Gå til innhold

Høye jenter!

Fremhevede innlegg

Gjest GjestElla
Skrevet

Jeg lurer på hva dere gutter tneker om høye jenter? vet jo at det liksom er så fint at jenter er høye, men jeg synes ikke det er helt sånn i praksis... Bare en myte det at gutter liker høye jenter eller??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er individuelt. Det som man derimot kan se er at mange foretrekker jenter som er lavere enn dem selv.

Høye jenter er litt keitete og klumsete syns jeg. Og skal så lite tilfør dem ser feite ut, alt vises ekstra godt på en stor/høy person.

Skrevet

Veldig inviduelt. Men støtter Siton om at jeg og tror at mange gutter liker at jenten er lavere enn seg selv!:)

Men jeg er veldig uenig i det neste utsagnet! Synes ikke at det skal lite til for at høye jenter ser tykke ut. Da vil jeg heller sagt at det er omvendt. Det er lettere å se på lave jenter.

Skrevet

Oi, unnskyld. Så du ville at gutter skulle svare... Beklager ..:)

Skrevet

Er selv 1.81 m, jente 19 år. De fleste jeg har truffet, liker lavere jenter. Men jeg har enten vært med jevnhøye eller høyere gutter. Så det er vell opp til hver enkelt gutt hva han mener om høyden til jenter.

Jeg synes alle høye jenter burde være stolt av høyden sin og ikke bry seg om hva andre mener om antall cm du har. Jeg har opplevd mye mobbing for høyden min, men har nå innsett at jeg heller vil være 1.81 enn 1.60 som alle andre jeg henger sammen med! :gjeiper:

Skrevet

Oi, unnskyld. Så du ville at gutter skulle svare... Beklager ..:)

Ikke noe å beklage for, det heter tross alt KVINNEguiden.

Skrevet (endret)

Tjah.. Hva mener du med høye jenter da? :P Jeg må nok innrømme jeg ikke hadde likt å være sammen med ei dame som hadde vært like høy, eller mye høyere enn meg.. (er ca 185) Men liker heller ikke at jenter er for lave! Foretrekker jenter som er 10-15 cm lavere , altså rundt 170 :)

Hadde nok ikke hatt noen problem med å være sammen ei på 180 heller, men liker at dama går i høye hæler ;)

Endret av Daniel84
Skrevet

Jeg er nesten 1.90 selv. Jeg er usikker på hva jeg foretrekker, da jeg aldri har vært med en høy jente (vel, over 1.70 i allefall), men jeg liker jo selvfølgelig å føle meg som en stor og sterk mann. ;)

På meg virker det som om høye jenter er mer overlegne enn lave, og det er nok sikkert derfor jeg har holdt meg unna de. Kanskje er de bitre over for lite oppmerksomhet fra gutter, eller kanskje de får tilbud strødd etter seg hele tiden og ikke trenger å være så imøtekommende for å bli sjekka opp. Eller kanskje jeg tar meg best ut nedenfra og opp. Ikke vet jeg. :)

Skrevet

Hmmm... Jeg er 1.80, og min fortid er nok mest preget av høye, veltrente menn... Men samtidig så er det de guttene som har vært nærmere min høyde, eller til og med littegranne lavere, som jeg har hatt best forhold til.

Vanligvis er ikke jeg noen tilhenger av statistikk og forskning på hva slags mennesker vi er utfra utseende, men akkurat teorien om at lavere menn (under 1.85) er mer sympatiske og familiekjære i lengden enn høyere menn stemmer godt med min erfaring... :fnise:

Jeg har endt opp med en som er littegranne lavere enn meg, men på et eller annet vis er høyden vår slik fordelt av ingen tror oss når vi sier det... :rødme: :fnise:

Litt avsporing dette, direkte svar på spørsmålet må være at menn stort sett har komplimentert meg for høyden min, siden jeg retter meg mer opp og går med "lengre bein" enn kortere jenter gjør. Men samtidig er det fortsatt mange menn som foretrekker at jenta er lavere enn de... Men jentene fortetrekker jo som oftest at gutten er høyest også! ;) Og de guttene som har "disset" høye jenter har som oftest vært menn som har komplekser rundt sin egen mangel på høyde.

Skrevet

Jeg ser at du efterlyser svar fra menn, men jeg drister meg nu til å svare likevel, selv om jeg "bare" er en lesbisk kvinne.

Selv er jeg 178 cm, og bryr meg fint lite og ingenting om høyden min, for å ha nevnt dèt(og at jeg får mye oppmerksomhet fra menn, anser jeg som en selvfølge at har andre årsaker enn høyden min). Jeg har en god del krav til en partner, og det er nok av dem som ser på meg som rimelig kresen, men høyde er virkelig ikke noe jeg er opptatt av hos en eventuell partner; selvsagt innenfor rimelighetens grenser, da, i betydningen av at alt under 150 og over 185 cm nok ville blitt en turn - off.

Mitt intrykk er for øvrig at de aller færreste menn er opptatte av høyde i praksis. At jeg derimot har mange venninner som benytter enhver passende anledning til å bedyre at drømmemannen må være minst 1.80 høy, er en helt annen sak(og noe jeg finner rimelig overfladisk, for øvrig)...

Skrevet

Litt avsporing dette, direkte svar på spørsmålet må være at menn stort sett har komplimentert meg for høyden min, siden jeg retter meg mer opp og går med "lengre bein" enn kortere jenter gjør. Men samtidig er det fortsatt mange menn som foretrekker at jenta er lavere enn de... Men jentene fortetrekker jo som oftest at gutten er høyest også! ;) Og de guttene som har "disset" høye jenter har som oftest vært menn som har komplekser rundt sin egen mangel på høyde.

Du må ha meg unnskyldt hvis jeg bryter ned en illusjon nu, men jeg vet at menn gir lave jenter like mange komplimenter for deres høyde; og ja, vi snakker om de samme mennene...Smisking er ikke noe en bør ta spesielt alvorlig, for å si det slik.

Når fikk forresten vi som er høye lengre ben i forhold til resten av kroppen enn lavere kvinner? Proposjonene ens står i forhold til hverandre(heldigvis), og benene mine er ikke lengre i forhold til resten av kroppen min enn en kvinne på 160 cm sine ben er i forhold til hennes kropp.

For øvrig har jeg lite til overs for å konstruere sammenhenger mellom utseendet og personligheten ens, og jeg håper virkelig ikke at det er noen som faktisk tror at det er en kausalitetet mellom de to faktorene.

Skrevet

Bryr meg ikke om høyde i det hele tatt.

Skrevet

Du må ha meg unnskyldt hvis jeg bryter ned en illusjon nu, men jeg vet at menn gir lave jenter like mange komplimenter for deres høyde; og ja, vi snakker om de samme mennene...Smisking er ikke noe en bør ta spesielt alvorlig, for å si det slik.

Når fikk forresten vi som er høye lengre ben i forhold til resten av kroppen enn lavere kvinner? Proposjonene ens står i forhold til hverandre(heldigvis), og benene mine er ikke lengre i forhold til resten av kroppen min enn en kvinne på 160 cm sine ben er i forhold til hennes kropp.

For øvrig har jeg lite til overs for å konstruere sammenhenger mellom utseendet og personligheten ens, og jeg håper virkelig ikke at det er noen som faktisk tror at det er en kausalitetet mellom de to faktorene.

Vel, hvis du hadde lest innlegget så hadde du sett at det stod "lengre bein" som i at mange menn synes høye kvinner er flinkere til å holde en sexy gange.

Og atter en gang, hvis du hadde lest, så skrev jeg da vitterlig at jeg heller ikke er så begeistret for slike statistikker på sammenligning mellom utseende og personlighet, men at dette nå var min erfaring.

Skrevet

Jeg tror det er jentene som bryr seg mest om høyde. Høye jenter, vil ha høye menn fordi hun vil ikke være høyere enn han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...