Gjest Charming Skrevet 4. november 2010 #1 Skrevet 4. november 2010 Jeg lurer på om det er normalt å bli så inderlig kvalm av vitamintabletter? Det oppstår fra det minuttet de kommer ned i magen og i flere timer etterpå. Prøvd både på tom og full mage. Jeg har på en måte følelse av at tablettene ligger oppe i halsen, sånn som man ofte føler det hvis man er kvalm. Flere som har det sånn? Evt hva kan årsaken være?
leirbål Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Prøv å ta dem midt i måltidet. Eller bytt merke.
Dyreelskern Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Kanskje de inneholder noe du ikke tåler? Aspartam, laktose eller noe?
Gjest Sommertid Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Har samme problemet. Noen merker har jeg kastet opp av. Har desverre ikke noen løsning
Gjest Charming Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Jeg tåler ikke laktose, og de inneholder det. Men det er helt ubetydelige mengder da.. Og hvis jeg får i meg melkeprodukter osv blir jeg aldri kvalm. Får bare iherdig mageknip og diarè. :\
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå