Lightblue Skrevet 2. november 2010 #1 Del Skrevet 2. november 2010 God aften! Jeg tenkte jeg skulle prøve å stramme opp kroppen litt, har litt mage, armer og lår som jeg vil ha litt vekk. Fettet, altså. Har ikke tenkt å kappe av noe Skal nok prøve å komme i gang med litt trening i løpet av denne uken eller neste. Da blir det nok noen ganger i uka med kondis og styrke, kombinert med gåturer de dagene det ikke blir annen trening. Er syk nå, så må bare bli frisk først! Og så prøve å spise sunt da, det er selvfølgelig også en lur ting å gjøre. Så får helg være helg med litt kos Satser på å finne motivasjon i denne dagboka, og så skal det nok gå så bra så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. november 2010 #2 Del Skrevet 4. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lightblue Skrevet 5. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 5. november 2010 Takk takk! Nå har jeg vært ute og gått en 2 timer lang tur, er fornøyd med det en tur på treningssenteret i løpet av helgen nå, så er det en fin start ja! Men før det, hjemmekos med pizza og x-factor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. november 2010 #4 Del Skrevet 5. november 2010 Wow, så flink du har vært! 2 timer er lenge! Vet du hvor langt du gikk? Kos deg med pizza, det er vel fortjent! (Det er pizza her i heimen i kveld også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lightblue Skrevet 5. november 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 5. november 2010 Pizza er nam Nei, er i grunn ikke sikker på hvor langt det ble, bare tuslet avgårde i min egen lille verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lightblue Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 9. november 2010 Har vært flink i de siste dagene! *Stolt* Trente på senteret på søndag, gikk lang tur igjen i går, og så på senteret igjen i dag! Sånn går det når man ikke har noe bedre å gjøre Er skikkelig støl nå, merker at det har blitt en stund siden forrige forsøk. Men det blir vel bedre God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå