Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Reglene på dette forumet er ganske klare, du finner dem rett til venstre øverst på den siden du nå leser.

Her kommer det fram bla a:

"Avsporinger i debatter er ok, så lenge det ikke fører til at det opprinnelige spørsmålet ikke blir debattert. Moderator kan i slike tilfeller gå inn og forsøke å få tråden på rett spor, eller dele diskusjonen."

Som opplysning bør også dette tas med:

"Vi forbeholder oss også retten til å utestenge personer som ikke følger reglene over.

*Respekter moderatorene. De er her for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges eller ryddes en tråd, har dette en grunn. Hetsing og uthenging av moderatorer/admin i åpent forum kan føre til utestengelse uten varsel."

Dette bør være en selvfølgelighet, moderator og regler er helt nødvendig.

Spørsmålet er om du oppfatter det som ok at debatten du drar igang sporer av, etter at det opprinnelige spørsmålet er besvart. Det som ofte skjer er at andre sider ved saken blir diskutert videre, eller helt andre ting blir diskutert.

Er det ok at trådene ender med diskusjoner som er langt unna det opprinnelige temaet?

Eller om det er ok at innlegg som er off topic blir slettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at moderatorene er flinke til å dele tråder som sporer av. Det er en mye bedre løsning enn å stenge tråder. :)

Skrevet

jeg synes litt off topic kan være underholdende jeg!

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Jeg syns off topic er helt ok, så lenge det opprinnelige spørsmålet/temaet blir besvart :jepp:

Skrevet

Syns moddene gjør en god jobb jeg og er helt sikker på at jeg ikke ville hatt den jobben. ;)

Skrevet

Eneste er at jeg blir så nysgjerrig når jeg ser at et innlegg har blitt slettet :fnise: Ellers gjør moderatorene en god jobb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...