Gå til innhold

Hvor syndig er du?


Såpebobla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

28% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Himmelen eller helvete?

74% syndig! Over gjennomsnittet.

Du lever livet til det maksimale!

Den der testen ble faktisk litt pinlig.

første gang jeg krysset nei; ble for

Har du solgt narkotika eller noe slikt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen eller helvete?

74% syndig! Over gjennomsnittet.

Du lever livet til det maksimale!

Den der testen ble faktisk litt pinlig.

første gang jeg krysset nei; ble for

Har du solgt narkotika eller noe slikt.......

Ja, DET må æ siiiiiii........ 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmelen eller helvete?

36% syndig! Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel.

Ble nei på alle spm om narkotika og forbrytelser og sånt, men ja på de fleste andre gitt... :sjarmor: (unntatt slektningen, seff)

Ja, ja... Bedre å angre på noe en har gjort enn noe man IKKE har gjort... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35% syndig! Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel

:lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

20% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39% syndig! Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel.

Dette kjennetegner hvordan jeg har vært - hadde spørsmålene dreid seg om nå så hadde jeg nok vært en engel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

31% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

en av de ærligste og oppriktige i landet,ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... 47 % syndig.. Fydda..

Men er fortsatt ..."Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37% syndig! Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shivani

49% syndig! Midt i normalen, du bruker litt skittne triks, men er stort sett en skikkelig person som sikkert får møte Gabriel.

Skitne triks? Jeg? Å neida. Ekke no skitne triks jeg har gjort nei. :evil: :sjarmor:

Dessuten tror jeg Lucifer må være mer å se på enn Gabriel. Mørk og dødelig vakker som han er... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30% syndig! Du drar mot normalen, men kan være stolt av å være en av de ærligste og mest oppriktige personene vi har her til lands.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9% syndig! Wow... Selv kirka blir vel for korrupt for deg?

OJ!!!

Jeg hadde vel egentlig håpet å være litt mer syndig enn dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...