AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Laget min favoritt middag idag elsker det.Men etterhvert som jeg spiste ble jeg sikkelig kvalm:(spessielt av soppen lukten holdt jeg på å kaste opp av.Og jeg elsker sopp.Har ikke spist det så ofte.Hva skjer med meg?
Meridian Skrevet 4. november 2010 #3 Skrevet 4. november 2010 Hva lagde du da? Enten var soppen dårlig... eller så er det fordi det går omgangssyke nå.
Gjest Minni Skrevet 4. november 2010 #4 Skrevet 4. november 2010 Sikker på at du ikke er gravid, da..? Da jeg gikk gravid, kastet jeg aldri opp. MEN jeg hadde dårlig matlyst de første 3 månedene, og ble småuggen av det meste. Spesielt favorittmaten min (lasagne) måtte jeg bare gi opp å spise... Eller så kan det være så enkelt som de andre sier: at maten enten var dårlig, eller at du selv brygger på noe.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2010 #5 Skrevet 4. november 2010 Ts her nei maten var ikke dårlig alt var ferskt utenom kanarellene som kom i boks,men jeg har da spist det før uten å reagere.Det står igjen litt mat fra i går tørr ikke å smake:(hahah.Men jeg hadde ikke spist noe før den middagen så det kan være det.Jeg håper ikke at jeg er gravid:(det passer dårlig.
Pingting Skrevet 4. november 2010 #6 Skrevet 4. november 2010 Noen ganger blir man bare litt uggen, det kan ha vært helt tilfeldig at det var soppen som utløste det (eller at den ikke utløste det engang, du bare ble kvalm samtidig tilfeldigvis). Eller så var det faktisk soppen. Gikk det fort over eller? Jeg har opplevd noe lignende, da var det pga trening. Hvis jeg ikke er flink og får i meg noen karber rett etter en økt blir jeg av og til kvalm etterhvert (tror det har litt å gjøre med hvordan blodsukkeret ligger an før trening også). Så jeg har opplevd å trene hjemme, gå i dusjen, lage middag og så bli kvalm når jeg spiser den. Kan det være noe sånt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå