Gå til innhold

Hvorfor kan ikke folk bruke blinklys?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som ikke bruker blinklys: Hvorfor ??

Hvis alle bruker blinklys blir det mye mer flyt i trafikken:)

Bruk blinklys:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lurer fryktelig på dette jeg også. Kanskje det ikke er kult å blinke? For det er jo ikke akkurat vanskelig eller energikrevende... Jeg har blitt opplært til alltid å blinke, og den vanen sitter spikret. Blinker på parkeringsplasser når jeg er eneste menneske i mils omkrets også, men det gjør vel ikke noe =) Greit å blinke pga fotgjengere også, så blinker selv om det ikke er biler i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok redd for å bruke opp blinken, så de sparer den til situasjoner hvor det er virkelig nødvendig.

En del biler er nok utstyrt med blinklys som svært dyrt ekstrautstyr mange ikke har tatt seg råd til. Dette gjelder speislet store, dyre SUV'er med menn i 40-60-årene i dress bak rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

En del biler er nok utstyrt med blinklys som svært dyrt ekstrautstyr mange ikke har tatt seg råd til. Dette gjelder speislet store, dyre SUV'er med menn i 40-60-årene i dress bak rattet.

Stemmer det. Blinklys til f.eks Porsche Cayenne koster en liten formue ;) Dessuten liker ikke dressmenn på den alderen bling, så de ser ikke vitsen i å kjøpe det bare fordi kona gnåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et heroisk opprør mot ensretting i og mot storsamfunnets krenkelse av individets frihet? Eller kanskje de rett og slett bare er idioter.

Endret av Yay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en kvinnelig drosjesjåfør som ble stående å vente i nesten et kvarter på veiarbeid. Mer og mer stresset tromming på rattet, for hvert minutt som passerte. Men, dersom hun hadde blinket, hadde hun sluppet ut av krysset på rappen, fordi arbeidet foregikk i motsatt retning av der hun skulle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villrips

Og disse som aldri gidder å blinke når de skal ut av rundkjøring. Det hadde blitt så mye mer flyt om de gjorde det!

ENIG!

Jeg synes det er viktig å vite hvor man skal, så jeg bruker mye penger på blinklysolje. Det er fullstendig krise hvis blinklyset er tom for olje :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fine med blinklysolje er at den er veldig rimelig, spesielt om man handler i litt større dunker på Biltema f.eks. Dette tror jeg er ukjent for mange...

Jeg er også en veldig stor fan av blinklyset, jeg blinker alltid ut av rundkjøringer, jeg blinker alltid i god tid før kryss osv. Jeg vet selv hvor ufattelig irriterende det er å ikke vite hvor andre skal, så jeg sørger iallefall for å gjøre ting riktig selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sjåføren vet jo hvor h*n skal, så da er det overhodet ikke nødvendig å bruke blinklys. :)

Håper virkelig det var ironi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...