Bolla! Skrevet 1. juni 2012 #541 Del Skrevet 1. juni 2012 Fult lov med litt sutring i egen dagbok Tur i skogen er godt for både kropp og sjel det Spennende med ømme brystvorter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #542 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Puppene mine er superømme idag Vondt når skjorta er borti de til og med! Føles litt ut som om man tar på ett blåmerke.. Yaiks! Hvis dette er PMS symptomer, så blir jeg sinna altså. For dette er ikke det spor morro ! Har også en vond rygg, men det blir vell bra etterhvert :gjeiper: Jeg har vært på flyshow på Ørlandet, og sett diverse fly/helikoptre. Og en drøss med menn i uniform Når de i tillegg er tyske/tyrkiske/britiske og råkjekke, så var det vanskelig å ikke se sånn ut---> ! Endret 2. juni 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. juni 2012 #543 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Puppene mine er superømme idag Vondt når skjorta er borti de til og med! Føles litt ut som om man tar på ett blåmerke.. Yaiks! Hvis dette er PMS symptomer, så blir jeg sinna altså. For dette er ikke det spor morro ! Har også en vond rygg, men det blir vell bra etterhvert :gjeiper: Jeg har vært på flyshow på Ørlandet, og sett diverse fly/helikoptre. Og en drøss med menn i uniform Når de i tillegg er tyske/tyrkiske/britiske og råkjekke, så var det vanskelig å ikke se sånn ut---> ! Hoho, synes jeg ser deg for meg der ja, siklende etter de uniformerte kjekkasene Blir spennende å følge med her nå, er ikm nå til uka? Håper det tegn på noe helt annet en PMS Endret 2. juni 2012 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 2. juni 2012 #544 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg krysser fingrene for deg og de ømme puppene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #545 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) IKM er på tirsdag Mala. Tok en clearblue test nå på mårningen, og den sier at jeg ikke er gravid da Men, den er gått ut på dato den testen, så jeg vet ikke helt om den kan stoles på? Tror på den jeg, så får mensen bare komme, og jeg får ha de idiotiske superømme puppene mine her til den tid Er bedre i ryggen idag, enn i går kjennes det ut da <--- Trekker det tilbake, fuuuck -.- Endret 3. juni 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. juni 2012 #546 Del Skrevet 3. juni 2012 Kjøp en ny CB, også krysser vi fingrene!!! Sender deg masse baby-støv!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #547 Del Skrevet 3. juni 2012 Kjøp en ny CB, også krysser vi fingrene!!! Sender deg masse baby-støv!!!! Takker :D Har en sånn dag, der jeg føler meg alene i verden. Ingen annen familie enn sambo rundt meg, mens resten av familien feirer konfirmasjon Jaja, litt tårer på morgenkvisten er vell bra for noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. juni 2012 #548 Del Skrevet 4. juni 2012 Unnskyld hvis jeg spør dumt nå, men hvorfor var ikke du i konfirmasjon, da? *Trøste Lizzie* Men som du sier, er alltid godt å slippe fri noen tårer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 4. juni 2012 #549 Del Skrevet 4. juni 2012 herfra også. Håper du føler deg mindre alene i verden idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #550 Del Skrevet 4. juni 2012 Unnskyld hvis jeg spør dumt nå, men hvorfor var ikke du i konfirmasjon, da? *Trøste Lizzie* Men som du sier, er alltid godt å slippe fri noen tårer!! Det er så enkelt som at det kosta nesten 4000 en vei ! Og det har ikke jeg råd til Mihihi, når jeg tenker meg om, så er det kanskje ikke IKM før på onsdag, siden det har vært på en onsdag de siste 3 syklusene. Og, er det noen som kan forklare meg om det er en sammenheng mellom honnikornluktende tiss og ømme brystvorter ? Har altså ikke spist honnikorn, eller for mye søtt. Det kom samtidig som de megavonde puppene nemmelig, og kan ikke huske å ha hatt det i noen annen syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 4. juni 2012 #551 Del Skrevet 4. juni 2012 Tiss som lukter annerledes eller rart kan være tidlig graviditetssymptom altså, i tillegg til at endret luktesans kan være det. Så det KAN være et godt tegn Å, det hadde vært så fint om det var din tur nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #552 Del Skrevet 4. juni 2012 Tiss som lukter annerledes eller rart kan være tidlig graviditetssymptom altså, i tillegg til at endret luktesans kan være det. Så det KAN være et godt tegn Å, det hadde vært så fint om det var din tur nå! Det hadde vært morro ja! Men, pessimist to the bitter end Blæææh, under neste EL så har vi besøk av søskenbarnet mitt, så da blir det neppe noe , siden det er så lytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 4. juni 2012 #553 Del Skrevet 4. juni 2012 Vi skal være på besøk hos svigermor under neste EL, hvis syklusen min går som vanlig. Jadda, artig det! Men tror vi skal få til litt likevel, for hun sover heldigvis i andre enden av huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #554 Del Skrevet 4. juni 2012 Haha, hos min svigermor, så sover hun på rommet under vårt rom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #555 Del Skrevet 4. juni 2012 Åååh, måtte dagene mot IKM gå fort ! Puppene mine dreper meg, de er ømme på nipplene og på siden av puppene ikveld. Men, er det ett liiite frø i magen min, så skal jeg bli pittelitt mer takknemlig, enn om det bare er insane slem PMS ! Og DET var dagens klage fra meg. Over og ut for ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 5. juni 2012 #556 Del Skrevet 5. juni 2012 Hvordan går det her, Lizzie??? Du har jo opplevd flere ting som kan tolkes som symptomer de siste dagene da..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. juni 2012 #557 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg er så spent på dine vegne nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #558 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) So far, so good :D! Ingen mens enda, men kjenner jeg min uflaks rett, så kommer den sikkert imorgen Har vært noe småuggen/kvalm idag, men kan være for at jeg spiste leeenge etter at jeg ble sulten. =/ Puppene mine føles kjempetunge også og vonde. Måtte sove med bh på når jeg la meg igår, siden brystvortene gjor vondt når de var borte i skjorta Har laga oss biffsnadder idag til middag, med potetnøtter til. Vi kjøpte oss frityrkoker før påske engang, så da kan man fritere sånne hjemme Noe av det beste jeg vet! Trist, men sant! Nå skal jeg klippe og lime noter, slik at 4 ark, blir til 2 ark. Er veldig mye luft mellom notene, så da har blitt fortalt at vi må det, jeg som hater å lime Endret 5. juni 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 5. juni 2012 #559 Del Skrevet 5. juni 2012 Oi, dette er jo kjempespennende :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. juni 2012 #560 Del Skrevet 5. juni 2012 Vi får bare håpe at din uflaks har snudd vet du Slike potetnøtter er forresten veldig gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå