Gå til innhold

Hvordan få hardere ereksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en ung mann på 20 år som sliter med at penisen min ikke blir har nok, den blir liksom bare halvstiv... Tips til hvordan jeg kan løse dette problemet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

penisring?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Finn ei som faktisk tenner deg. Eventuelt vurder om du er tro mot din legning.

Gjest Håvard
Skrevet

Lurer på det samme selv. Kan bli ganske stiv mens vi holder på, men når jeg tar den ut for å f.eks. bytte stilling blir det fort halvstiv igjen...

Skrevet

Trening av pc-musklene er absolutt å anbefale. Det er de musklene som sørger for at du kan knipe over strålen når du tisser. Knip i vei.

Skrevet

Søk opp kegeling, de har mangen gode artikler på pegym.com som kan være til hjelp, og har hjulpet meg masse!

Gjest 30 åring
Skrevet

Forsiktig karer/gutter!

Har selv overtrent PC-muskelen fra noen år tilbake. Resultat? For stor PC muskel som tetter igjen.

Tissestrålen (og "spermstrålen" ved utløsning for den sakens skyld) er konstant igjenklemt dvs. - ikke noe futt igjen, det bare renner ut.

Be careful.

Skrevet

hmmm, det har jeg ikke hørt om før.... jeg har bare gode erfaringer, men med overtrening mener du kanskje ekstrem overtrening? og er vel bare å slutte å trene den for å bli "normal" igjen?

Forsiktig karer/gutter!

Har selv overtrent PC-muskelen fra noen år tilbake. Resultat? For stor PC muskel som tetter igjen.

Tissestrålen (og "spermstrålen" ved utløsning for den sakens skyld) er konstant igjenklemt dvs. - ikke noe futt igjen, det bare renner ut.

Be careful.

Skrevet

Forsiktig karer/gutter!

Be careful.

Hm. Syns det er trist å høre, men jeg ville gjerne at du skulle ha tatt opp den diskusjonen på forumet folk har teorisert at slike ting, men enda ingen som har rapportert dette. Har du vært hos urolog osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...