Gå til innhold

Hvor mye er kroppen din verdt?

Fremhevede innlegg

Gjest Christina
Skrevet

Ingen vil nå selge sex for penger, men hvis prisen er rett tror jeg de aller fleste faktisk ville gjort det.

Så jeg lurer på hva prisen for din kropp er? Om en person hadde tilbudt deg 1 million for å ligge med deg, hadde du gjort det da? 1 million er en grei timespris for å bare ligge på ryggen og sprike, så jeg hadde definitivt gjort det. 100.000 er jo også en grei timespris, så hvorfor ikke?

Ingen vil selvsagt betale så mye for sex (med mindre man er en kjendis kanskje), men det er jo en interessant tanke.

Dette spørsmålet er mest ment for jenter da jeg tror de fleste gutter ville solgt kroppen sin for rundt 5 kr, med mindre dama var kjempestygg.

Et bonusspørsmål til dere menn kan jo være: Hvor mye skulle du hatt for å solgt kroppen din til en annen mann? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, artig tråd. Jeg synes sånne "hvor mye skulle du hatt for å..."-spørsmål er artig, og har mange ganger diskutert med folk hvor mye de skulle hatt for å selge kroppen sin én gang.

Selv aner jeg ikke. Det er lett å tenke her og nå at 100 000 kr er mye penger for en "liten" ting, men om det faktisk hadde blitt aktuelt hadde nok pipa fått en annen lyd ja. Det er jo noe man må leve med etterpå.

Men når det er sagt, så tror jeg mange hadde gjort det om prislappen var høy nok :gjeiper:

Skrevet

150000 kroner

J 26

Skrevet

Hadde faktisk ikke gjort det uansett sum. Skal leve etterpå også og jeg hadde ikke klart å leve ett liv med anger hver dag.

Dere får si hva dere vil...Men er faktisk ikke alle som hadde solgt kroppen sin

Skrevet

Jeg er en avlsokse og kan derfor, i teorien, knulle over det meste som er fruktbart - GRATIS.

Jeg er ikke homofob, men jeg blir aggressiv av tanken på å ha sex med en mann. Med andre ord, jeg er ikke gay-for-pay.

Skrevet

Det høres kanskje teit ut, men det kommer an på hvem jeg måtte hatt sex med. Hadde det vært en jeg var tiltrukket av, hadde jeg kanskje følt mer at jeg fikk sex og penger i tillegg som en bonus :fnise:

Hadde det derimot vært noen det hadde bydd meg i mot å ha sex med hadde jeg ikke gjort det for noen pris. Det hadde ikke føltes hakket bedre enn å blitt voldtatt, tror jeg. Jeg sier ikke at det er det samme, men at det hadde føltes like fælt ut. For meg.

Skrevet

20 000 kr kunne jeg nok ha latt noen slippe til for. Men det måtte bare vært vanlig sex.

Mvh Vera

Skrevet

Samboeren min får meg gratis :fnise:

Ville aldri solgt sex - uansett pris.

Skrevet

Jeg må nok innrømme at jeg hadde solgt meg for 1 million gitt ;) MEN; bare dersom jeg fant fyren attraktiv/nøytral. Jeg kunne aldri gjort det med en ekkel, gammel, feit, svett gris :spy:

Skrevet

Jeg må nok innrømme at jeg hadde solgt meg for 1 million gitt ;) MEN; bare dersom jeg fant fyren attraktiv/nøytral. Jeg kunne aldri gjort det med en ekkel, gammel, feit, svett gris :spy:

Samme her! :ler:

Skrevet

Hadde faktisk ikke gjort det uansett sum. Skal leve etterpå også og jeg hadde ikke klart å leve ett liv med anger hver dag.

Dere får si hva dere vil...Men er faktisk ikke alle som hadde solgt kroppen sin

Samme her. Hjelper ikke med mye penger når man sitter igjen med null selvrespekt. Jeg kunne sikkert gjort mye rart og dumt for penger, men ikke noe seksuelt.

Skrevet

Siden vi er på den hypotetiske siden.. Min pris ville vært fullstendig verdensherredømme. Intet mindre, kanskje mer. :lur:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ble tilbydd 10 000 kroner og gratis drikke på byen en gang, hvis jeg ble med en fyr ut. Aner ikke om han så for seg sex på slutten av kvelden, men jeg regner med det. Jeg takket iallefall nei.

Aner ikke om jeg faktisk ville hatt sex for penger. Hvis noen faktisk tilbydde meg en million... Nei, jeg aner ikke. Det er mye penger. Men det kommer kanskje også an på personen som har pengene. Blir jeg ikke kåt så blir jeg ikke kåt, og da ville hele opplevelsen bare være ekkel, og sikkert ikke verd det for min del. Tror det uansett ville blitt en ekkel opplevelse med penger inn i bildet.

Nei, jeg kunne ikke hatt sex for penger.

Gjest Sommertid
Skrevet (endret)

Jeg høres kanskje horete ut, men for en million hadde jeg glatt hatt sex med noen.

Det har vel noe med det at jeg har det utrolig trangt økonomisk, det er så vidt jeg kommer gjennom hverdagene, så for meg hadde det vert redningen. MEN jeg hadde ikke gjort det for mindre.

Endret av Sommertid
Skrevet

Ikke alle gutter som vil selge kroppen sin for penger. Man skal tross alt ha litt selvrespekt også. Selv om jeg er gutt, så kunne jeg ikke klart å solgt kroppen min for penger. Men jeg er ingen A4 gutt som løper rundt på byen for ONS heller. Så den generalisering til TS, stemmer ikke. Selv om den kanskje gir et godt bilde på hvor lite selvrespekt enkelte menn har for sin kropp. Samme gjelder enkelte damer. :lete:

Skrevet

Det høres kanskje teit ut, men det kommer an på hvem jeg måtte hatt sex med. Hadde det vært en jeg var tiltrukket av, hadde jeg kanskje følt mer at jeg fikk sex og penger i tillegg som en bonus :fnise:

Hadde det derimot vært noen det hadde bydd meg i mot å ha sex med hadde jeg ikke gjort det for noen pris. Det hadde ikke føltes hakket bedre enn å blitt voldtatt, tror jeg. Jeg sier ikke at det er det samme, men at det hadde føltes like fælt ut. For meg.

Kan skrive under på denne.

Synes det er et interessant men også et fælt spørsmål. Venninna mi ble brutalt dopet ned og voldtatt altså hun våknet og fant ut at hun var voldtatt. Det var 1. mai da hun våknet så hun strevde veldig med å finne åpne kontorer for å finne ut hva hun var dopet på. Ingenting var åpent til slutt reiste hun til Sverige og fikk tatt nødvendige prøver der som ble bevis.

Hun fikk etter rettsak et år senere 40 000 i voldsoffer erstatning.

Skrevet

Ikke alle gutter som vil selge kroppen sin for penger. Man skal tross alt ha litt selvrespekt også. Selv om jeg er gutt, så kunne jeg ikke klart å solgt kroppen min for penger. Men jeg er ingen A4 gutt som løper rundt på byen for ONS heller. Så den generalisering til TS, stemmer ikke. Selv om den kanskje gir et godt bilde på hvor lite selvrespekt enkelte menn har for sin kropp. Samme gjelder enkelte damer. :lete:

Samme her.

Skrevet

Jeg høres kanskje horete ut, men for en million hadde jeg glatt hatt sex med noen.

Det har vel noe med det at jeg har det utrolig trangt økonomisk, det er så vidt jeg kommer gjennom hverdagene, så for meg hadde det vert redningen. MEN jeg hadde ikke gjort det for mindre.

Hva med 999 000? 950 000?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...