Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Kan være psykisk det at mensen din er så rar? Skal ikke si noe sikkert, men mener at legen sa at det er vanlig at psyken kan påvirke sånt. Kanskje du virkelig håpa det hadde klaffa denne gangen, og så ble det så nedtur når mensen kom? Vet ikke jeg. Komme hit i helga, så skal jeg trøsteeee :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått skikkelig mensen nei O.o Er jo blod og gørr (sorry for detaljer), men ikke den mengden det bruker å være...

Men, for all del, er greit med bare litt mens også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Åh, så drit at mensen kom likevel (men frustrerende at den er merkelig og annerledes da..) Håper alt går bra med deg ellers, og at du får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så drit at mensen kom likevel (men frustrerende at den er merkelig og annerledes da..) Håper alt går bra med deg ellers, og at du får en fin helg :klemmer:

Ja, alt er bra :) Samboern klager på humørsvinginger, men jeg merker ikke noe til det :skratte: Fikk meg en stoor sjokolade, siden han har oppdaga at det hjelper på humøret mitt :sjenert:

Imorgen blir det grilling med akrich88 med familie, gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah, jeg har kjøpa meg hoppetau for voksne. Herregud, for en elendig kondis jeg har :sjenert: !

Står her at hoppetau er bra trening, så det tror jeg på. Hoppetau er gøy :) Litt hoppetau hver dag, kan da ikke skade :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grillinga var sååå kos :D Skal kjøpe meg hoppetau jeg også,takk for inspirasjon!

59kroner på rema 1000 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hoppa tau for denne dagen :) Er stiv i leggene, og noe støl i kroppen. Føler meg flink, og tror det er god trening! :fnise:

Fit til sommeren, jatakk :rope:

Gøy, og bra --->Hoppetau

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjææææære gud, så støl jeg er i leggene :tristbla: . Må nesten gråte meg en skvett, siden de er så vonde. Det kombinert med "Mandagsmorning Blues" i barnehagen, så har det vært en råtung dag idag :sjenert:

Grinete unger, og en sliten barnehagetante er en dårlig kombinasjon. Men, kom meg igjennom dagen, og har fått i meg ibux sammen med iskaffe :sikle:

Nå er det total avslapping før jeg skal mekke ihop litt middag, og legge sammen klær :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hørtes ut som en slitsom start på uka!

Kommer du hit å legger sammen klær også? Tårnet mitt bare vokser og vokser :fnise:

Brette klær er seriøst det kjedeligste som finnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, hørtes ut som en slitsom start på uka!

Kommer du hit å legger sammen klær også? Tårnet mitt bare vokser og vokser :fnise:

Brette klær er seriøst det kjedeligste som finnes!

Hahaha, du som har så mye fritid nå plutselig kan heller få ta min haug ;) Ja, det er møkkakjedelig, men MÅ gjøres vissnok... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Huff, slit å være støl, men samtidig litt deilig også, for da vet du jo at du har fått brukt kroppen ;)

Og husarbeid er kjedelig, men fy søren så deilig det er når det er unnagjort!

Edit: leif

Endret av Macaron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, du som har så mye fritid nå plutselig kan heller få ta min haug ;) Ja, det er møkkakjedelig, men MÅ gjøres vissnok... :kjefte:

Hjelper ikke med fritid når jeg bare skyver det foran meg vet du ;)

må nok gjøres ja, og det er godt når det er gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, husarbeid er noe dritt :)

Mihihi, jeg gjør sånne viktige ped.leder saker nå ikveld :)Føler med litt viktig, når jeg sitter her å fyller inn skjema til foreldremøter :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mihihi, nå er jeg bra småfornøyd :bolledeig:

Spiller i korps, og idag har jeg fått uniformen, som vi skal bruke på diverse spillinger i mai. :duskedame: Ikke at jeg er så flink at det gjør noe, men jeg gjør så godt jeg kan :) Får til Norge i rød, hvitt og blått, og Jegermarsjen :jepp:

Morsomt å føle tilhørighet en plass, selv om jeg spiller endel feil, og ikke er så flinke som de andre. Men, jeg er sort of aspirant, siden det er 6-7 år siden jeg var aktiv musikant sist :tunge1:

Ellers, så er det EL uke neste uke, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller trompet, hva spiller du?

(Jeg ga meg i korps da jeg var 11, da, nå spiller jeg trompet i andre sjangre..)

Skal du el-teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller trompet, hva spiller du?

(Jeg ga meg i korps da jeg var 11, da, nå spiller jeg trompet i andre sjangre..)

Skal du el-teste?

Jeg spiller kornett jeg :D

Nei, skal ikke teste, gidder ikke det stresset der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...