Gå til innhold

Er du naiv?


Såpebobla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er under middels naiv. Du er relativt kritisk innstilt til virkeligheten. Bra for deg!

Jeg som trodde jeg var kjempenaiv da :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke naiv i det hele tatt. Du er mistenksom og kritisk til alt som foregår rundt deg. Ingen dårlig egenskap, men kanskje kan det bli litt i overkant også?

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

Du er ikke naiv i det hele tatt. Du er mistenksom og kritisk til alt som foregår rundt deg. Ingen dårlig egenskap, men kanskje kan det bli litt i overkant også?

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lekebøll

Du er ikke naiv i det hele tatt. Du er mistenksom og kritisk til alt som foregår rundt deg. Ingen dårlig egenskap, men kanskje kan det bli litt i overkant?

Jeg vet, jeg vet.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke naiv i det hele tatt. Du er mistenksom og kritisk til alt som foregår rundt deg. Ingen dårlig egenskap, men kanskje kan det bli litt i overkant også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke naiv i det hele tatt. Du er mistenksom og kritisk til alt som foregår rundt deg. Ingen dårlig egenskap' date=' men kanskje kan det bli litt i overkant også?[/quote']

Her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er under middels naiv. Du er relativt kritisk innstilt til virkeligheten. Bra for deg!

Jeg og!

Enda jeg som trodde jeg var definisjonen av naiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Du er ikke naiv i det hele tatt. Du er mistenksom og kritisk til alt som foregår rundt deg. Ingen dårlig egenskap, men kanskje kan det bli litt i overkant også?

Jaja bedre å være den veien enn den andre veien :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke naiv i det hele tatt. Du er mistenksom og kritisk til alt som foregår rundt deg. Ingen dårlig egenskap, men kanskje kan det bli litt i overkant også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er ikke naiv i det hele tatt. Du er mistenksom og kritisk til alt som foregår rundt deg. Ingen dårlig egenskap, men kanskje kan det bli litt i overkant også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du er ikke naiv i det hele tatt. Du er mistenksom og kritisk til alt som foregår rundt deg. Ingen dårlig egenskap, men kanskje kan det bli litt i overkant også?

Litt slitsomt i enkelte sammenhenger ja :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...