Gjest TS Skrevet 2. november 2010 #1 Skrevet 2. november 2010 http://www.theyenvy.us/profiles/blogs/curvy-can-changing-body-image Hva mener dere?
Gjest TS Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 ..er de plus size? Ja. Det kan hende det bare er meg, men jeg synes at disse jentene har flotte kropper, ser sunne ut, slankere enn de fleste. Jeg føler meg forvirret
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Nei, dette er over hodet ikke plus size noe som helst sted. De er helt normale damer. Verden er psyk.
Lykkelitenen Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 I følge motebransjen er disse så klart plus size, de er en god del større en gjennomsnitts modellen på catwalken. Men pluss size i modelllverden har da strengt ikke noe å si for oss andre? Ut i fra mitt syn er de slanke og nydelige og trenger ikke fikse på noe som helst. jeg ville glatt tatt de
Antlers Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 (endret) Nei, de finnes ikke plus size. Synes de ser helt normale ut, og de heller mer mot tynne enn tykke, i alle fall. Endret 2. november 2010 av Antlers
Gjest scorpius Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 I motebransjen så er de nok det, dessverre...
SmallTalk Skrevet 2. november 2010 #8 Skrevet 2. november 2010 Plus size i moteverden, en slank kropp i den vanlige verden.
Antlers Skrevet 2. november 2010 #9 Skrevet 2. november 2010 Synes det er flott at det endelig er rom for normalt slanke mennesker på catwalken også, men å påstå at de prøver å bekjempe anoreksi blir helt bak mål når de kaller slanke kvinner plus size. Et hån mot de som faktisk er overvektige, og en oppfordring til de som allerede er slanke om at de bør gå ned i vekt for å slippe unna plus size stempelet. Som SmallTalk nevner er det forskjell på den virkelige verden og moteverdenen, men det er ikke alle som har det i bakhodet - spesielt ikke unge jenter - og da bør det faktisk være noen helt enkle krav til hva motebransjen har lov til å si/gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå