Gå til innhold

Er du voksen?


Såpebobla

Anbefalte innlegg

Voksenscoren din er 133. Du har lagt fra deg de verste ungdomssyndene, men kan nok ikke betegnes som voksen ennå. Du henger fremdeles med på det som skjer, men har utviklet evnen til å legge merke til hybelkaniner og sette pris på noen av voksenlivets goder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voksenscoren din er 98. Bør jeg bære stolthet av å ha "det ungdommelige" i meg enda, eller bør jeg senke hodet ned og være flau, mon tro? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksenscoren din er 118. Du har lagt fra deg de verste ungdomssyndene, men kan nok ikke betegnes som voksen ennå. Du henger fremdeles med på det som skjer, men har utviklet evnen til å legge merke til hybelkaniner og sette pris på noen av voksenlivets goder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du voksen?

Voksenscoren din er 165. Du er helt klart godt voksen. Tempoet er skrudd kraftig ned, og du koser deg med rødvin foran TVn hvis ikke du serverer lutefisk til gode venner i ditt hygieniske og velmøblerte hjem. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksenscoren din er 123. Du har lagt fra deg de verste ungdomssyndene, men kan nok ikke betegnes som voksen ennå. Du henger fremdeles med på det som skjer, men har utviklet evnen til å legge merke til hybelkaniner og sette pris på noen av voksenlivets goder.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksenscoren din er 133. Du har lagt fra deg de verste ungdomssyndene, men kan nok ikke betegnes som voksen ennå. Du henger fremdeles med på det som skjer, men har utviklet evnen til å legge merke til hybelkaniner og sette pris på noen av voksenlivets goder.

Henger jeg med på det som skjer? Så fint! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...