Annie Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 Det ene paret skal ha med rakfisk med tilbehør. Vertene har ribbe, lefse og tilbehør. Hva skal jeg ta med?? Er helt og totalt blank!!!! Mannen her liker ikke lam, ris, kylling og fisk...
Tabris Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 - Pastasalat med hvitløksbaguetter - Pai med enkel salat til - Lefseruller med røkt skinke og røkt laks
Gjest wild bird Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Kan du ikke tilby deg å ta med dessert?
Annie Skrevet 3. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2010 (endret) Jeg skal lage karamellpudding å ha med, men tenker en rett også. Får se hva jeg finner på. Takk for innspill Endret 3. november 2010 av Annie
Rosalie Skrevet 3. november 2010 #6 Skrevet 3. november 2010 Spekemat med tilbehør. Så blir det mer tilbehør å velge blant blant de som spiser rakfisk eller spekemat, da tilbehøret til de rettene passer godt om hverandre.
Annie Skrevet 3. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2010 Spekemat var en veldig god idè!!!
loffen Skrevet 3. november 2010 #9 Skrevet 3. november 2010 HVis jeg tar med pai, får jeg komme også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå