Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Macaron

Kjipern med mensen :( Men da gjorde du i hvert fall det eneste fornuftige i går: Bake noe deilig man kan trøstespise! Håper helgen din blir fin på tross av tante-besøket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kosa meg med cupcakes, de ble gode :) Men, nå er det dags for litt smoothie, føler meg litt sunnere med smoothie enn muffins :fnise: !

Jeg og sambo skal kose oss med nammis og Cast Away filmen som går på TvNorge ikveld :) Blir koselig.

Jeg er kjempemoody idag, pottesur og kjempeglad...! Men, heldigvis bare 2-3 dager til mensen er ute av hus igjen :filer:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg å komme på besøk imorgen da? Hvis du er moody? :P

Joda, bare kom ;) Har bare en sambo som vet å trykke på de rett knappene, være treig og alt som irriterer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troor det er siste dag av mensen idag, og da er vi igang med en ny pp :sengekos: .

Her i Trøndelag er det drittvær. Regn og vind, jeg har vært i solarium, og det er deilig å være der når det øser ned ute.

Er bra for eksemen min å få litt sol, og litt brunfarge er heller ikke å forakte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Troor det er siste dag av mensen idag, og da er vi igang med en ny pp :sengekos: .

Her i Trøndelag er det drittvær. Regn og vind, jeg har vært i solarium, og det er deilig å være der når det øser ned ute.

Er bra for eksemen min å få litt sol, og litt brunfarge er heller ikke å forakte :fnise:

Hurra for ny pp og ny mulighet :)

For et vær!

Kan tenke meg det var godt med litt sol og brunfarge er ikke feil :gjeiper:

Personlig klarer jeg ikke solarium når det er dårlig vær ute, for jeg blir så skuffa når jeg kommer ut derfra igjen :fnise:

Håper du har en fin søndag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ny pp og ny mulighet :)

For et vær!

Kan tenke meg det var godt med litt sol og brunfarge er ikke feil :gjeiper:

Personlig klarer jeg ikke solarium når det er dårlig vær ute, for jeg blir så skuffa når jeg kommer ut derfra igjen :fnise:

Håper du har en fin søndag ;)

Du får være med meg en annen solskinnsdag da Mala ;) Jeg fikk ett fint skille da, og pittelitt solbrent på nesa :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PurpleLady

Her har det ikke vært så mye sol her heller... du får nyte solariumet så lenge du kan, plutselig er du gravid veit du ;) Lykke til med ny pp! Og åssen går det med korpsøvinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke vært så mye sol her heller... du får nyte solariumet så lenge du kan, plutselig er du gravid veit du ;) Lykke til med ny pp! Og åssen går det med korpsøvinga?

Solarium er ikke skadelig for babyen så lenge den ligger i magen uansett så Purple ;)

Vi får se hvordan det går etter denne PP da, spennende :sengekos:

Joda, øvinga den går den. Er dørgelei av Gammel Jegermarsj, men det er ikke så lenge til 17.mai heller da :sjenert:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er startskuddet (*knis!) for den nye pp igang :sengekos: ! Her er det hittil happy humping, så vi krysser fingrene for at det fortsetter slik :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, kos dere med ny pp :lur:

Møtes snart kanskje? :)

Det burde vi :) Kom med forslag, jeg er klar etter 17.mai sånn ca ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde vi :) Kom med forslag, jeg er klar etter 17.mai sånn ca ;)

Sender deg pm når det passer sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Lykke til i ny PP, Lizzie :) Håper virkelig dere slipper unna sykdom og annet krøll som stikker kjepper i hjulene for dere denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du en fin 17. mai med spilling i går, Lizzie??

Nåja... Det hølja ned hele dagen, og var kaldt! Vi spilla fra 07, så jeg var kjempetrøtt når eg fikk meg ut av senga klokka 06.00 :O Fikk nesten ikke til å spille noe riktig, og var megaglad da vi var ferdigspilla klokka 09.00!

Deretter hadde jeg nesten en times fri før det var dags med bunad og barnetog. Barnehagen har egen fane, og vi hadde kjempebra oppmøte :rodmer: !

Idag skal jeg på opplæring i sommerjobben/tilkallingsvikarjobben som jeg har fått tak på. Jeg har ikke utdanna meg som bvp for å jobbe i barnehage, så nå skal jeg jobbe pittelitt i en barne og avlastningsbolig. Har fått noen helger, og noen ukedager i de ukene jeg har ferie. Ryktene sies at de som får sommerjobb ett år, får fast jobb der året etter. SPENNENDE!

Jeg er kjempespent, og gleder meg til kveldsopplæring fra 15-21.00 idag. Fin start på helga det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...