Gå til innhold

Ville du blitt sint...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, jeg ville ikke blitt sint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sint? Hvorfor?

Men urolig, spesielt om bruken var mer enn tilfeldig eksprimentering, hadde jeg blitt. Hadde h'n vært en 23-25 år hadde det vært anderledes pga at hjernen er mere solid og dermed tåler påvirkningen bedre. Hadde også selvsagt vært urolig for om de hadde hatt max uflaks og endt opp med en politibetjent på nakken.

Skrevet

Når "barnet" er 20, så er det vel litt seint å starte oppdragelsen?

Hadde nok ikke blitt ekstremt fortvilt, hasj er ikke verdens undergang. Men bra er det jo ikke, så jeg hadde vel tillatt meg å komme med noen veldokumenterte fakta uten å freake helt ut.

Signerer denne.

Men eg hadde sagt at om h'n absolutt skulle røyke noe så burde det være pot, ikkje hasj. (eg hadde ikkje oppfordra til videre bruk naturligvis.)

Skrevet

Sint ville jeg ikke blitt for en 20 åring bestemmer selv. MEN jeg vlle gitt en leksjon om hasj, hvilke konsekvenser det kan få, og si at jeg er veldig skuffet.

Skrevet

hadde den drittungen boddd hjemme hos meg så skulle den respektert mine lover,eller på huet og ræva ut.

Skrevet

hadde den drittungen boddd hjemme hos meg så skulle den respektert mine lover,eller på huet og ræva ut.

:smoke::pisk:

Skrevet

Mamma og pappa hadde iallfall blitt vanvittig skuffa dersom jeg var dum nok til å rote meg borti noe sånt , selv om jeg er 25 år. De ønsker det beste for meg selv om jeg er voksen, og det å røyke hasj fører ikke til noe bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...