Minnimusepus Skrevet 29. mars 2011 #1581 Del Skrevet 29. mars 2011 Ja det er helt herlig Er det noen som vil ha en runde med magebilder her? Nå har jeg ikke tatt bilde på 6 uker så nå tenkte jeg at jeg måtte ta et i kveld Stolt som jeg er må jeg nok dele det med dere Helt ubeskrivelig hvor virkelig det ble nå altså, lille gojenta vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. mars 2011 #1582 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg kan bli med på en magebilde-runde. Skal ta nytt til helga Moro om flere vil også, siden vi er ca like langt pluss minus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 29. mars 2011 #1583 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg kan også bli med på en magebilde-runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 29. mars 2011 #1584 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg misunner dem som har fin gravidmage, jeg har fortsatt bare "fleskemage" og de fleste som ser meg tror nok at jeg bare har lagt på meg en god del i det siste. Vel, jeg har nok lagt på meg, men det er nesten sånn at jeg har lyst til å si til folk at det faktisk er noe mer inni der. Jeg er 20 uker i morgen, og fant en side med masse bilder av uke 20-mager. Jenta på dette bildet har en mage som ligner veldig på den jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 29. mars 2011 #1585 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg også kan vel kankje legge inn et bilde før jeg drar på tur Skal ta "uke-22" bilde på tordag, så skal se om jeg rekker det da Skal også til jordmor på torsdag. Var for tre uker siden, men ville heller ha den nå før jeg drar med tre uker i mellom, istedenfor at jeg skulle ta det når jeg kom hjem, for da hadde det blitt 6 uker i mellom. Syns det er hakket lenge og jordmoren var heldivgis enig Greit å få sjekket urinen og blodtrykket før vi drar syns jeg Nå har jeg vert flink å rydde kjøkken og vaske klær, så i kveld er det date med sofaen, ostepop og cola med lime i, mens kjære er på trening! Når han er sunn kan jeg vere litt usunn Har bare lagt på meg 2,5 kg, så spiser det med gooood samvittighet! (Skjer ikke så ofte, kanskje en gang i uka ) Gleder meg sånn til vi kommer hjem fra tur og lander i storbyen. Da skal vi ENDELIG titte på vogn og bilstol! Ha en nydelig tirsdagskveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 29. mars 2011 #1586 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg misunner dem som har fin gravidmage, jeg har fortsatt bare "fleskemage" og de fleste som ser meg tror nok at jeg bare har lagt på meg en god del i det siste. Vel, jeg har nok lagt på meg, men det er nesten sånn at jeg har lyst til å si til folk at det faktisk er noe mer inni der. Jeg er 20 uker i morgen, og fant en side med masse bilder av uke 20-mager. Jenta på dette bildet har en mage som ligner veldig på den jeg har. Vi er alle forskjellige Meaty, om noen uker har du plutselig fått skikkelig gravidkul du også Jeg har også litt kamuflasje på kroppen, men babymagen er ikke til å ta feil av. Den stikker ut som bare det, ingen tvil om hva som skal skje. Så moro at flere er med på bilderunde, moro å se alle magene også. Her har det begynt å legge seg litt mer på magen enn det har gjort til nå. Ultralyden sier jeg er 19+1 mens to tidlige ul'er og min beregning sier 21+0, jeg sier derfor til meg selv at jeg er i uke 21 og har foreløpig gått opp ca 1,5kg. Gikk opp 1,5 kilo bare i helgen når jeg spiste godt, så nå denne uka må jeg være flink igjen Legetime på torsdag og da håper jeg å ligge på 1,5 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 29. mars 2011 #1587 Del Skrevet 29. mars 2011 Man kan legge ut her Telise Hvis du legger inn bilde i f.eks photobucket og limer linken du får der inn i "sett inn bilde" her inne. Tror det var slik jeg gjorde det sist, ikke så god på å forklare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 29. mars 2011 #1588 Del Skrevet 29. mars 2011 hi hi:) Får prøve meg fram, er såpass sta at jeg skal få lagt ut bildet uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. mars 2011 #1589 Del Skrevet 29. mars 2011 hmmm...skulle bare prøve å laste opp bilde....men gikk litt skeis ...d ble jo innmari stort!! Jeg vil anbefale å redigere sizen til ca 100 kb - da blir det passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 29. mars 2011 #1590 Del Skrevet 29. mars 2011 Mitt ble også digert sist jeg lastet opp Huff, forferdelig å lese om ulykken der en 2-åring døde i dag Det er bare et steinkast fra der vi bor så det blir liksom så "nære" selvom vi ikke kjenner foreldrene. Vet hvem tanten til barnet er da hun har sin sønn i barnehagen til L. Tenk hvor fort livet kan snu, kan ikke tenke meg å leve uten lillemann etter 2 år sammen. Ikke lilletulla i magen heller, hun er en stor del av oss selvom hun er i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 29. mars 2011 #1591 Del Skrevet 29. mars 2011 Et uvesentlig spm men... Har ikke KG stilt klokka?? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 29. mars 2011 #1592 Del Skrevet 29. mars 2011 Vi er alle forskjellige Meaty, om noen uker har du plutselig fått skikkelig gravidkul du også Jeg har også litt kamuflasje på kroppen, men babymagen er ikke til å ta feil av. Den stikker ut som bare det, ingen tvil om hva som skal skje. Håper du har rett! Da slipper man sånne spekulerende blikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 30. mars 2011 #1593 Del Skrevet 30. mars 2011 God morgen jenter! Håper det står bra til med dere...?!? Jeg er hjemme på tredje dagen denne uken, har vært plaget med bekkensmerter og kvalme/oppkast siden fredag så jeg ble sykemeldt ut uken... Ganske så kjedelig, men hadde nok ikke fungert noe særlig på jobb så det er vel til det beste... Må juble litt for 25 uker i dag!! Tenk nå er det bare 15 igjen til termin!! Har ikke delt noen magebilder enda så da hiver jeg meg på denne runden, har ikke lastet inn de to nyeste på pc'en enda så her er ett fra uke 22+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 30. mars 2011 #1594 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg kjøpte barneseng i går Det ble IKEA seng, den med litt pyntede ender. Jeg hadde tenkt å kjøpe stellebord der også, men de var utsolgt. Håper de får igjen i løpet av 2-3 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 30. mars 2011 #1595 Del Skrevet 30. mars 2011 Nei jeg bor i Oslo Men sjekk nettsidene deres så vet du om de har varene inne før du drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 30. mars 2011 #1596 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Ikke alltid de nettsidene stemmer Vi fikk ikke tak i før på tredje forsøk selv om det stod at de hadde det inne... De går visst som varmt hvetebrød Fin mage telise!! Jeg føler også at rompa har est ut Og ikke minst ved ribbeina, men alt som til vanlig ligger lengre ned i magen blir vel presset oppover... Kjenner at BH'n strammer mer enn vanlig rundt iallefall. Endret 30. mars 2011 av mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. mars 2011 #1597 Del Skrevet 30. mars 2011 Fine mager jenter! --- Jeg må til tannlegen. En jeksel som sprakk under frokosten.. blir nervøs bare av å bestille timen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 30. mars 2011 #1598 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg har også est ut Men det er kanskje ikke så rart med nesten 8 kg pluss Jeg har kjøpt inn BH'er som er større rundt for jeg fikk ikke puste når jeg hadde på mine gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 30. mars 2011 #1599 Del Skrevet 30. mars 2011 Så koselig med mager, nå ser man virkelig at det er gravidmage Får aldri surret meg til å ta magebilde jeg, kanskje jeg skal forte meg å ta et nå Har lillemann hjemme i dag også og han har virkelig holdt det gående i hele natt Så nå er kroppen slapp og oppkasten kom Kroppen trenger virkelig den søvnen nå merker jeg, husker jeg ble ordentlig dårlig når jeg ikke sov på nettene med L også. Menne, i morgen er det kontroll og det blir moro Greit å sjekke litt innimellom Spent på både magemål og hjertelyd, like moro hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 30. mars 2011 #1600 Del Skrevet 30. mars 2011 Så moro med magebilder, har ikke fått surret meg til å ta et eneste ett dette svangerskapet så kanskje jeg må gjøre det snart. Det er rart hvor stor forskjell det er på magene. Husker venninnen min var like stor som jeg var på slutten allerede i uke 25. Og enda rarere er at vi lå helt likt på SF-målene hele veien Jeg synes ikke jeg har fått noe gravidmage enda, ser bare litt feitere ut. Gleder meg til den blir tydelig. Husker jeg følte meg veldig fin hele forrige svangerskap. Ble liksom aldri "diger", og det var få som trodde jeg var høygravid på slutten, selv om magen selvsagt var ganske stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå