Gjest Macaron Skrevet 16. mars 2012 #361 Del Skrevet 16. mars 2012 Åh så kjipt at TR dukka opp likevel Men herlig at du ble litt bortskjemt på en sånn kjip dag da! Og Oreo-kake; det hever i hvert fall humøret mitt MANGE hakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #362 Del Skrevet 16. mars 2012 Dere er gode altså jenter :)Kaka var fantastisk, og jeg fikk meg også en sånn kaffemaskin! Har ønska meg den siden jul, men nå fikk vi råd, og jeg er lykkelig. Er en pysete kaffedrikker, lærer enda, men jeg kommer meg. Skal lære meg å drikke skikkelig kaffe iløpet av året nemmelig Vi får besøk av ei lita frøken på 2,5 år som skal overnatte her fra lørdag til søndag Blir så kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #363 Del Skrevet 17. mars 2012 Lager blåbærmuffins og Latte Macciato til frokost Ha en fin lørdag, jeg er smørblid ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 17. mars 2012 #364 Del Skrevet 17. mars 2012 Åh, blåbærmuffins til frokost, så deilig!! Skal jammen lage blåbærmuffins en dag selv, har over en kg blåbær i fryseren! Ha en fin helg, Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #365 Del Skrevet 17. mars 2012 Åh, blåbærmuffins til frokost, så deilig!! Skal jammen lage blåbærmuffins en dag selv, har over en kg blåbær i fryseren! Ha en fin helg, Lizzie Ja, det var så godt at jeg har frosset ned halvparten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 18. mars 2012 #366 Del Skrevet 18. mars 2012 Mmm, blåbærmuffins Her blir det langpannesjokoladekake idag, bakt av 12-åringen. Jeg er ikke så glad i sånn kake jeg, men han ELSKER den og elsker å lage den, så da ble det hans tur idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #367 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Mmm, blåbærmuffins Her blir det langpannesjokoladekake idag, bakt av 12-åringen. Jeg er ikke så glad i sånn kake jeg, men han ELSKER den og elsker å lage den, så da ble det hans tur idag Jeg er en skikkelig kakemoms, og liker det aller meste av kaker. Den kaka til sønnen din (?) høres rågod ut Er det ikke typisk at når man vet at man ikke kan ha/får sex, at man da vil ha som bare pokker? Heldigvis bare mensen i 4-5 dager her, så er snart ferdig med det fjaseriet for denne gang Hihi, en video av de søte småpippene mine nå ikveld: Kiwii og Yoda Endret 18. mars 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #368 Del Skrevet 18. mars 2012 Sitter her å ser på Youtube, og kom over videoen av en undulatbaby som kommer til verden Noe så fint, måtte tørke meg en liten tåre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 19. mars 2012 #369 Del Skrevet 19. mars 2012 Må se på videoene du har lagt ut når jeg kommer hjem Det bare hakker hvis jeg skal se på film på jobb-pc'en min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. mars 2012 #370 Del Skrevet 19. mars 2012 Så søte Den andre videoen var også søt, men jeg så ikke for meg at de er så små :gjeiper: Hvordan går det ellers? tanta dratt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 19. mars 2012 #371 Del Skrevet 19. mars 2012 Nåmmin, så bitteliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #372 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, var den ikke søt. Undismamma som jeg er vettu, måtte tørke en liten tåre Jeg lå med oppkast, diare og feber i hele går Er allergiker, og hadde spist myyye jeg ikke tålte, og da kan man bli syk. For er ikke smitta av noen eller matforgifta Kjipent å bruke en hel dag på å ligge i senga, og spise nesten ingenting. Er bedre idag, men er kjempestøl i magen, og rimelig sliten. Var usikker igår kveld om jeg kunne dra på jobb idag, så erklærte hjemmedag allerede igår. Men, er nå ferdig med mensen, og vi er igang med en ny prøveperiode, så snart jeg er ferdig med å være kvalm. Stakkars mannen, han hadde gledet seg til igår, siden jeg hadde fortalt at det var siste dagen med mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. mars 2012 #373 Del Skrevet 20. mars 2012 Huff, det hørtes ikke godt ut! Hva er du allergisk mot? Så får dere sette i gang å når formen blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #374 Del Skrevet 20. mars 2012 Allergisk mot de aller fleste dyr, men denne gangen slo allergien min inn på matintolleranse: Jordbær, sitrus, melkeprodukter, frityrmat og mye krydder. Jeg spiste masse melkeprodukter i forhold til hva jeg gjør på en dag, og hadde frityrstekte vårruller til lunch. Merka ikke noe til det før i 5 tia på mandagsmorgen Har ikke opplevd det før, men nå har jeg lært ! Er myye bedre allerede, litt uggen i magen, men stakkars mannen var utsulta på sex, så vi kosa oss litt rundt lunchtider Og drømte oss litt bort med en liten julebaby etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 20. mars 2012 #375 Del Skrevet 20. mars 2012 Uff, stakkars deg som sliter med så mange allergier, det hørtes fryktelig slitsomt ut!! Men bra du føler deg litt bedre nå da, og tenk hvis nissen kommer med en liten baby til dere i desember, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 20. mars 2012 #376 Del Skrevet 20. mars 2012 Så forresten på undulat-videoene, så søte fuglene dine er Og den lille som kommer ut av egget- jeg kan ikke se på sånne ting nå som jeg er gravid altså, jeg ble så rørt at jeg fikk tårer i øynene.. Merker at det skal lite til før følelsene tar litt for mye overhånd om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #377 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja, litt å slite med. Men, det går seg til Litt eksem og magevondt av og til, men sånn kan det gå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 21. mars 2012 #378 Del Skrevet 21. mars 2012 Bare innom og prøver å spre min nye desemberbaby-optimisme Dette skal være vår måned, både din og min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. mars 2012 #379 Del Skrevet 21. mars 2012 Hørtes litt slitsomt ut med allergiene! Ellers er jeg kjempespent på hvordan det denne pp blir for deg, heier for julebaby Håper dette er min måned også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #380 Del Skrevet 21. mars 2012 Bare innom og prøver å spre min nye desemberbaby-optimisme Dette skal være vår måned, både din og min! Det hadde vært morro ja Kommode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå