Gjest Gjest Skrevet 3. november 2010 #21 Skrevet 3. november 2010 Er det meg du sikter til? Jeg er verken gift eller eldre Du, MikeWaters, Suzy og KateW. Dere vaser bare. Vær vennlig og trekk dere bort fra tråden min!
Suzy Skrevet 3. november 2010 #22 Skrevet 3. november 2010 Øh.. jeg har svart helt seriøst også har jeg svart ironisk til MW - og jeg er hverken gift eller gammel. Rull inn da gitt
Gjest Airi Chikako Skrevet 3. november 2010 #23 Skrevet 3. november 2010 Du, MikeWaters, Suzy og KateW. Dere vaser bare. Vær vennlig og trekk dere bort fra tråden min! Er alle gift med Mike? For han er vel ikke en eldre dame... Jeg har jo uttalt meg seriøst i denne tråden, litt tøys må være lov.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2010 #24 Skrevet 3. november 2010 Er alle gift med Mike? For han er vel ikke en eldre dame... Jeg har jo uttalt meg seriøst i denne tråden, litt tøys må være lov. Vær så snill! SHUT THE FUCK UP! Deres innspill er ikke lenger ønsket i denne tråden.
Gjest Airi Chikako Skrevet 3. november 2010 #25 Skrevet 3. november 2010 Vær så snill! SHUT THE FUCK UP! Deres innspill er ikke lenger ønsket i denne tråden.
Gjest NotMrTroll Skrevet 3. november 2010 #26 Skrevet 3. november 2010 Vær så snill! SHUT THE FUCK UP! Deres innspill er ikke lenger ønsket i denne tråden. La meg gjette, det er en stund siden du runket sist?
Gjest MikeWaters Skrevet 3. november 2010 #27 Skrevet 3. november 2010 Vær vennlig og trekk dere bort fra tråden min! Ønsket innvilget!
Gjest megja Skrevet 3. november 2010 #28 Skrevet 3. november 2010 nei jenter som onanerer trives ikke nødvendigvis best som singel
Gjest KateW Skrevet 3. november 2010 #29 Skrevet 3. november 2010 Kan ikke dere gifte eldre damer, snurpe igjen smella? Dere ødelegger tråden min! Ok, singel ikke gammel og onanerer minumum en gang om dagen. Jeg pleier å få minimum tre orgasmer hver gang jeg onanerer. OK? 1
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2010 #30 Skrevet 3. november 2010 Ok, singel ikke gammel og onanerer minumum en gang om dagen. Jeg pleier å få minimum tre orgasmer hver gang jeg onanerer. OK? Oh wow, på en gang! dæven, skulle ønske jeg fikk 3 orgasmer på en gang, jeg får bare ca 10 sammentrekninger på en orgasme. Onanerer 2-4 ganger pr dag, og fri på søndag ;P
Gjest HunterLady Skrevet 3. november 2010 #31 Skrevet 3. november 2010 Jeg er singel og runker minimum en gang om dagen. Jeg klarer ikke å tenke klart hvis jeg ikke runker. Hvordan er det med single jenter? Er det vanlig at de onanerer? (Jenter som onanerer trives vel bedre i singeltilværelsen!?) Jeg onanerer uansett.. Singel eller ei..
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #32 Skrevet 3. november 2010 Jeg er single og onanerer nesten hver dag. Dvs, noen uker onanerer jeg hver kveld når jeg legger meg, mens andre ganger sovner jeg før jeg når puta. Noen ganger får jeg en orgasme, mens andre ganger kan jeg få mange orgasmer. Selv om jeg har fått en orgasme, kan jeg fint begynne å onanerer igjen og igjen. Jeg er like kåt og våt. TIl slutt orker jeg ikke mer, og sovner. Har opplevd mulitorgasme flere ganger, den varer og varer, og føler den aldri blir ferdig. Jeg hadde nok onanert om jeg hadde hatt kjæreste også, men kanskje ikke så mye.
Ethereal Skrevet 3. november 2010 #33 Skrevet 3. november 2010 They see me trollin' They hatin' Hahaha. No lo eg godt.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #34 Skrevet 3. november 2010 For å bidra til statistikken din: Jeg onanerer når jeg kjeder meg eller er kåt. Det blir ikke så ofte når jeg har kjæreste, rett og slett fordi jeg ikke er alene særlig ofte, og fordi hvis jeg er kåt og han er tilstede er det jo bare å ta ham med på leken. Men når jeg først er i gang kan jeg holde på le-enge. Kan fint surre bort et par timer. Når jeg var singel gjorde jeg det ikke pga behov (ikke sånn "greier ikke tenke" som ts beskriver ihvertfall), men fordi det er så stas. har jeg ikke anledning, går det helt fint uten.
Gjest Nina Skrevet 5. november 2010 #35 Skrevet 5. november 2010 Jeg er singel jente, onanerer og bruker vibrator hver dag. Si hver singel her også, onanerer så og si hver dag. Bruker mest fingre.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2010 #36 Skrevet 5. november 2010 Singel jente, midt i tyveårene; Nesten hver dag. Hvis jeg ikke gjør det har jeg en tendens til å tenke på sex hele tiden. Synes likevel ikke det er det samme som sex med en gutt, men bedre enn ingenting. Og jeg gjør det jo forsåvidt også når jeg er i forhold, bare mye sjeldnere.
Gjest a Skrevet 7. november 2010 #37 Skrevet 7. november 2010 Tull, jenter onanerer ikke - de liker jo ikke engang sex! ' Ikke bæsjer de heller
AnonymBruker Skrevet 7. november 2010 #38 Skrevet 7. november 2010 Jeg er en singel jente på 22, og jeg har aldri onanert
famke Skrevet 7. november 2010 #39 Skrevet 7. november 2010 Jeg er singel kvinne. Avhengig av syklusen min onanerer jeg noen ganger flere ganger om dagen, andre ganger går det noen dager imellom (typisk når jeg har menstruasjon). Og når jeg har lyst til å ha sex med en mann, sender jeg bare en melding til noen av de jeg kjenner :-)
Evalilja Skrevet 7. november 2010 #40 Skrevet 7. november 2010 OI! Jeg onanerer kanskje en gang i uka. Men da må jeg og. Er som oftest litt desp da. Om jeg ikke gjør det blir jeg veldig rar. Stressa og tullete.. Fnisete og useriøs. hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå