Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Herregud, det er halsbrann og null matlyst som er tingen i denne PP tydeligvis.. Kan ikke tro at det er sykdommen fra torsdag som enda henger i :sjenert:

Føler meg pinade som ei ku som tygger drøv jo O.o Skal knaske i meg litt sjokkiskake, og sprette ei flaske vin ikveld.

(Kan jo være en baby inni der, men det er enda så veldig lite, og det er for tidlig å teste, så da tar jeg sjansen på litt vinkos i påska :gjeiper: )

Og angående den hunden til svigers: Den skal sove i bilen, fikk trampa igjennom viljen min jeg :rodmer:

Gidder ikke å vaske til de kommer heller, i og med at jeg må vaske etter de er dratt, for å få ut alt av hundehår og denslags som de sleper med seg inn her :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, det er halsbrann og null matlyst som er tingen i denne PP tydeligvis.. Kan ikke tro at det er sykdommen fra torsdag som enda henger i :sjenert:

Føler meg pinade som ei ku som tygger drøv jo O.o Skal knaske i meg litt sjokkiskake, og sprette ei flaske vin ikveld.

(Kan jo være en baby inni der, men det er enda så veldig lite, og det er for tidlig å teste, så da tar jeg sjansen på litt vinkos i påska :gjeiper: )

Og angående den hunden til svigers: Den skal sove i bilen, fikk trampa igjennom viljen min jeg :rodmer:

Gidder ikke å vaske til de kommer heller, i og med at jeg må vaske etter de er dratt, for å få ut alt av hundehår og denslags som de sleper med seg inn her :filer:

Halsbrann er pyton!

Må være lov med litt vin :) Når er IKM forresten ?

Så bra du fikk viljen din, jeg synes det bare skulle mangle jeg da, når de kommer jeg til ditt hus :)

Lurt å la vær å vaske før de kommer når du uansett må vaske etter de drar da, vi liker ikke dobbelt arbeid, spesielt ikke av husarbeid :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM 11.april sånn ca :)

Nei, vasketua må ikke bli utslitt, det er ikke bra! Svigerdyret er noe herk, så var ikke forbedredt på at hun skulle gi seg. Er en svæær Golden Retriver, så grøssa bare på tanken på at det store dyret skulle vasse inn her. Hater lukten av våt hund :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM 11.april sånn ca :)

Nei, vasketua må ikke bli utslitt, det er ikke bra! Svigerdyret er noe herk, så var ikke forbedredt på at hun skulle gi seg. Er en svæær Golden Retriver, så grøssa bare på tanken på at det store dyret skulle vasse inn her. Hater lukten av våt hund :kjefte:

Hehe, viktig og ikke slite den ut ja :gjeiper:

De hundene er jo store og vimsete også, har en venninne som har en slik, og han drar halen sin over alle bord og velter ting overalt, så du skal være glad du fikk viljen din der :)

Blir en spennende uke i vente da, håper tiden går fort :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Haha, jeg elsker hunder, og spesielt retrievere, men jeg er enig i at de er store og kan være litt vel mye å ha i hus, ja ;) Og spesielt kjipt når du er allergisk da..

Spennende med en uke igjen til IKM :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sammen med mannen på shopping i Trondheim :) Fikk målt opp bhstr min i en butikk, jeg brukte heelt feil str faktisk :sjenert: Men, kom hjem med tre flotte nye bh'er, så er lykkelig! Kom også hjem med ett par støvletter, luktelys og noen singletter :rodmer: . Jeg og mannen delte oss opp på kjøpesentret rett og slett, og shoppa hver for oss, flott løsning! Ikveld kommer svigerdyret, hundedyret og onkelongedyret, yaiks!

Skal heldigvis bare overnatte da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mange bruker feil BH-størrelse uten å vite det. Så bra du fikk målt da :jepp:

Hørtes ut som en god løsning å shoppe hver for seg, skulle vi også prøvd, hadde det bare ikke vært slik at kjæresten min HATER alt som har med shopping å gjøre... :sjenert:

Hvor lenge skal de være da?

- Tiden går sikkert fort, må bare ikke tenke på at man vil ha dem ut av huset så fort som mulig, da går tiden sakte :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på City Syd, og der og på nabosentret er det litt mannebutikker og vettu Mala ;)

De skal bare overnatte, fortsetter videre til Ålesund imorgen formiddag, og trooor vi reiser sammen med de. Besteforeldre/tante/onkel på morsiden til sambo bor der nede.

Nå har jeg rydda kåken, og satt på ett luktelys. Lukter himmelsk, og er så fint her. Venter bare på at undisene skal ta spisepause, så jeg kan lukke de inn i buret for kvelden, og vaske bort litt bais :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja :)

Okei, da går vel tiden fort.

Duftelys er herlig! men det er ikke bais :fnise:

Ønsker deg en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihå!

Tilbake fra Ålesund :) Jeg er mye småkvalm, men kan være allergi. Har kviser, men kan være det ekle været i Ålesund, skikkelig vårtørt, så da blir huden min også tørr :sjenert:

Har en ømhet i magen, gjør vondt å ha sex når vi kommer skikkelig igang. Hvis dere skjønner hva jeg mener :lur: Er snodig, siden jeg ikke kan huske å ha hatt det før..

Bare tre dager til IKM, har ikke helt troa på at det er en baby inni der, men man vet aldri ;)

Tiden får vise om det er noen baby inni magen min eller ikke ;)

Haha, onkelungen til sambo spurte så spent om hun skulle få søskenbarn snart ;) Hun er 13 år, og er det eneste barnebarnet til sambos foreldre.

Hva skal man svare da, "Jobber med saken" :fnise: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir veldig spent på hva ikm bringer når jeg ser hva du skriver! jeg krysser alt jeg har for at du har en liten hemmelighet i magen din :klemmer:

Så søtt da, er ikke så enkelt å vite hva man skal svare da nei :fnise:

Håper påsken din har vært kjempefin og jeg gleder meg til å treffe deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg blir veldig spent på hva ikm bringer når jeg ser hva du skriver! jeg krysser alt jeg har for at du har en liten hemmelighet i magen din :klemmer:

Så søtt da, er ikke så enkelt å vite hva man skal svare da nei :fnise:

Håper påsken din har vært kjempefin og jeg gleder meg til å treffe deg! :)

Haha, jeg har sovet i 11 timer inatt, og er enda trøtt som en dupp :( Har stått opp rundt 10 på morgenen, og er heeelt klar halv 11 på kvelden :O Skummel uvane jeg har laga meg i påska :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, har vært å tatt solarium :rodmer: ! Deilig å ligge der i solsenga og vite at det snør tett utenfor, mens jeg koser meg i varmen!

Snakkes om snø, veien opp til oss er fæl, delvis glatt og sporete. Jeg hater snøvær, og gleder meg som en annen unge til det blir vår (igjen). Hater at det er en bratt bakke opp til barnehagen, og at den er som oftest ikke måkka på morningen når jeg kommer. Har blitt stående fast midt i bakken en gang før, og det var PYTON!

Gaaad, som jeg er lei snøen :kjefte: <--Dagens utblåsning!

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått nok av vinteren jeg også, snør jo hele tiden nå... Liker det ikke :sjenert:

Får håpe våren er like rundt hjørnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått nok av vinteren jeg også, snør jo hele tiden nå... Liker det ikke :sjenert:

Får håpe våren er like rundt hjørnet:)

Har sjekka langtidsvarslet, og det ser bedre ut for oss Mala :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekka langtidsvarslet, og det ser bedre ut for oss Mala :D

Godt å høre, drit lei dette været nå!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Uff, føler med dere lenger nord som fortsatt har snø.. Her på østlandet har vi ikke hatt noe snø de siste par månedene, men det er fortsatt KALDT (med unntak av en liten varmebølge for et par uker siden). Nå synes jeg at våren kan komme for fullt over hele landet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det ihvertfall flott vårvær :) Sol ute, med litt vind. Har hatt storrengjøring i undulatburet idag, bytta ut gamle pinner med nye som jeg har henta i skogen, de har fått bunnen på buret skrubba, og ny sand.

Har hengt opp godis stang til de også, så har brukt dagen flittig!

Har også tenkt å støvsuge idag :sjenert: . Deilig med litt slappe dager, før det er jobb igjen imorgen, opp halv 7. *grøss!*

Skal mekke ihop spagetti med kjøttdeig og pølser til middag idag. Nomnomnom :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...