Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Haha, jeg spiller igjennom stykket som vi skal spille til NM imorgen, og er rimelig sikker på at korpset ikke vinner på grunn at mitt "store" talent ;)

Men, så er jeg en kjemperusten musikant som ble medlem rett før jul, og det er første gangen korpset satser på NM, så selv de beste i korpset sliter litt :gjeiper:

Jeg spiller det jeg får til, veeldig vanskelig for meg men jeg gjør mitt beste :)

Her er det stykket som vi skal spille:

Tenk hvis dommerne sier at de hørte at en i korpset spilte litt feil :sjenert:?

Skitnervøs ja...

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Macaron

Så gøy at du er med i NM, tipper det går kjempebra! Så på TV2Sumo at de hadde et program om NM i janitsjar, så kanskje du kommer på tv til og med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du er med i NM, tipper det går kjempebra! Så på TV2Sumo at de hadde et program om NM i janitsjar, så kanskje du kommer på tv til og med ;)

Joda, gikk sånn høvelig bra :) Vi fikk ikke rykke opp fra siste divisjon, men får være med til neste år. Vi er nok ikke på TV, siden de ikke filma 6.divisjonen når vi spilla :sjenert:

Leder'n vår er på TV, siden de filma premieutdelinga. :)

Kjempegøy å få være med i det hele tatt, siden det var ett stooort arrangement, med masse folk og mye talent.

NM festen var flotters, med festkonsert, ballroom musikk og Alex Rosèn :rodmer:

Helt om dagen, helt om natten eller noe i den dur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hehe, hørtes veldig morsomt ut ja :) Noen planer for søndagen, da?

Endret av Macaron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, hørtes veldig morsomt ut ja :) Noen planer for søndagen, da?

Ingen planer for søndagen, annet enn sløving :)

Vi har stekt hamburgere og chips, så nå har jeg fått junk i fyllasjukmagen min :rodmer:

Blir :sengekos: senere ikveld. Har vært så travel med NM, så vi har ikke hatt sex siden natt til fredag :kjefte:

Så mye for "sex for hver dag frem til neste mens" ;) Men, er enda mange dager igjen da, og jeg er nå på dag 11 i syklusen min... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen planer for søndagen, annet enn sløving :)

Vi har stekt hamburgere og chips, så nå har jeg fått junk i fyllasjukmagen min :rodmer:

Blir :sengekos: senere ikveld. Har vært så travel med NM, så vi har ikke hatt sex siden natt til fredag :kjefte:

Så mye for "sex for hver dag frem til neste mens" ;) Men, er enda mange dager igjen da, og jeg er nå på dag 11 i syklusen min... :lur:

Godt med sløv søndag :jepp:

Dere har mange sjanser frem mot mensen enda, så det er bare å kose seg :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Du er vel midt i EL-tid du nå?? Håper dere får tid til litt sengekos nå da, så kanskje det blir julebaby på dere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel midt i EL-tid du nå?? Håper dere får tid til litt sengekos nå da, så kanskje det blir julebaby på dere :jepp:

Japp, er midt i EL, og har fått omgangssyken :( Halve barnehagen ligger hjemme :grine:

Men, hadde oss i helga, og mandag, så får se om det rekker.... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, er midt i EL, og har fått omgangssyken :( Halve barnehagen ligger hjemme :grine:

Men, hadde oss i helga, og mandag, så får se om det rekker.... :ironi:

Huff... Får håpe dere traff likevel da :)

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macaron

Så kjipt at du ble syk i denne PP'en også :( Men mandagen kan jo absolutt holde det da!

God bedring til deg, den eneste trøsten med omgangssyke er at det som regel går fort over også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi hatt besøk av ett vennepar og jenta deres på 2,5 år :) Jeg mekka ihop denne: IMG_5729.JPGkaka til de kom på besøk, og den slo godt ann. Jenta ble i hundre, og måtte herjes litt med, mens vi voksne synes at den var litt vell mektig :sjenert:

Men, nydelig å se på, og jeg er kjempestolt!

Laga også hjemmelaga pizza til middag, jeg og lillefrøkena laga den sammen. Morsomt med ei lita ei på kjøkkenbenken :rodmer:

Endret av lizzie88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk kake! :hoppe: Jeg laget en svømmebassengkake en gang, med godterikrokodiller og seigmenn i gelébassenget og sånne drinkparaplyer med seigmenn under på kake-kanten. Det var kjempegøy!

Jeg ser eggløsningen er unnagjort hos deg også, så da blir det rugepåske på oss begge to. Krysser fingrene for denne gangen :)

God påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk kake! :hoppe: Jeg laget en svømmebassengkake en gang, med godterikrokodiller og seigmenn i gelébassenget og sånne drinkparaplyer med seigmenn under på kake-kanten. Det var kjempegøy!

Jeg ser eggløsningen er unnagjort hos deg også, så da blir det rugepåske på oss begge to. Krysser fingrene for denne gangen :)

God påske! :klemmer:

Ja, kaka ble fin, med gud så mektig!

Har nok "rugetid" jeg også, men sykdom i denne PP, så er ikke allverden å ruge på tror jeg...

Får besøk av svigerdyret tirsdag, de reiser videre til Ålesund onsdag. Gosh, må faktisk rydde unna alt rotet imorgen, og vaske litt kanskje? Var snakk i å ha hunden også med seg, men husverten vår har sagt blankt nei til hund inne, siden det er parkett i gangen... Jeg er også allergisk, så kan bli spennende dette her.

Håper at de ihvertfall spiser opp litt av kaka mi -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaka så kjempegod ut, så flink du er ;)

Håper for din del at de ikke har hunden med seg da, når du er så allergisk!

Det er en god unnskyldning for å rydde og vaske litt da, jeg trenger i allefall et spark i rumpa noen ganger :gjeiper:

God påske til deg :klemmer:

- Og etter påske må vi få til å treffes, hvis det passer for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaka så kjempegod ut, så flink du er ;)

Håper for din del at de ikke har hunden med seg da, når du er så allergisk!

Det er en god unnskyldning for å rydde og vaske litt da, jeg trenger i allefall et spark i rumpa noen ganger :gjeiper:

God påske til deg :klemmer:

- Og etter påske må vi få til å treffes, hvis det passer for deg :)

Ja, de svigersene de er ikke mine ønske foreldre for å si det slik ;) Skal starte vaskinga/ryddinga klokka 12 har jeg bestemt, og det skal bli så rent!!

Ja, møtes det skal vi få til. Har jo bil og alt, så bare skrik ut når det passer for deg ;):skravle:

God påske til deg og Mala, og til alle andre som leser innpå her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...