Gjest En trist gjest Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Har hatt en opplevelse i livet mitt som fullstendig har slått meg ut psykisk. Er veldig deprimert nå. I tillegg har jeg ikke noe nettverk. Livet mitt er satt på vent. Jeg har satt en grense på fire år. Da håper jeg at jeg er lykkelig igjen. Hvis jeg er lykkelig da så skal jeg feire dette med å sette meg på en koselig kafe og bare kjenne glede over at jeg er til.
Yasi Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Har hatt en opplevelse i livet mitt som fullstendig har slått meg ut psykisk. Er veldig deprimert nå. I tillegg har jeg ikke noe nettverk. Livet mitt er satt på vent. Jeg har satt en grense på fire år. Da håper jeg at jeg er lykkelig igjen. Hvis jeg er lykkelig da så skal jeg feire dette med å sette meg på en koselig kafe og bare kjenne glede over at jeg er til. Tiden leger alle sår, selv om det noen ganger er vanskelig å akseptere. Du kommer nok til å kunne sette deg på en café raskere enn du aner og glede deg over at du er til Det bør du allerede gjøre. Det finnes kun én av deg og du er unik med alle dine feil og manlger =) Et innlegg dedikert til deg: :D http://yasi.blogg.no/1288097744_tillat_deg_selv__vre_.html - Y
Gjest En trist gjest Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Tiden leger alle sår, selv om det noen ganger er vanskelig å akseptere. Du kommer nok til å kunne sette deg på en café raskere enn du aner og glede deg over at du er til Det bør du allerede gjøre. Det finnes kun én av deg og du er unik med alle dine feil og manlger =) Et innlegg dedikert til deg: :D http://yasi.blogg.no/1288097744_tillat_deg_selv__vre_.html - Y Takk. Skal prøve å finne lyspunkter..
Gjest En trist gjest Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Er fortsatt trist. Vil at dette skal gå over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå