lizzie88 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #381 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Haha, jeg spiller igjennom stykket som vi skal spille til NM imorgen, og er rimelig sikker på at korpset ikke vinner på grunn at mitt "store" talent Men, så er jeg en kjemperusten musikant som ble medlem rett før jul, og det er første gangen korpset satser på NM, så selv de beste i korpset sliter litt :gjeiper: Jeg spiller det jeg får til, veeldig vanskelig for meg men jeg gjør mitt beste Her er det stykket som vi skal spille: Tenk hvis dommerne sier at de hørte at en i korpset spilte litt feil ? Skitnervøs ja... Endret 22. mars 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. mars 2012 #382 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg er overbevist om at NM går bra, og dessuten er litt nervøsitet bare positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 23. mars 2012 #383 Del Skrevet 23. mars 2012 Håper det har gått bra på NM idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 24. mars 2012 #384 Del Skrevet 24. mars 2012 Så gøy at du er med i NM, tipper det går kjempebra! Så på TV2Sumo at de hadde et program om NM i janitsjar, så kanskje du kommer på tv til og med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #385 Del Skrevet 25. mars 2012 Så gøy at du er med i NM, tipper det går kjempebra! Så på TV2Sumo at de hadde et program om NM i janitsjar, så kanskje du kommer på tv til og med Joda, gikk sånn høvelig bra Vi fikk ikke rykke opp fra siste divisjon, men får være med til neste år. Vi er nok ikke på TV, siden de ikke filma 6.divisjonen når vi spilla Leder'n vår er på TV, siden de filma premieutdelinga. Kjempegøy å få være med i det hele tatt, siden det var ett stooort arrangement, med masse folk og mye talent. NM festen var flotters, med festkonsert, ballroom musikk og Alex Rosèn Helt om dagen, helt om natten eller noe i den dur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 25. mars 2012 #386 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Hehe, hørtes veldig morsomt ut ja Noen planer for søndagen, da? Endret 25. mars 2012 av Macaron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #387 Del Skrevet 25. mars 2012 Hehe, hørtes veldig morsomt ut ja Noen planer for søndagen, da? Ingen planer for søndagen, annet enn sløving Vi har stekt hamburgere og chips, så nå har jeg fått junk i fyllasjukmagen min Blir senere ikveld. Har vært så travel med NM, så vi har ikke hatt sex siden natt til fredag Så mye for "sex for hver dag frem til neste mens" Men, er enda mange dager igjen da, og jeg er nå på dag 11 i syklusen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. mars 2012 #388 Del Skrevet 25. mars 2012 Ingen planer for søndagen, annet enn sløving Vi har stekt hamburgere og chips, så nå har jeg fått junk i fyllasjukmagen min Blir senere ikveld. Har vært så travel med NM, så vi har ikke hatt sex siden natt til fredag Så mye for "sex for hver dag frem til neste mens" Men, er enda mange dager igjen da, og jeg er nå på dag 11 i syklusen min... Godt med sløv søndag Dere har mange sjanser frem mot mensen enda, så det er bare å kose seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #389 Del Skrevet 26. mars 2012 Jepp, mange sjanser enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 28. mars 2012 #390 Del Skrevet 28. mars 2012 Du er vel midt i EL-tid du nå?? Håper dere får tid til litt sengekos nå da, så kanskje det blir julebaby på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #391 Del Skrevet 29. mars 2012 Du er vel midt i EL-tid du nå?? Håper dere får tid til litt sengekos nå da, så kanskje det blir julebaby på dere Japp, er midt i EL, og har fått omgangssyken Halve barnehagen ligger hjemme Men, hadde oss i helga, og mandag, så får se om det rekker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. mars 2012 #392 Del Skrevet 29. mars 2012 Japp, er midt i EL, og har fått omgangssyken Halve barnehagen ligger hjemme Men, hadde oss i helga, og mandag, så får se om det rekker.... Huff... Får håpe dere traff likevel da God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #393 Del Skrevet 29. mars 2012 Takkeeer Vi får vente å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 29. mars 2012 #394 Del Skrevet 29. mars 2012 Så kjipt at du ble syk i denne PP'en også Men mandagen kan jo absolutt holde det da! God bedring til deg, den eneste trøsten med omgangssyke er at det som regel går fort over også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #395 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Idag har vi hatt besøk av ett vennepar og jenta deres på 2,5 år Jeg mekka ihop denne: kaka til de kom på besøk, og den slo godt ann. Jenta ble i hundre, og måtte herjes litt med, mens vi voksne synes at den var litt vell mektig Men, nydelig å se på, og jeg er kjempestolt! Laga også hjemmelaga pizza til middag, jeg og lillefrøkena laga den sammen. Morsomt med ei lita ei på kjøkkenbenken Endret 31. mars 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 1. april 2012 #396 Del Skrevet 1. april 2012 Åh kjære vene for en kake!! Hadde virkelig elska en sånn kake da jeg var liten, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 1. april 2012 #397 Del Skrevet 1. april 2012 Så fantastisk kake! Jeg laget en svømmebassengkake en gang, med godterikrokodiller og seigmenn i gelébassenget og sånne drinkparaplyer med seigmenn under på kake-kanten. Det var kjempegøy! Jeg ser eggløsningen er unnagjort hos deg også, så da blir det rugepåske på oss begge to. Krysser fingrene for denne gangen God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 1. april 2012 Forfatter #398 Del Skrevet 1. april 2012 Så fantastisk kake! Jeg laget en svømmebassengkake en gang, med godterikrokodiller og seigmenn i gelébassenget og sånne drinkparaplyer med seigmenn under på kake-kanten. Det var kjempegøy! Jeg ser eggløsningen er unnagjort hos deg også, så da blir det rugepåske på oss begge to. Krysser fingrene for denne gangen God påske! Ja, kaka ble fin, med gud så mektig! Har nok "rugetid" jeg også, men sykdom i denne PP, så er ikke allverden å ruge på tror jeg... Får besøk av svigerdyret tirsdag, de reiser videre til Ålesund onsdag. Gosh, må faktisk rydde unna alt rotet imorgen, og vaske litt kanskje? Var snakk i å ha hunden også med seg, men husverten vår har sagt blankt nei til hund inne, siden det er parkett i gangen... Jeg er også allergisk, så kan bli spennende dette her. Håper at de ihvertfall spiser opp litt av kaka mi -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. april 2012 #399 Del Skrevet 1. april 2012 Kaka så kjempegod ut, så flink du er Håper for din del at de ikke har hunden med seg da, når du er så allergisk! Det er en god unnskyldning for å rydde og vaske litt da, jeg trenger i allefall et spark i rumpa noen ganger :gjeiper: God påske til deg - Og etter påske må vi få til å treffes, hvis det passer for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. april 2012 Forfatter #400 Del Skrevet 2. april 2012 Kaka så kjempegod ut, så flink du er Håper for din del at de ikke har hunden med seg da, når du er så allergisk! Det er en god unnskyldning for å rydde og vaske litt da, jeg trenger i allefall et spark i rumpa noen ganger :gjeiper: God påske til deg - Og etter påske må vi få til å treffes, hvis det passer for deg Ja, de svigersene de er ikke mine ønske foreldre for å si det slik Skal starte vaskinga/ryddinga klokka 12 har jeg bestemt, og det skal bli så rent!! Ja, møtes det skal vi få til. Har jo bil og alt, så bare skrik ut når det passer for deg God påske til deg og Mala, og til alle andre som leser innpå her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå