Gå til innhold

Lightblue vil stramme opp!

Lightblue

Anbefalte innlegg

God aften!

Jeg tenkte jeg skulle prøve å stramme opp kroppen litt, har litt mage, armer og lår som jeg vil ha litt vekk. Fettet, altså. Har ikke tenkt å kappe av noe :ler:

Skal nok prøve å komme i gang med litt trening i løpet av denne uken eller neste. Da blir det nok noen ganger i uka med kondis og styrke, kombinert med gåturer de dagene det ikke blir annen trening. Er syk nå, så må bare bli frisk først! :)

Og så prøve å spise sunt da, det er selvfølgelig også en lur ting å gjøre. Så får helg være helg med litt kos :)

Satser på å finne motivasjon i denne dagboka, og så skal det nok gå så bra så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk! :)

Nå har jeg vært ute og gått en 2 timer lang tur, er fornøyd med det :jepp:

en tur på treningssenteret i løpet av helgen nå, så er det en fin start ja! Men før det, hjemmekos med pizza og x-factor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så flink du har vært! 2 timer er lenge! Vet du hvor langt du gikk? :)

Kos deg med pizza, det er vel fortjent! (Det er pizza her i heimen i kveld også :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza er nam ;)

Nei, er i grunn ikke sikker på hvor langt det ble, bare tuslet avgårde i min egen lille verden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flink i de siste dagene! *Stolt*

Trente på senteret på søndag, gikk lang tur igjen i går, og så på senteret igjen i dag! Sånn går det når man ikke har noe bedre å gjøre :fnise:

Er skikkelig støl nå, merker at det har blitt en stund siden forrige forsøk. Men det blir vel bedre :)

God natt! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...