Gå til innhold

Låne oppvaskmaskin av andre

Fremhevede innlegg

Skrevet

What?? Finnes det virkelig slike kjerringer? Dette er liksom noe som kan skje på Alle elsker Raymond :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dama kommet tilbake, Vera? :ler:

Skrevet

Les denne også så skjønner dere kanskje at hun tuller :skratte:

Andre siden av saken :P

Dette må være et tulleinnlegg :skratte: Tviler på at nabokjerringa har skrevet det innlegget der.

Skrevet

Det er ikke jeg som har skrevet det andre innlegget. Og ikke nabodamen heller.

Hilsen Vera

Skrevet

Det er ikke jeg som har skrevet det andre innlegget. Og ikke nabodamen heller.

Hilsen Vera

Det hadde vært moro om en moderator kunne sjekke brukernavn her for å få bekreftet/ avkreftet dette, men jeg tror på deg til det motsatte er bevist. :)

Skrevet

Her var det ikke mye forståelse for mennesker i psykisk ubalanse nei... Skremmende!

Skrevet

Her var det ikke mye forståelse for mennesker i psykisk ubalanse nei... Skremmende!

Dagens beste! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Herlig freden da! Er det meg du mener er i ubalanse?

Naboen er ikke det, hun mener bare at ingen har rett til å si nei til henne. Hun har liksom spesielle rettigheter. Mannen hennes fortalte mannen min en del om henne her om kvelden. :haar:

Men det regnes kanskje som en type ubalanse. Nå får man jo diagnoser for alt.

Hilsen Vera

Skrevet

Dette bare må være tull. Hvis en sjekker litt så ser man at "begge" har samme antall innlegg + samme innmeldingsdato. Så her det nok en som kose seg stort med og tulle :slåss:

Skrevet

Dette bare må være tull. Hvis en sjekker litt så ser man at "begge" har samme antall innlegg + samme innmeldingsdato. Så her det nok en som kose seg stort med og tulle :slåss:

Det har du også. :ler:

• Liker 1
Gjest Sommertid
Skrevet

Alle AnonymBruker har det.

Skrevet

Møt opp hos kjærringa med en søppelsekk med sure sokker og truser og si at vaskemaskinen er i ustand og at tørkestativet er knekt!

Skrevet

Nabodamen dro av gårde i fullt sinne til hytta på fjellet og mannen hennes og mannen min kom seg ikke på jobb før kl ti i går (jeg sa ikke noe på det). Hun kom tilbake i dag, kl to, og haltet på det ene benet. Mannen hennes hadde sagt til mannen min (etter tre øl) at hun var meget dominerende på alle måter og at han hadde vært noe nærsynt da han giftet seg med henne og at han angret på hele giftemålet. Hva som skjer nå vet jeg ikke, men jeg blir å følge med litt.

En veldig kjekk mann, han Oddvar. Velstående, også. :fnise:

Hilsen Vera

Skrevet

hahahahha dette MÅ jo være tull!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...