt noen ganger. For all del, de er flotte mennesker, men det er så mye de går glipp av og aldri får oppleve... Ble litt lei meg, men de har det fint i bofellesskapet sitt, og trives bra der. Jeg skal mekke ihop 50 grønne og blå muffinser til en konfirmasjon imorgen jeg. Hun som jeg jobber hos har konfirmant, så da fikk jeg bestilling ! Så jeg skal kose meg på kjøkkenet idag. God helg til deg og Mala, og alle andre som forsåvidt klikker seg innom her ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 21. mai 2012 #524 Del Skrevet 21. mai 2012 Så spennende med nye jobbmuligheter! Gi jernet, det høres jo veldig lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #525 Del Skrevet 26. mai 2012 Hei igjen! Jeg er plaga med allergi, og vi har delvis gjennomført EL uka. Ca sex annenhver dag, med også dager der det ble hver dag! Så gjenstår det å se da, hva som skjer ! Mannen i huset føler presset til å ha sex, og blir frustrert av det, jeg blir da lei og sur, siden jeg blir avvist. Men, vi har snakka om det, og fikk til endel sex likevel :gjeiper: Har ei avslappa helg, og våkna opp idag med allergi i øynene og nesa renner . Varmt ute, så soverommet hadde en tempratur på over 20 grader, plusser på noen grader, siden mannen skulle ligge heeelt inntil meg ! Menmen, ser ut til å bli en fin dag, men er noe bekymret for de store mørke skyene, siden jeg hengte ut klær igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. mai 2012 #526 Del Skrevet 26. mai 2012 Fælt med varmt soverom! Noe av det verste som finnes faktisk! Det er forresten synd at det skal bli et press ang. sex rundt EL, men det er vel dessverre slik det blir når man så gjerne vil bli gravid Men bra dere fikk humpa litt likevel da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #527 Del Skrevet 26. mai 2012 Fælt med varmt soverom! Noe av det verste som finnes faktisk! Det er forresten synd at det skal bli et press ang. sex rundt EL, men det er vel dessverre slik det blir når man så gjerne vil bli gravid Men bra dere fikk humpa litt likevel da Ja, det er kjipent at han føler presset, men sånn ææær det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #528 Del Skrevet 26. mai 2012 Nå er det Eurovision songcontest! Koser meg med cola og potetskruer, nomnom Så krysser vi alle fingrene for at jeg er befrukta, som det så pent heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 26. mai 2012 #529 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg krysser også fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #530 Del Skrevet 27. mai 2012 Jeg krysser også fingrene for deg Takkeeeer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 28. mai 2012 #531 Del Skrevet 28. mai 2012 Krysser fingrene deg jeg også, Lizzie! Så flott at dere endelig har fått til litt skikkelig under EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #532 Del Skrevet 28. mai 2012 Imorgen er det back to work! Til sinte og sure barn, første dagen etter helg/ferie er pyton i barnehagen hos oss Barna er rett og slett slitne etter helga, og er som små krutt tønner/hormonelle damer Menmen, jeg skal på kafè sammen med Mala på ettermiddagen, så det er noe å se frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. mai 2012 #533 Del Skrevet 28. mai 2012 Imorgen er det back to work! Til sinte og sure barn, første dagen etter helg/ferie er pyton i barnehagen hos oss Barna er rett og slett slitne etter helga, og er som små krutt tønner/hormonelle damer Menmen, jeg skal på kafè sammen med Mala på ettermiddagen, så det er noe å se frem til Sånn tror jeg det er i de fleste barnehager! Får håpe det går greit nok uten alt for mye sutring og tull Gleder meg til i morgen jeg i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #534 Del Skrevet 31. mai 2012 I barnehagen der jeg jobber, der jobber vi ei uke fra torsdag-onsdag med tidlig eller seint. Jeg starta på min tidlig periode idag, og gudbedre så trøtt jeg er! Er stor forskjell fra å stå opp 8 og til å dra seg ut av senga rett etter 6 på morningen. Har vært på utflukt med de søte små idag, og det blir man ekstra sliten av Men, morsomt! Jeg hadde to toåringer bak i min bil, og de skravla helt til vi kom til stedet, og sov på tilbaketuren. Barn som sover er sååå nydelige ! Kunne sikkert ha stått å sedd på ett sovende barn i en evighet, sjelefred Når det kommer til prøvefronten, så vet jeg ikke hva som skjer. Men, IKM er 5.juni da, så vi får se da. Tror ikke at jeg er gravid, men man vet aldri... Er jeg gravid, og fortsetter i dette tempoet å spise sjokoladekake, så får jeg sikkert en brun baby <--- Overtrøtt humor sa du? Jeg råflirer her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 31. mai 2012 #535 Del Skrevet 31. mai 2012 Veldig stor forskjell på 6 og 8 må morgenen ja! I allefall de første dagene er det ille. Sovende barn er nydelige ja! *sukk* Blir en spennende uke, har du noen slag symptomer da? Haha Lo godt av den jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #536 Del Skrevet 31. mai 2012 Symtomer, er vanskelig å si, siden det er allergitider. Drikker da mye vann/væske, tisser dermed mye mer. Har totalt dilla på sjokoladekake, jeg har vondt i korsryggen idag. Og har vært endel øm og uvell i magen, men det kan likegjerne være matvareallergi. Blir lett kvalm, men det kan være bare PMS. Er pessimist denne perioden, så tror ikke at jeg er gravid før en evt test lyser imot meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 1. juni 2012 #537 Del Skrevet 1. juni 2012 Ja, man kan jo faktisk bli nærmest gal i hodet av symptom-jakt også.. Men jeg krysser alt jeg eier og har for deg, nå er det jo heller ikke lenge til testing Ha en super helg, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. juni 2012 #538 Del Skrevet 1. juni 2012 Det beste er vel å ikke tenke så mye over symptomer å slikt, da alt man kjenner på kroppen kan være et symptom av noe slag Spennende blir det uansett God helg kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #539 Del Skrevet 1. juni 2012 Det beste er vel å ikke tenke så mye over symptomer å slikt, da alt man kjenner på kroppen kan være et symptom av noe slag Spennende blir det uansett God helg kjære deg Takk Jeg har vond rygg idag, og er sliten etter jobb Har vært å fått meg en lilla saccosekk! Ååh, jeg har ønska meg det siden jeg flytta ut hos mamma som 16.åring, hverdagslykke Så, nå sitter jeg og den vonde ryggen parkert i saccosekken med fjernkontroll, data og mobilen God helg alle som leser innopå her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #540 Del Skrevet 1. juni 2012 Har vært å mjuka opp ryggen litt med en tur i skog og mark. Deilig! Saccosekken gjør det ikke noe bedre tydeligvis, så da er den stuva bort for noen dager, til ryggen min kommer seg på rett spor igjen Og jeg ser nå at det er en svæær sakkosekk, den så på langt nær så stor ut i butikken... Men, kan være for at den er helt ny, og er ubrukt? Så da er kulene inni veldig store enda. Merker at jeg har pittelitt plassproblemer når den ikke ligger midt på stuegulvet, men men. Finner nok plass! Jeg har vannvittige ømme brystvorter nå ikveld, auuaaaa Blir litt syting og klaging innpå her, men men. Er mi dagbok, så da kan jeg kloddre ned hva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå