Gå til innhold

Dere som har satt inn kobberspiral

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg satt inn kobberspiral for 1 mnd siden nå, og har brun utflod og blør bittelitt hver eneste dag. Og (for å være litt ekkel) det kommer en del blodig slim til tider. Er dette normalt?

Når det endelig ser ut til å gi seg, kommer det mer friskt blod etterfulgt av dager med brun utflod.

Vi har hatt sex en gang etter fødselen (fire mnd siden) og nå begynner jeg å bli gal! Jeg vil ha sex nå...men det er så ekkelt når det holder på sånn :tristbla:

Noen her med noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv satte jeg inn kobberspiral for to måneder siden. Den første måneden hadde jeg det slik du beskriver, men etter hvert så har småblødningene avtatt helt.

Det sies det er vanlig med småblødninger til å begynne med, men at det det som oftest stabiliserer seg og forsvinner. Jeg mener å ha lest det kan ta inntil et halvt år, og hos noen så gir det seg aldri.

Skrevet

Takk for svar :) Da får jeg bare fortsette å vente og håpe at det gir seg om ikke så altfor lenge.

Skrevet

Hadde også mye småblødninger i begynnelsen etter innsetting av spiral. Det avtok etterhvert.

Skrevet

Vel... Hadde det sånn i 2 år, tok ut driten og satte inn hormonspiral. Litt spotting de første mnd også 0 mens siden!!!!

Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg hadde kobberspiral i flere år, og var mye plaget med utflod, menssmerter og underlivsinfeksjoner i den tiden, uten at legen min kom til å tenke på at spiralen kanskje var årsaken. I sommer fikk jeg tatt ut spiralen og begynte på minipillen i stedet, og det funker mye bedre. Null infeksjoner, nesten ikke utflod og har blitt kvitt mensen og PMS. Tror kanskje uansett at hormonspiral er et bedre alternativ en kobberspiral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...