Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

På tide dere også fikk litt vårvær :) Her har det snødd og regna idag, men vi hadde bestemt oss for å dra til byen og spise is og gå tur på festningen, så vi har spist is og gått tur på festningen i snøvær :) Det har sin sjarm det også :) (Men det er helt greit om våren kommer tilbake hit også snart altså, det skal ikke stå på det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imorgen er det IKM dag, og jeg er en liiiten smule spent :sjenert:

Får se hva som kommer, men jeg gjetter på mensen. (Og håper pittelitt at det stemmer, siden barnehageplass blir enklere hvis barnet kommer etter 1.januar enn rundt midten av desember :lete: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke testa ;) Jeg er iskald, og skal ikke teste før evt lørdag jeg, siden jeg har en syklus som kødder litt frem og tilbake -.-

Men, so far, so good :sjenert:

Pessimist til det motsatte er bevist jeg :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hva som skjer i dagene fremover, krysser fingrene for at tanta holder seg borte :jepp:

-Og så var det veldig trivelig å møte deg, litt rart også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæææh, mensen kom den :tristbla: .

Men, var jo klar over at den mest sannsynligvis kom da -.-

Da blir det Ibux til frokosten da, og krysse fingra for at det klaffer på neste EL om bortimot to uker da. Skal hive innpå med C-vitaminer for å holde meg frisk :fnise:

Nå er det jobbings på meg om ei stund, jegelsker seinvaktene, med god tid på morningen :rodmer: !

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, kjedelig :( Men, that's life!

Ble litt ekstra mye kosing og klemming av barnehagebarna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PurpleLady

Åh, så kjedelig :-( Men som du sa, det er jo lettere å få barnehageplass til en januarbaby enn en desemberbaby ;-) Lykke til denne PP, håper virkelig det klaffer for dere nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaad, denne mensperioden er merkelig altså... Kramper til tusen, men nesten ikke noe mens O.o

Pakka i meg 400mg(?) Ibux, og det hjalp bare for en liten halvtime. Etter 8 timer, så var tampongen nesten tørr.

Den kroppen min altså, den skjønner jeg pent lite av :sjenert: !

Anyway!

Gleder meg til turdag i barnehagen imorgen, vi skal til ett område med mange lekeapprater, åpen slette, med benker, grilling, gamle historiske hus og stooore trær.

Barna er bestandig så glade når det er turdag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende når kroppen ikke oppfører seg som den skal, alt blir så usikkert da. Har du fått ordentlig mensen idag da?

Håper du har det fint på turdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...