Gå til innhold

Hvor syndig er du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19% syndig! Din syndighet er knapt nok målbar på vår skala. Du er svigermors drøm!

:ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

28% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

:sjarmor:

Gjest sexysadie
Skrevet

Himmelen eller helvete?

74% syndig! Over gjennomsnittet.

Du lever livet til det maksimale!

Den der testen ble faktisk litt pinlig.

første gang jeg krysset nei; ble for

Har du solgt narkotika eller noe slikt.......

Skrevet

Himmelen eller helvete?

74% syndig! Over gjennomsnittet.

Du lever livet til det maksimale!

Den der testen ble faktisk litt pinlig.

første gang jeg krysset nei; ble for

Har du solgt narkotika eller noe slikt.......

Ja, DET må æ siiiiiii........ 8)

Skrevet

18% syndig! Din syndighet er knapt nok målbar på vår skala. Du er svigermors drøm!

:engel:

Skrevet

Himmelen eller helvete?

36% syndig! Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel.

Ble nei på alle spm om narkotika og forbrytelser og sånt, men ja på de fleste andre gitt... :sjarmor: (unntatt slektningen, seff)

Ja, ja... Bedre å angre på noe en har gjort enn noe man IKKE har gjort... :wink:

Skrevet

35% syndig! Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel

:lol:

Lillian

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

20% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

:sjarmor:

Skrevet

39% syndig! Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel.

Dette kjennetegner hvordan jeg har vært - hadde spørsmålene dreid seg om nå så hadde jeg nok vært en engel...

Gjest sunshine-t
Skrevet

31% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

en av de ærligste og oppriktige i landet,ja... :ler:

Skrevet

... 47 % syndig.. Fydda..

Men er fortsatt ..."Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel. "

Skrevet

27% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

Skrevet

37% syndig! Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel.

:kul:

Gjest Shivani
Skrevet

49% syndig! Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel.

Skitne triks? Jeg? Å neida. Ekke no skitne triks jeg har gjort nei. :evil: :sjarmor:

Dessuten tror jeg Lucifer må være mer å se på enn Gabriel. Mørk og dødelig vakker som han er... :briller:

Skrevet

20% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

Skrevet

23% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

Skrevet

30% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands.. :sjarmor:

Skrevet
9% syndig! Wow... Selv kirka blir vel for korrupt for deg?

OJ!!!

Jeg hadde vel egentlig håpet å være litt mer syndig enn dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...