AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #1 Skrevet 3. november 2010 Jeg søker for tiden ny jobb, og har ikke så mange gode referanser/relevante i forhold til jobbene jeg søker fra tidligere, men vet jeg har gjort det veldig bra i jobben jeg gjør nå. Jobber som en slags account manager for større og mindre bedrifter over hele landet, og er godt likt av bla. eiere i disse bedriftene som har ganske etablerte navn i bransjen og jeg vet også at om jeg spurte ville de gjerne stilt som referanse for meg. Vil det bli sett på som rart for ny arbeidsgiver å sette opp kunder som referanser? Når en god del av jobben består av det å yte god service tenker jeg de vil få et godt inntrykk av meg hvis de får kunder som snakker pent om meg oppgitt som referanse, men jeg har aldri hørt at noen har gjort dette tidligere.
Brukernavn Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Så lenge du ikke har BARE kunder som referanser må vel det bare være positivt?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Takk for svar. Da skal jeg sette opp en av mine gode kunder, så får vi ser hvordan det går i jobbsøkerprosessen - er et tøft marked nå har jeg inntrykk av!
Gjest Spinell Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Takk for svar. Da skal jeg sette opp en av mine gode kunder, så får vi ser hvordan det går i jobbsøkerprosessen - er et tøft marked nå har jeg inntrykk av! Du er inne på det selv, men jeg sier det for sikkerhets skyld: snakk med kunden først slik at du vet det er ok for dem å bli satt opp som referanse.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Du er inne på det selv, men jeg sier det for sikkerhets skyld: snakk med kunden først slik at du vet det er ok for dem å bli satt opp som referanse. Selvfølgelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå