Gjest Gjest Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Jeg er en ung mann på 20 år som sliter med at penisen min ikke blir har nok, den blir liksom bare halvstiv... Tips til hvordan jeg kan løse dette problemet
Gjest brutal_mann Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Finn ei som faktisk tenner deg. Eventuelt vurder om du er tro mot din legning.
Gjest Håvard Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Lurer på det samme selv. Kan bli ganske stiv mens vi holder på, men når jeg tar den ut for å f.eks. bytte stilling blir det fort halvstiv igjen...
Stefan Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Trening av pc-musklene er absolutt å anbefale. Det er de musklene som sørger for at du kan knipe over strålen når du tisser. Knip i vei.
Gjest UYN Skrevet 6. november 2010 #6 Skrevet 6. november 2010 Søk opp kegeling, de har mangen gode artikler på pegym.com som kan være til hjelp, og har hjulpet meg masse!
Gjest 30 åring Skrevet 6. november 2010 #7 Skrevet 6. november 2010 Forsiktig karer/gutter! Har selv overtrent PC-muskelen fra noen år tilbake. Resultat? For stor PC muskel som tetter igjen. Tissestrålen (og "spermstrålen" ved utløsning for den sakens skyld) er konstant igjenklemt dvs. - ikke noe futt igjen, det bare renner ut. Be careful.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2010 #8 Skrevet 6. november 2010 hmmm, det har jeg ikke hørt om før.... jeg har bare gode erfaringer, men med overtrening mener du kanskje ekstrem overtrening? og er vel bare å slutte å trene den for å bli "normal" igjen? Forsiktig karer/gutter! Har selv overtrent PC-muskelen fra noen år tilbake. Resultat? For stor PC muskel som tetter igjen. Tissestrålen (og "spermstrålen" ved utløsning for den sakens skyld) er konstant igjenklemt dvs. - ikke noe futt igjen, det bare renner ut. Be careful.
Gjest UYN Skrevet 7. november 2010 #9 Skrevet 7. november 2010 Forsiktig karer/gutter! Har selv overtrent PC-muskelen fra noen år tilbake. Resultat? For stor PC muskel som tetter igjen. Tissestrålen (og "spermstrålen" ved utløsning for den sakens skyld) er konstant igjenklemt dvs. - ikke noe futt igjen, det bare renner ut. Be careful. Hm. Syns det er trist å høre, men jeg ville gjerne at du skulle ha tatt opp den diskusjonen på forumet folk har teorisert at slike ting, men enda ingen som har rapportert dette. Har du vært hos urolog osv?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå