AnonymBruker Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 http://www.gaysir.no/artikkel.cfm?CID=14388 I følge artikkelen har 1 av 10 kvinner og menn som beskriver seg selv som heterofile sex med samme kjønn. Overrasker tallene deg eller stemmer dette med dine egne erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2010 #2 Skrevet 3. november 2010 Gjelder dette for menn? Eller menn og kvinner? Eller kvinner? Innbiller meg at det er vanligere med jentesex en guttesex men det kan jo bare være fordi det er tabu med gutter
Steinar40 Skrevet 3. november 2010 #3 Skrevet 3. november 2010 Slike individer kalles bifile - altså IKKE heterofile.
Cava Queen Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 Slike individer kalles bifile - altså IKKE heterofile. Hvis vi her snakker kun seksuell eksperementering og ikke legning - da er man ikke bifil.
Steinar40 Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Hvis vi her snakker kun seksuell eksperementering og ikke legning - da er man ikke bifil. Det kommer an på om man fortsetter eller ikke.
Gjest KateW Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Nå var vel ikke denne tråden ment som en definering av seksuell legning? Spørsmålet var om definerte heteroseksuelle ofte eksperimenterer med sex av samme kjønn. I min omgangskrets er det ikke vanlig. Jeg vet at det skjer, og har ingen avasjon mot det selv.
Steinar40 Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Normale heterofile eksperimenterer IKKE med seksuell legning. Da er det en underliggende årsak til det.
Gjest KateW Skrevet 3. november 2010 #8 Skrevet 3. november 2010 Normale heterofile eksperimenterer IKKE med seksuell legning. Da er det en underliggende årsak til det. Kanskje man bare har lyst til å kjenne hvordan en av samme kjønn kliner. Eller suger pikk? Trenger ikke være noe mer enn det.
Steinar40 Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 Kanskje man bare har lyst til å kjenne hvordan en av samme kjønn kliner. Eller suger pikk? Trenger ikke være noe mer enn det. Det er ikke normalt.
Gjest KateW Skrevet 3. november 2010 #10 Skrevet 3. november 2010 Det er ikke normalt. Det er ikke normalt for deg eller meg, men det er sikkert normalt for noen.
Facepainter Skrevet 3. november 2010 #12 Skrevet 3. november 2010 Dette stemmer ikke med egne erfaringer, for i min verden har 0 av 10 heterofile homosex.
Heisannmannen Skrevet 3. november 2010 #13 Skrevet 3. november 2010 Jeg må vel strengt tatt være minimum ti personer før jeg kan si noe om dette stemmer med mine/våre erfaringer.
Suzy Skrevet 3. november 2010 #14 Skrevet 3. november 2010 Jeg må vel strengt tatt være minimum ti personer før jeg kan si noe om dette stemmer med mine/våre erfaringer. Jeg har inntrykk av at det ikke er uvanlig å eksperimentere med homsesex for heterofile. Kanskje er det særlig utbredt i generasjonen under min (de som er 20 nå). Så ja, jeg tror tallene stemmer.
Bernina Skrevet 3. november 2010 #15 Skrevet 3. november 2010 Dette stemmer ikke med egne erfaringer, for i min verden har 0 av 10 heterofile homosex. Hvordan vet du det om alle du kjenner? Er alle så åpne om sex-livet sitt at det ville falt dem naturlig å fortelle DEG det hvis de en eller annen gang hadde hatt sex med en av det samme kjønn?
Gjest MikeWaters Skrevet 3. november 2010 #16 Skrevet 3. november 2010 Nei, tallene overrasker ikke meg. Isolerte hendelser av seksuell karakter trenger ikke å bety noe for ens seksuelle legning. De færreste biseksuelle er 50/50, derfor vil mange biseksuell definere seg som det ene eller det andre alt avhengig av hva de foretrekker seksuellt og/eller sosialt.
kristian82 Skrevet 3. november 2010 #17 Skrevet 3. november 2010 (endret) http://www.gaysir.no/artikkel.cfm?CID=14388 I følge artikkelen har 1 av 10 kvinner og menn som beskriver seg selv som heterofile sex med samme kjønn. Overrasker tallene deg eller stemmer dette med dine egne erfaringer? Skal vel ikke tro på alt en leser. I utg.p trodde jeg det nesten var mer jeg, i disse "moderne" tider. Men hetrofil er man i alle fall ikke...hvor logisk selvmotsigende er det? "Jeg er helt hetro, men liker å suge kukk". Okay Hva skal man kalle de guttene som bare liker/har sex med jenter da? SuperHetro? Konservativhetro? Men sånn "båssetting" trenger vi vel heller ikke nei Endret 3. november 2010 av kristian82
johnjohn Skrevet 3. november 2010 #18 Skrevet 3. november 2010 http://www.gaysir.no/artikkel.cfm?CID=14388 I følge artikkelen har 1 av 10 kvinner og menn som beskriver seg selv som heterofile sex med samme kjønn. Overrasker tallene deg eller stemmer dette med dine egne erfaringer? Bare 1 av 10 kvinner? Selv føler jeg at 9 av 10 jenter enten har hatt eller fantaserer om jentesex. Det er MYE vanligere blant jenter. Hos menn tipper jeg tallet er rundt 1 av 30.
Bernina Skrevet 3. november 2010 #19 Skrevet 3. november 2010 Skal vel ikke tro på alt en leser. I utg.p trodde jeg det nesten var mer jeg, i disse "moderne" tider. Men hetrofil er man i alle fall ikke...hvor logisk selvmotsigende er det? "Jeg er helt hetro, men liker å suge kukk". Okay Hva skal man kalle de guttene som bare liker/har sex med jenter da? SuperHetro? Konservativhetro? Men sånn "båssetting" trenger vi vel heller ikke nei Det er ikke sikkert det er en av ti gutter da vet du. Kan hende det er jentene som drar opp statistikken her! Tror det er langt vanligere for jenter å kline/ha sex med jenter enn det er for gutter å gjøre det med gutter - men likevel regne seg selv som hetero.
Gjest Trissa Skrevet 3. november 2010 #20 Skrevet 3. november 2010 Artikkelen omhandler menn, kvinner er ikke tatt med i undfersøkelsen.. Ja det er vanligere at kvinner kysser kvinner , men menn er mer tilbøyelig til å ha seksuelle fantasier og utøve seksuelel handlinger i en gitt situasjon med sitt eget kjønn enn damer vs damer. Dette er jo noe alle vet. I det offentlige "viser" damer at de kan kysse men bak lukkede dører er det menn som i hovedsak vil ha sex/fantasere oms ex med andre menn. Det de mest fantaserer om er å suge kuk eller bli tatt av en kuk. Å kysse en mann er ikke noe de heterofile drømmer om, Ei heller beføling av stor art. Handlingene går kun på å tilfredstille segs elv seksuellt , men med verktøyet av en annen penis Og la de holde på ingenting er så opphissende som to heterofile menn (og homser også da ) som har seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå