Gå til innhold

Hater å handle!!


Rapitap

Anbefalte innlegg

Jaja, da er det tiden for å shoppe. Har surfet endel for å finne en "passende" middag for kvelden. Tror jeg ender opp med biff. Tenkte å lage rødvinsløk og ha bakte poteter til...så da må jeg handle.....ja..

Uhmm:

biff

løk

smør

hvitløk

?

.........

Oh! grønnsaker.....hva da? Hmmm...brokkoli ? Søren og, det må da være mange andre grønnsaker som jeg ikke kjenner til engang. Er drittlei brokkoli og blomkål og gulerøtter....Hva er liksom litt luksus...Øh..? Asparges? Nei, nå ble jeg forvirret....

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

jeg også!! hater og handle mat!!! så har jeg en samboer som er veldig flink til å si hva han har lyst på eller hva vi skal kjøpe.. ."jeg vet ikke jeg. kjøp det du har lyst til. samme for meg.." om jeg er lei av det svaret?JA!! skal vi lage en handle liste i lag heller??heheh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hva skal vi ha i kveld da ?

"Vet ikke, kan du ikke bare kjøpe noe da ?"

Derfor har vi gått over til å spise et bedre måltid sammen med barna før barnetv. Siden han ikke kom opp med noen ønsker da jeg skulle handle i går, fikk datteren på ni sitt ønske oppfylt. Vi skal ha RØMMEGRØT !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hater å handle, tvinger meg selv på butikken og på lørdager er jeg der 15 min før de stenger.... :oops:

Har så dårlig fantasi når det gjelder mat, vet aldri hva jeg skal kjøpe, er drittlei av alt mulig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal vi ha i kveld da ?

"Vet ikke, kan du ikke bare kjøpe noe da ?"

Den kjenner jeg bare så altfor godt!!

I dag gidder jeg ikke.

Brødskiver er mat det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...