Gå til innhold

Hvem synes du irriterer mest på forumet her...?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ikke for å være slem,men det kan jo være slik at man ikke klarer å si i fra til noen her på forumet at;"du irriterer meg","du sårer meg"...Så kan man jo si det med en gang her....?

No offence

Liker alle her jeg da...icon_smile.gif

_Snussi the puzzy_ * icon_biggrin.gif *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du føler ikke at du er en smule frekk når du poster et slikt innlegg som anonym bruker.....

Synes forøvrig dette var en idiotisk tråd.

Kunne bare ikke dy meg fra et lite svar12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Nei Anonym dene tråen var litt drøy.

Vi skal liksom være voksene mennesker som er hær inne og så kommer du med et sånnt u-seriøst innleg.

Så på spørsmålet om hvem jeg syntes er merst iriterende hær inne på KG`s forum så må jeg nokk svare useriøse Anonyme innleg som til tider kan være frekke og meget umodne.

Og ja jeg siktet til deg og ditt innleg,men det er andre som er hjertelig velkommen til å ta til seg det som står hær!!!!

_______________

hjerter_rundt.gif Lottemor vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-05-05 10:19 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Et nick hadde kanskje gjort seg...?

Da hadde man kanskje svart på spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest KG's regler. Og det er ikke lov til å trakassere andre brukere. Så HVIS noen skulle irritert meg av en eller annen grunn, så hadde jeg sendt vedkommende en privat melding og forklart HVA som irriterte og hvorfor. Det samme hvis jeg følte meg såret på noe vis. Jeg skjønner ikke hvor du vil med innlegget ditt. Gi moderator mer å gjøre ved at hun må slette innlegg fordi vi kritiserer hverandre?? Under en saklig debatt kritiserer vi sak, IKKE person. Det er i alle fall meningen at det skal være slik.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hvis man ikke engang klarer å si ifra på en ordentlig måte skriftlig, da må du slite skikkelig i virkeligheten!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråder som oppfordrer til å diskutere enkeltpersoner, lukkes.

Har du en melding du ønsker å gi til en annen bruker, benytt gjerne personlige meldinger, men useriøse innlegg blir uansett slettet/lukket.

@lfa - moderatorvikar for Tusenfryd

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...