Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Ingen TR enda, venter i spenning. Testing torsdag ^^

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig hvor lyst man har på godteri når man vet at man ikke skal spise det :sjenert:

Enda ikke noe TR, men syklusen min kan være sein. Skal holde meg sterk, og ikke teste før torsdags morgen, men tror nok mensen kommer imorgen...

Den evige pessimist, that's me :goodbye: !

Blåbærmuffins, det er godterier sant :tristbla: ? Har alt jeg trenger til å lage det, og er så sugent på noe godt! Tåler nesten ingenting frukt, så det er ikke noe særlig det heller... :kjefte:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

følger spent med! :popcorn:

Jeg ser ikke på muffins som godteri, men det er jo veldig forskjellig hva vi definerer som godteri :)

Når man bestemmer seg for å ikke spise en spesiell ting, så blir det nesten til at man ikke tenker på noe annet enn akkurat det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på butikken å kjøpt sjokolade :( Meeen, det er Bocca sjokolade, så det er 70% kakao, det er vell litt greit :sjenert: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på butikken å kjøpt sjokolade :( Meeen, det er Bocca sjokolade, så det er 70% kakao, det er vell litt greit :sjenert: ?

Det er i allefall ikke en sjokolade man "hiver" innpå av, en liten bit en nok, så jeg tror ikke du skal ha dårlig samvittighet for det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg eeelsker mørk sjokolade, så jeg kan pakke inn en sånn en på 4-5 timer jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hehe, men mørk sjokolade er jo bare sunt, masse antioksidanter og andre ting som er bra for kroppen! Og så blir man i så godt humør av litt sjokolade :jepp:

Nå er det veldig spennende her Lizzie, bare en dag til testing!!! Hvordan føles kroppen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men mørk sjokolade er jo bare sunt, masse antioksidanter og andre ting som er bra for kroppen! Og så blir man i så godt humør av litt sjokolade :jepp:

Nå er det veldig spennende her Lizzie, bare en dag til testing!!! Hvordan føles kroppen nå?

Ja, en dag til testing. Ingen mensen enda, og jeg er litt støl. Litt halsbrann, litt trøtt,litt tissetrengende og noe øm i magen min. Men, tar situps, så det kan komme derfra at jeg er støl/øm :)

Og jeg blir syk i magen av å spise frityrmat. Det er nytt av året! Friterte vårruller var helt pyton igår.. Auaaaaa!

Har utedag imorgen i barnehagen, så må nok teste uansett for å se hvordan jeg skal kle meg. Best med klær som er enkle å kle av hvis mensen skal være i anmarsj.

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR, og negativ test :sjenert:

Kommer vell TR iløpet av dagen da tenker jeg, oh joy! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og TR er ett faktum :( Blir vell Ibux, pledd og bare avslapping idag da :sjenert:

Jaja, bedre lykke neste gang til meg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå må det bli min tur snart, ellers skriker jeg!!

Nå kommer våren, med overskudd av energi til sex og kos :natti:

Har enda en sjans på å få baby til jul da, terminen hvis det klaffer neste mnd blir da 21.desember :fnise:

Nå er ibuxen inntatt, blitt lova oreokake, og jeg skal bestille meg ny sjampo/balsam fra Tigi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, nå må det bli min tur snart, ellers skriker jeg!!

Nå kommer våren, med overskudd av energi til sex og kos :natti:

Har enda en sjans på å få baby til jul da, terminen hvis det klaffer neste mnd blir da 21.desember :fnise:

Nå er ibuxen inntatt, blitt lova oreokake, og jeg skal bestille meg ny sjampo/balsam fra Tigi.

Har troen på at det blir din tur snart! Satser på julebaby :jepp:

Jeg ser virkelig frem mot vår, sommer og sol! Jeg hater vinteren og har bestandig lite energi da.

Håper du fikk kaka du ble lovt da, og at du har en fin helg og etterhvert helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, fikk middag på Egon, og kake til dessert :rodmer: Har gnåla om sånn kake i over ei uke nå :sjenert:

Har hatt spakveld med meg selv :) Ansiktmaske, ansiktsskrubb og vask, deretter en god krem i fjeset. Og fotbad, og skrubb av føttene :rodmer:

Deilig å føle seg vell selv om man er litt ekkel ;)

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, fikk middag på Egon, og kake til dessert :rodmer: Har gnåla om sånn kake i over ei uke nå :sjenert:

Har hatt spakveld med meg selv :) Ansiktmaske, ansiktsskrubb og vask, deretter en god krem i fjeset. Og fotbad, og skrubb av føttene :rodmer:

Deilig å føle seg vell selv om man er litt ekkel ;)

Heldig! Man må kunne kose seg litt ekstra en gang i blant :)

Hørtes utrolig godt ut med spakveld, må skjemme seg bort litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en perfekt måte å tilbringe en kjip TR-dag på :rodmer: Og 21. desember er en fin dag å ha bursdag på, det hadde faren min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...