Gjest Macaron Skrevet 20. april 2012 #461 Del Skrevet 20. april 2012 Skjønner at du ikke orker EL-test-stresset, jeg testet jo i MANGE PP'er selv, og det er lett at man blir litt vel opphengt i det. (Sånn følte i hvert fall jeg det). Har du noen spennende helge-planer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 20. april 2012 Forfatter #462 Del Skrevet 20. april 2012 Skjønner at du ikke orker EL-test-stresset, jeg testet jo i MANGE PP'er selv, og det er lett at man blir litt vel opphengt i det. (Sånn følte i hvert fall jeg det). Har du noen spennende helge-planer da? Ingen planer Er kjempesliten etter 9 timer på jobb, og 40 min sykling idag... Tar ca 20 min å sykle hver vei til jobb, så får trena litt i samme slengen Kanskje blir det vasking imorgen tidlig? Bruker som regel å være tidlig oppe den helga jeg har gått tidligvakt i dagene før. <--- Knotete norsk, men dere skjønner sikkert hva jeg vil fram til... Også er det snart EL tid, så jeg skal lure mannen til sengs ! Men, jeg må også øve på en bunch med marsjer som jeg har fått utdelt Hardt å kind of være aspirant igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. april 2012 #463 Del Skrevet 20. april 2012 Ingen planer Er kjempesliten etter 9 timer på jobb, og 40 min sykling idag... Tar ca 20 min å sykle hver vei til jobb, så får trena litt i samme slengen Kanskje blir det vasking imorgen tidlig? Bruker som regel å være tidlig oppe den helga jeg har gått tidligvakt i dagene før. <--- Knotete norsk, men dere skjønner sikkert hva jeg vil fram til... Også er det snart EL tid, så jeg skal lure mannen til sengs ! Men, jeg må også øve på en bunch med marsjer som jeg har fått utdelt Hardt å kind of være aspirant igjen... Herlig å sykle til jobb når været er så fint da Godt å stå opp i god tid å få litt ut av helgen også, jeg bruker som regel å sove den bort Spennende med EL rundt hjørnet da, krysser fingrene for at dette er deres pp! Du trenger vel ikke lure han til sengs vel? God helg, godeste Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. april 2012 Forfatter #464 Del Skrevet 21. april 2012 Herlig å sykle til jobb når været er så fint da Godt å stå opp i god tid å få litt ut av helgen også, jeg bruker som regel å sove den bort Spennende med EL rundt hjørnet da, krysser fingrene for at dette er deres pp! Du trenger vel ikke lure han til sengs vel? God helg, godeste Lizzie Haha, sto å vurdere bil eller sykkel igår, så meg i speilet, og valgte sykkelen ! Jaja, var ikke råtidlig oppe... Men, tror huset skal bli reint idag! Jeg går tidligvakter denne pp, så det er ikke bare bare, å få han med meg i senga før klokken 23 om dagene. Jeg er jo så trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. april 2012 Forfatter #465 Del Skrevet 21. april 2012 Nyvaska huuuuuus . Må bare få på plass matter og litt div stæsj, så er jeg ferdig! Lovin' it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. april 2012 #466 Del Skrevet 21. april 2012 Herlig! Nyvasket hus er noe av det beste som er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. april 2012 #467 Del Skrevet 21. april 2012 Så flink du er, Lizzie! Burde gjøre noe hjemme jeg også, men sofaen er så aaaltfor god! Lykke til med lakenkrøll!! Heia heia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. april 2012 Forfatter #468 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg turte ikke å skru på Tven imorrest jeg, for da har jeg blitt sittende ! Nå venter vi overnattingsbesøk av Akrich88 sin jente, og vi gleder oss :D Blir lasagne til kvelds, nomnomnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. april 2012 #469 Del Skrevet 22. april 2012 Lasagne! Mmmmm!! Har et godt tips til en annen gang hvis du vil ha: En indisk vri: Kjøp 1 glass med Tikka Masala, mm du lager tikka fra bunnen selv. Jevn ut med kokosmelk. Skjær opp kyllingfilet. Dette istedet for ostesaus, tomatsaus og kjøttdeig. En deilig vri! Ha en herlig søndag, Lizzie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #470 Del Skrevet 22. april 2012 Lasagne! Mmmmm!! Har et godt tips til en annen gang hvis du vil ha: En indisk vri: Kjøp 1 glass med Tikka Masala, mm du lager tikka fra bunnen selv. Jevn ut med kokosmelk. Skjær opp kyllingfilet. Dette istedet for ostesaus, tomatsaus og kjøttdeig. En deilig vri! Ha en herlig søndag, Lizzie!! Takk for tipset, men mannen liker ikke indisk mat og er ikke spess glad i kyling heller forsovidt Men, en herlig søndag, det skal jeg ha :D Vi har vært å sett på ei ny leilighet, 80kvm og 7500kr i mnd. Så fin! Men, vi har 3mnd oppsigelse her vi bor nå. Her er det 45 kvm og 6500 i mnd... Jeg elsker den nye leiligheta, men dyrt, og er det noen som kan flytte ut før oss, så glipper den nok foran øynene på oss :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 22. april 2012 #471 Del Skrevet 22. april 2012 Har lest litt i dagboken din nå. Spennende å følge med! Håper det snart klaffer for dere Selv er vi i pp1. Har nettopp hatt TR for første gang på 7 mnd etter pilleslutt. Og hadde EL rundt 18 april. Håper spiren sitter for oss begge :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #472 Del Skrevet 22. april 2012 Har lest litt i dagboken din nå. Spennende å følge med! Håper det snart klaffer for dere Selv er vi i pp1. Har nettopp hatt TR for første gang på 7 mnd etter pilleslutt. Og hadde EL rundt 18 april. Håper spiren sitter for oss begge :D Ja, det er spennende tider Jeg har EL i disse tider jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 22. april 2012 #473 Del Skrevet 22. april 2012 Da ligger jo vi litt likt Jeg litt foran deg.. Klarer ikke vente til IKM, men er litt usikker på hvordan syklusen min er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 22. april 2012 Forfatter #474 Del Skrevet 22. april 2012 Da har den ene fuglen skravla de andre to i søvn, og gjort meg døsig . Takker for meg for idag, og vi slarves sikkert imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 22. april 2012 #475 Del Skrevet 22. april 2012 åå, jeg har også undulat :D de er så søte. er på jakt etter en til så han får seg en venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 23. april 2012 Forfatter #476 Del Skrevet 23. april 2012 åå, jeg har også undulat :D de er så søte. er på jakt etter en til så han får seg en venn Joda, søte er de :D Men, å vaske bais etter de er ikke like morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 23. april 2012 #477 Del Skrevet 23. april 2012 Joda, søte er de :D Men, å vaske bais etter de er ikke like morsomt Hehe helt enig. Heller ikke særlig stas når de bæsjer på hånden din og det bare renner nedover. Heldigvis liker min seg best i buret så det havner hvertfall ikke overalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 24. april 2012 #478 Del Skrevet 24. april 2012 Håper du har en fin uke og at dere får tid til litt sengekos selv om du må legge deg tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 24. april 2012 Forfatter #479 Del Skrevet 24. april 2012 Haha, det er vell egentlig litt bortkasta å skifte sengklær i EL uka?? Har humpa litt idag og igår, og ettermiddagsex er bare lækkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. april 2012 #480 Del Skrevet 24. april 2012 Ettermiddagsex er digg Hump i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå